Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Både ongame och min affe står att finna i Stockholm. Kanske borde vi slå ihop våra kloka huvuden och förgöra dem i Stockholm blodbad version 2? 8-)

 

Jo, hm, alltså...kan vi vänta tills min medrigg släpper? ;-) Plus drygt $6k sen förra fredagen så jag är inte lika mordbenägen som vanligt just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I brist på meningsfull sysselsättning (läs: min dylancover låter för jävligt) så kör jag en B2B-come back med 200 euro. Eftersom jag är övertygad om att det kommer att gå käpprätt åt helvete så köper jag in mig för hela summan direkt och hoppas undgå radarn i ett par timmar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära världsmedborgare

 

Nu har den högt respekterade kvinnan Veronica beslutat att lämna vårt kollektiv och flyttar hem till Trollhättan. Därför behöver nu vi, Kenneth och Tengil, en ny plasthusse/matte, då vi är två glada fiskar i kollektivet. Eftersom det redan bor två Andersar här så uppskattar vi sökanden med andra namn. Eftersom båda dessa Andersarna är väldigt intelligenta människor så vill vi inte bo med folk som har högervridna ideal eller på annat sätt är taskiga.

 

Vi lever även efter åttitalslivsstilen spola röken (ej kröken) och Bamses filosofi ”rör inte min kompis” vilket innebär att vi inte röker och slåss inte.

 

För övrigt så gäller det ett rum i en fyra på Drottninggatan 12. Hyran är på 3561 kr och då ingår bredband (100Mbit ner 10Mbit upp) i övrigt tillkommer telefon, el och tv-avgift. Balkong, diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare finns i lägenheten. Ditt rum har balkongen men såklart så får alla leka på den.

 

Inflyttning bör ske runt den första december eller snarast därefter.

 

Mvh

Kenneth och Tengil

 

Mitt svar:

 

Hej.

Eftersom jag är ohyggligt intelligent så stödjer jag alla post-revolutionära samhällen. Mitt idealsamhälle är den strikt marxist-leninistiska staten nordkorea som enligt min mening nästintill passerat proletäriatets diktatur. Till dem skänker jag således 10 % av mina intjänade pengar.

 

Min försörjning består främst utav att jag i största möjliga mån försöker lura kapitalsitsvin på pengar. Ett led i denna ideologiska kamp är att jag inte har betalat skatt på över fyra år. Främst i protest mot den högerpopulistiska retorik och politik som den alltmer högervridna Socialdemokratin stått för.

Mitt beslut är numera fastetsat i betong sedan fascistsvinen i moderaterna tog över makten.

 

Mina intressen är civil olydnad, Stalinistiska 50-talsprojekt och anti-porrkampanjer samt genusvetenskap.

 

Jag hoppas och tror att vi kommer att komma väl överens. Ring eller maila mig när ni vill att jag ska flytta in...

 

MVH David.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära världsmedborgare

 

Nu har den högt respekterade kvinnan Veronica beslutat att lämna vårt kollektiv och flyttar hem till Trollhättan. Därför behöver nu vi, Kenneth och Tengil, en ny plasthusse/matte, då vi är två glada fiskar i kollektivet. Eftersom det redan bor två Andersar här så uppskattar vi sökanden med andra namn. Eftersom båda dessa Andersarna är väldigt intelligenta människor så vill vi inte bo med folk som har högervridna ideal eller på annat sätt är taskiga.

 

Vi lever även efter åttitalslivsstilen spola röken (ej kröken) och Bamses filosofi ”rör inte min kompis” vilket innebär att vi inte röker och slåss inte.

 

För övrigt så gäller det ett rum i en fyra på Drottninggatan 12. Hyran är på 3561 kr och då ingår bredband (100Mbit ner 10Mbit upp) i övrigt tillkommer telefon, el och tv-avgift. Balkong, diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare finns i lägenheten. Ditt rum har balkongen men såklart så får alla leka på den.

 

Inflyttning bör ske runt den första december eller snarast därefter.

 

Mvh

Kenneth och Tengil

 

Mitt svar:

 

Hej.

Eftersom jag är ohyggligt intelligent så stödjer jag alla post-revolutionära samhällen. Mitt idealsamhälle är den strikt marxist-leninistiska staten nordkorea som enligt min mening nästintill passerat proletäriatets diktatur. Till dem skänker jag således 10 % av mina intjänade pengar.

 

Min försörjning består främst utav att jag i största möjliga mån försöker lura kapitalsitsvin på pengar. Ett led i denna ideologiska kamp är att jag inte har betalat skatt på över fyra år. Främst i protest mot den högerpopulistiska retorik och politik som den alltmer högervridna Socialdemokratin stått för.

Mitt beslut är numera fastetsat i betong sedan fascistsvinen i moderaterna tog över makten.

 

Mina intressen är civil olydnad, Stalinistiska 50-talsprojekt och anti-porrkampanjer samt genusvetenskap.

 

Jag hoppas och tror att vi kommer att komma väl överens. Ring eller maila mig när ni vill att jag ska flytta in...

 

MVH David.

 

Hur kan dom säga nej??, bara för grabbarna att börja hänga upp Stalin porträtt, för övrigt jävligt välskrivet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man är trött på kylan i Sverige och den mesiga kulturen så finns det bara en sak att göra: Köpa en resa till första bästa muslimska land.

 

Det är också exakt vad jag har gjort. Tyvärr fanns inga sistaminuten-biljetter till vare sig Iran eller Syrien, men Egypten kan nog fungera som ett bra surrogat! Väl där hoppas jag insupa den musulmanska kulturen till fullo.

 

Minimikravet på resan är att delta i åtminstone en flaggbränning! Frågan är om det är mest moderiktigt att bränna den amerikanska eller israeliska flaggan? Kanske man ska satsa på att inte vara så tråkigt mainstream och istället dra till med att bränna typ Perus eller, varför inte, Nederländska Antillernas flagga?

 

125px-Flag_of_Peru_%28state%29.svg.png

125px-Flag_of_the_Netherlands_Antilles.svg.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att du är tillbaka Hata! PF är inte detsamma utan dig.

 

För övrigt. Är du intresserad av att hyra min lägenhet i Lund från februari (kanske tidigare om det går att lösa med min nuvarande inneboende)? Jag ska ut och resa hela våren men kommer inte att få problem med AFB (akademiska bostädersgrejen i Lund) förrän tidigast till hösten. PM mig i så fall.

 

I lund kostar det bara 25 Kr för 40 cl Newcastle på fat. Detta gör att man kan bli skitfull på 300 Kr. Inte för att påstå att jag är det nu men öl är jävligt bra. Och gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att du är tillbaka Hata! PF är inte detsamma utan dig.

 

För övrigt. Är du intresserad av att hyra min lägenhet i Lund från februari (kanske tidigare om det går att lösa med min nuvarande inneboende)? Jag ska ut och resa hela våren men kommer inte att få problem med AFB (akademiska bostädersgrejen i Lund) förrän tidigast till hösten. PM mig i så fall.

 

I lund kostar det bara 25 Kr för 40 cl Newcastle på fat. Detta gör att man kan bli skitfull på 300 Kr. Inte för att påstå att jag är det nu men öl är jävligt bra. Och gott.

 

Du har snart PM...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu flyr råttorna skeppet!

Helvetes portar har öppnat sig och det har börjat snöa utanför mitt fönster :cry:

 

Snö i småland den sjunde november bekräftar vad jag länge misstänkt; vi är på väg mot en sjuhelvetes istid och det finns bara en räddning:

Världens politiker måste ta sitt förnuft till fånga, stänga ner kärnkraftverken och dra igång kolkraftverken på full effekt så att vi maximerar den globala uppvärmningen. INNAN DET ÄR FÖRSENT!

 

Snöiglo på Gotland eller vinodling på Österlen. Bara att välja...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att det alltid blir såhär på B2B. 200 blir 800 blir 53... Det är fan ta mig nästan magiskt nu. Det går att plussa på ALLA siter. Förutom B2B.

 

Spelare utan anstymmelse till hjärnceller lyckas vinna med de mest bedrövliga spel jag någonsin skådat: Hur synar man exempelvis med 8 hög flush när mitten position bettar halvpot och sista pos pottar det?

 

Eller hur synar man all in med par i knektar när färdig stege ligger ute? Varför belönas han med runner runner kåk?

 

Det är som en evig mardröm som vägrar ta slut...

 

gfsd

g

 

g

sd

g

sdg

ds

fg

sdg

s

g

g

sd

gadg

das

g

sh

 

hhg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle du inte lägga ner Purple lounge?

 

Läs om läs rätt...

 

EDIT: iofs om du läser "Får ont i ögonen av att se hur kassa vissa spelare är...

Så snart purple lounge får tummen ur och sätter in pengar på min bank så ska jag sätta in 2000 euro på siten..." out of context så kan det missuppfattas.

 

Vad jag menar är att när PL sätter in pengar på min bank så ska jag sätta in 2000 euro på B2B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs om läs rätt...

 

EDIT: iofs om du läser "Får ont i ögonen av att se hur kassa vissa spelare är...

Så snart purple lounge får tummen ur och sätter in pengar på min bank så ska jag sätta in 2000 euro på siten..." out of context så kan det missuppfattas.

 

Vad jag menar är att när PL sätter in pengar på min bank så ska jag sätta in 2000 euro på B2B.

 

andra världskriget kan börja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...