Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Har du sett Raluca Olaru?

 

Igår råkade jag slå på Eurosport runt 20-tiden och vad sändes om inte denna gåva till mänskligheten. Så vacker. Iofs blev hon ännu vackrare i Williams kontrast.

 

Denna skönhet är född 1989 (!) och kommer från Rumänien. Wow! Tyvärr fick hon stryk i matchen, föga förvånande, men hon kan ju iaf känna sig nöjd över att vara den fräschaste brewden på touren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Glöm inte bort att det är helt värdelöst att bluffa på lägre nivåer. Samt att du skall spela händer som fungerar i flervägspotter. Dvs, reraisen i pos med ds-trash är inte lika effektiv mot 4 synare på PLO25 som den är mot en som synar på PLO600.

 

Annars så...lycka till! September blir en bra månad, jag kan känna det redan nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken jävla längdhoppsfinal! Helt underbart. Skönast av allt: Italienaren som i sitt sista hopp tar ledningen och i bästa Klüft stil ska skrika och gorma i en halvtimme samt slå sig för bröstet som en uppkåtad gorillahanne.

 

30 Sekunder efter cirkusen säger det kaboom och Saladino smackar in guldhoppet. Mmm wonderbar.

 

Extra cred till kameramannen som har sinnesnärvaro nog att zooma in cirkusartisten direkt när resultatet kommer upp. Hejdå guldmedalj... 8-)

 

Duellen var klassisk, men når såklart inte hela vägen fram till den mest klassiska duellen genom tiderna:

http://video.google.com/videoplay?docid=-3913297268143514960

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla skit, varför ska jag ta och trotsa och motbesvisa dig? Har gått åt helvete på prima så jag degade in lite € på B2B och första handen är det trevägsAI på flop där jag har topset vs mellanset vs färdig stege = pott 300BB.

 

Trodde fan inte på rigg, men jag ska i fortsättningen lyssna på de äldre och mer erfarna.

 

Förlåt o du store, visa barmhärtighet för mitt envishet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Egentligen borde man skita i utseende och gifta sig med en klipsk tjej:

 

http://www.break.com/index/ms-teen-s...subtitles.html

 

Har ett svagt minne av att jag redan postat denna länk, men hennes analys är så pass briljant att den gott kan ses en gång till. Denna gång med undertexter så att den enkla, inte så snabbtänkta, människan ska kunna hänga med i svängarna.

 

Och här har hon memorerat ett svar.... du kanske får omvärdera :roll:

 

Men detta tar ändå priset:

Saknar ord!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och här har hon memorerat ett svar.... du kanske får omvärdera :roll:

 

= ) Inte alls dåligt: en vecka senare lyckas hon klämma ur sig ett svar som är på gränsen till sammanhängande.

 

Men detta tar ändå priset:

Saknar ord!

 

Detta klippet är fan ta mig djupt tragiskt. Det värsta är att de inte tycks skämmas över att de är så obildade, utan bara rycker på axlarna och garvar. Nationskalden Eddie Medusa sa det bäst: Feta, fula dumma amerikaner styr snart hela världen under hot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du sett Raluca Olaru?

 

Igår råkade jag slå på Eurosport runt 20-tiden och vad sändes om inte denna gåva till mänskligheten. Så vacker. Iofs blev hon ännu vackrare i Williams kontrast.

 

Denna skönhet är född 1989 (!) och kommer från Rumänien. Wow! Tyvärr fick hon stryk i matchen, föga förvånande, men hon kan ju iaf känna sig nöjd över att vara den fräschaste brewden på touren.

 

Inte sett henne, men hon ser lovande ut :-) . Sjukt att de kan fostra så fina tennisspelare i det forna östblocket. Måste vara dieten på gröt och grovt bröd utan smör som tar fram de delikata formerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glöm inte bort att det är helt värdelöst att bluffa på lägre nivåer. Samt att du skall spela händer som fungerar i flervägspotter. Dvs, reraisen i pos med ds-trash är inte lika effektiv mot 4 synare på PLO25 som den är mot en som synar på PLO600.

 

Annars så...lycka till! September blir en bra månad, jag kan känna det redan nu.

 

Othello ger har en komplett Omahalektion pa tre meningar. Svarare an sa ar det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AAaaaaaaaarrtgggggggghhhhh Fy fan vad jag hatar Maud Olofsson. Finns det ens någon nu levande människa som låter mer gnällig? Bara hon visar sitt nylle så vill jag kasta ut TV:n genom fönstret. Hon påminner mig dessutom om gymnasielärarinnan som sänkte mitt betyg för att jag råkade häva ur mig att kommunismen som ideologi var lika död som Stalin själv.

 

I detta nu sitter hon i Ettan och spelar viktig. I ett kort reportage säger två centerpartister att hon företräder endast storstadscentern. Reportern frågar Maud varför hennes egna partikamrater inte är nöjda med partiets landsbygdspolitik. Maud svarar:

- Det är sossarnas fel! Våra väljare känner sig frustrerade för att sossarna underlåtit att... blah blah blah

 

MEN FÖR HELVETE. Sossarna kan hållas ansvariga för 48 000 saker, men att skylla på dem för att hennes partikamrater inte gillar hennes politik är ju lika dumt som att skylla sin egen armsvett på Yassir Arafat...

 

Buhuhu, nu blir jag tvungen att dricka en rejäl slurk Reimersholms beska droppar för att försöka glömma denna mardrömsmänniska. *Brrrr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack gud för bodog!

 

Igår var mitt bodogkonto fullständigt tomt. En enorm freerollvinst om 2.5 dollar gav hopp. 7 sitngoer senare är jag god för 9.70 dollar. Spelberoendet tvingar mig såklart in mig på omahaborden.

 

På B2B hade jag med största sannolikhet floppat set i A, blivit utdragen av flushdraget och bustat. Lyckligtvis är det inte B2B jag befinner mig på. Rullen är uppkämpad i 60 dollar och livet leker.

 

Hoppet återvänder så sakteliga till en sargad pokersjäl...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur dricker du beskan? Som snaps? Annars kan jag tipsa om den som grogg med tonic.

 

Jag dricker den rakt av som den är och har aldrig testat den som grogg, men det låter vettigt och skall genast testas.

 

Eller för den riktigt hårda. Spadet från Bullens pilsnerkorv. Mums.

 

Det låter minst sagt spännande. Bullens korv har jag älskat sedan barnsben och spadet är ju pricken över i:et.

 

Anledningen till att jag valt just beskan som skåpsuperi-dricka är att jag egentligen inte är så förtjust i smaken, vilket gör att drickandet hamnar på rimligare nivåer. :-D8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...