Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Spelberoendet slog till med full kraft och jag tilt/oturade bort 2500 euro! 800 på 10/20 var lite halvonödigt, men lyckligtvis tog jag mitt förnuft till fånga och gick ner till 2/4 och 1/2 och har nu tiltat/kämpat/turat tillbaka nästan hela tappet!

 

Att jag hamnade på toktilt var inte så konstigt: Det finns bara en site i världen där top set med top straightdraw losar mot lägsta stegdraget utan tillägg i monsterpot.

 

Nu måste jag dessutom tvätta skärmen eftersom den stänktes ner av spott då jag skrek ut min ilska...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Precis då tilten börjar avta så ska min ex-flickvän försöka snacka med mig på MSN. Trots att jag redan har klargjort för henne att jag aldrig någonsin vill ha med henne att göra igen.

 

Att hon överhuvudtaget kan kontakta mig över MSN beror på att jag klumpigt nog inte valde ta bort/blockera utan bara ta bort när jag rensade bort den lögnfulla, hrm, kvinnan ur mitt liv och min MSN.

 

Efter 200 om och 300 men så lyckades jag iaf delvis reparera katastrofsessionen och är nu endast 500 back. Dock sjukt trist med tanke på det fina plusset jag hittade innan siten/jag själv bestämde mig för att börja donera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm...

Som ni säkert har förstått så är det lite av en dröm jag har att en gång få göra en hyfsad Dylancover. Det hela underlättas inte av av obefintlig sångröst och noll skolning i musik.

 

Likväl (skam den som ger sig) har jag nu, efter en massa kämpande med diverse märkliga program och en massa funderande kring märkliga begrepp som Beats per Minute, tonart etc etc, lyckats knåpa ihop ett litet intro + den första refrängen(?) av Mr. Tambourine man...

 

Mer än så hinns inte med innan min Egyptenresa.

 

Valet att lägga ut låten här följer enligt resonemanget: 'Jag har redan gjort bort mig så många gånger i mitt liv att det knappast kan göra någon större skillnad om det blir ett extra pluss i den spalten...'

 

En sista varning! är ni inte beredda att offra öronen så undvik att klicka på länken nedan:

http://files-upload.com/files/617701/Mr tambourineman.mp3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...