Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete

HataB2B

Recommended Posts

• Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hahaha, vi säger väl så då! ;)

Nu blir det två bananer, en yogurt och lite Idol! Se till att rensa bordet nu. :D Har du bra koll på spelarna förresten vid 2/4 omaha-bordet. Någon att passa sig för? :D

Själv äter jag pfefferoni (stavning?)... Inte så mkt koll :roll: betalar av ganska bra allihopa har jag märkt efter ett par mindre lyckade bluffar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nöjer mig nog för dagen där, spelet dog ut lite halvt om halvt. Slutar 2400 plus :-D8-) samt en massa VIP-poäng...

Skönt att få plussa på århundradets mest retarderade site en gång i sitt liv. var faktiskt orolig för jättetiltbusten ett tag, men lyckades repa mig tack vare lite lugn musik som postades här samt set i 8or som mot all förmodan höll upp mot AA...

17500 Vips till och jag har ett XBOX...

GN alla. Sov gott eller gomorgon eller vad tusan det nu är/blir...

Länk till kommentar

Tänk vad man kan hitta om man leker med telefonen. En grymt suddig bild från "degen efter" på pokerkryssningen :)

fast så ville inte länken funka. Fixar lite till så kanske det går.....

200711070127100.jpg

Nu gick det bättre.

Eeeeehhhh , De va la tur att inte bilden var från "dan före".... ;-)

lr? hehe Då satt ni så där rakt upp ....

/Skoberg

Länk till kommentar

Den där bilden är så oerhört ful att jag, för att rädda min heder, överväger lägga upp en av de få bilder jag har på mig själv på den här värdelösa datorn. Trots att bilden fullkomligt svämmar över av homosexvibbar...

hehe.. Jag är så eländigt bakfull... Kan jag inte få känna lite "vibbar"(eeehhh).. Så jag kan ta ett par glas vin o bli glad igen:-)

/Skoberg

Länk till kommentar

• Skapa nytt...