petla Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 88 har jag alltid gillat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2007 88 har jag alltid gillat! Sitter du vid bordet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Railar bara, pokerfri dag:roll: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2007 Railar bara, pokerfri dag:roll: Jag behöver allt stöd jag kan få... Var lite av en tiltsyn pre, men jag har drömt om att få plocka mega efter att han satte en 1%are mot mig innan... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Skulle just whina sönder dagboken, men då satte jag 1427-potten!!! 8-) Vad nickar du på B2B då? Laddade precis ner en klientjävel och tänkte specca lite. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2007 Vad nickar du på B2B då? Laddade precis ner en klientjävel och tänkte specca lite. Omahafisk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2007 Jag firar mina nya vinster och min nyköpta resa med min ny-gamla favoritlåt: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Omahafisk Ja det var det jag misstänkte när jag såg en snubbe med 1430 på ett 2/4. Men ville vara på den säkra sidan. ;D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2007 Ja det var det jag misstänkte när jag såg en snubbe med 1430 på ett 2/4. Men ville vara på den säkra sidan. ;D Även en blind höna... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Jag firar mina nya vinster och min nyköpta resa med min ny-gamla favoritlåt: Jag säger till dig som den norska flickan sa till mig i Ayia Napa när jag o en polare besteg henne i hotellrummet: Ni är gal. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Även en blind höna... Jag är nyvaken. Vad begär du av mig? Att lägga ihop 1 och 1? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2007 Jag är nyvaken. Vad begär du av mig? Att lägga ihop 1 och 1? HAHA, inte tror du jag är så elak mot dig? Jag syftade på min stack, såklart! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Jag gissar att det är luomoombra vi siktat in oss på? Btw kan jag inte sluta titta på Achmed the dead terrorrist http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 HAHA, inte tror du jag är så elak mot dig? Jag syftade på min stack, såklart! Hahaha, vi säger väl så då! Nu blir det två bananer, en yogurt och lite Idol! Se till att rensa bordet nu. Har du bra koll på spelarna förresten vid 2/4 omaha-bordet. Någon att passa sig för? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2007 Hahaha, vi säger väl så då! Nu blir det två bananer, en yogurt och lite Idol! Se till att rensa bordet nu. Har du bra koll på spelarna förresten vid 2/4 omaha-bordet. Någon att passa sig för? Själv äter jag pfefferoni (stavning?)... Inte så mkt koll betalar av ganska bra allihopa har jag märkt efter ett par mindre lyckade bluffar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Kom igen nu Hata! Jag har missat vad som hänt men har det varit några beats eller befogade förluster? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 NAJS HATA! Skön turn där. Typiskt när jag just skriver, haha. EDIT: För övrigt måste jag nästan ligga på någon topplista över "Top Smilers" eller något. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 1600 på ett 1/2-bord nu? Hur fan gick det till? Det är la ändå rätt stabilt. Haha. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 1600 på ett 1/2-bord nu? Hur fan gick det till? Det är la ändå rätt stabilt. Haha. Såg att det sitter en anguz med 1800 på 3 olika 1-2 bord. Rätt grymt degt med.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2007 Nöjer mig nog för dagen där, spelet dog ut lite halvt om halvt. Slutar 2400 plus samt en massa VIP-poäng... Skönt att få plussa på århundradets mest retarderade site en gång i sitt liv. var faktiskt orolig för jättetiltbusten ett tag, men lyckades repa mig tack vare lite lugn musik som postades här samt set i 8or som mot all förmodan höll upp mot AA... 17500 Vips till och jag har ett XBOX... GN alla. Sov gott eller gomorgon eller vad tusan det nu är/blir... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skoberg Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Lyssna på Chris Cornell:Unplugged In Sweden.... Då kommer du spela som en GUD.......... Funkar inte för mig.. men..men.. Jag hatar inte /Skoberg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Asså jag är ledsen men jag kan fan inte förmå mig o tycka om Omaha high. Har spelat det några gånger men man blir ju fan utdragen förr eller senare i en gigantisk pott. Fyyyyyy. Omaha high low är däremot en liten favvo som jag brukar köra när jag vill varva ner Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skoberg Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Tänk vad man kan hitta om man leker med telefonen. En grymt suddig bild från "degen efter" på pokerkryssningen fast så ville inte länken funka. Fixar lite till så kanske det går..... Nu gick det bättre. Eeeeehhhh , De va la tur att inte bilden var från "dan före".... lr? hehe Då satt ni så där rakt upp .... /Skoberg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2007 Den där bilden är så oerhört ful att jag, för att rädda min heder, överväger lägga upp en av de få bilder jag har på mig själv på den här värdelösa datorn. Trots att bilden fullkomligt svämmar över av homosexvibbar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skoberg Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Den där bilden är så oerhört ful att jag, för att rädda min heder, överväger lägga upp en av de få bilder jag har på mig själv på den här värdelösa datorn. Trots att bilden fullkomligt svämmar över av homosexvibbar... hehe.. Jag är så eländigt bakfull... Kan jag inte få känna lite "vibbar"(eeehhh).. Så jag kan ta ett par glas vin o bli glad igen:-) /Skoberg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts