Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Sådär ja. Nu har jag skapat ett magiskt konto på pokerstars. Det är metafysiskt länkat till till inte mindre än två pokerlegendarer! Maximal medrigg komer att finnas både på omaha och turneringsborden.

 

Jag börjar smått med en insättning på endast 100 SEK, men planerar att öka successivt...

 

All in direkt i en 11 dollars turnering. Wohoo. Nu ska de små amerikanska tjockisarna få sina fiskar varma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har haft äran att står ca 1m ifrån denna nu herpesbesmittade drottning 8-)

 

Avundsjuk är bara förnamnet. Särskilt med tanke på att detta måste ha varit innan hon blev pestsmittad.

 

När det gäller bilden så kan man ju inte annat än beklaga sig över hur afroamerikanerna stal Nazisternas R.A-danser*. Trodde de ens själva att de skulle komma undan genom att döpa om det till break dance??

 

* R.A.= Rituellt ariska

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FY FAN. Jag är den dummaste, mest korkade människan på nordvästra halvklotet. Jag känner riktigt hat inför mig själv!

 

Jag får en vara med i en VIP points free roll på AP. Vinner 60. Halleluja med tanke på att kontot är bust. Kämpar upp det hela till smått underbara 642 dollar. Då får jag idiot ideén att sätta mig på 36. Inget fel på att gambla. Om det vore ett PLO-bord. Det var det inte.

 

Bajskorv-rump-stjärt-fixed-röv-limit texas. FÖRSTA HANDEN KK mot 44 torsk.

88 mot 10 7 torsk. AT mot A3 torsk. Osv osv osv i all oändlighet. Samma spelare lyckas sätta set mot mig inte mindre än 4 ggr på raken. VERKLIGT?

 

Nu, 3 timmar, så är kontot nere på bedrövliga 360 och ingen ljusning i sikte, men jag vägrar ge upp...

 

Jag är så förbannad nu att jag gladeligen cappar med QTs i 3 vägspotter. Hur många gånger i mitt liv skall jag busta i fixed och heligt svära på att aldrig mer lira skiten innan jag ger upp?

fas

 

sd

fadfsaf

a

fdfsa

dfdfsa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wohoooooooo, hahaha: mindre än 100 händer senare är man på 550!!! Fixed limit short handed tar verkligen fram spelberoendet inom mig...

 

Jag kan lova att om det funnits en psykiater jämte mig i detta nu hade jag tvångsomhändertagits omgående: för två minuter sedan satt jag och slet mitt hår. Nu sitter jag och jollrar som ett litet barn. Glad som en lärka.

 

Fixed limit påminner myket om BJ. marginalerna är små. Med tur går allt som en nakendans och det finns inget spel som man känner sig mer kunglig på när det går bra, men inte heller ngt mer tiltande när det går dåligt.

 

Oppsss han inte ens avsluta meningen så satt fyrtalet på ett omaha bord! (670 på kontot)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Morgon min store fältöverste!

 

Kunde inte undgå att se att du verkar gilla damtennis. Denna ädla sport är nyupptäckt för mig. Förra veckan då jag låg bakis i soffan och zappade råkade Henin plötsligt täcka skärmen. Redan efter några dueller var jag hooked.

 

Igår såg jag finalen och passade samtidigt på att dra in ett saftigt bet på Henin. Hon är verkligen fulsnygg. Härlig som fan.

 

Nu är Toronto Open över. Känns tungt. Vet du när nästa damtennishändelse drar igång? Jag kommer se till att vara bakis.

 

Övriga bakissporter som rekommenderas är snooker samt golf. Gärna med Zacke som kommentator. Den mannen förgyller ju ens dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Morgon min store fältöverste!

 

Kunde inte undgå att se att du verkar gilla damtennis. Denna ädla sport är nyupptäckt för mig. Förra veckan då jag låg bakis i soffan och zappade råkade Henin plötsligt täcka skärmen. Redan efter några dueller var jag hooked.

 

Igår såg jag finalen och passade samtidigt på att dra in ett saftigt bet på Henin. Hon är verkligen fulsnygg. Härlig som fan.

 

Nu är Toronto Open över. Känns tungt. Vet du när nästa damtennishändelse drar igång? Jag kommer se till att vara bakis.

 

Övriga bakissporter som rekommenderas är snooker samt golf. Gärna med Zacke som kommentator. Den mannen förgyller ju ens dag!

 

Jag har tre kriterier för att betygsätta en bra bakissport:

 

1. En bra bakissport ska vara långsam i tempo, det ska helst inte hända för mycket.

2. Sporten ska vara helt ointressant för den stackars bakfulle mannen så han inte blir exalterad.

3. Sportsändningen ska innehålla återkommande och sövande ljud.

 

En bra sport är formel 1, det är nästan alltid samma personer som vinner och det är inte mycket omkörningar. Då och då krashar dom så man kan skratta lite. Det bästa är ljudet av bilarna, väldigt sövande så man kan slumra till några varv.

 

De mest optimala för mig är dock backhoppning samt längddistansskidåkning. Härligt sega och otroligt ointressanta sporter. Dessutom står det massa stollar och använder någon sorts plingor när dom hejar på åkarna. Ljudet av dessa plingor borde spelas in på band och säljas till folk som lider av sömnsvårigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Golf med Zakrisson måste ju vara det bästa.

Grönt och lugnt tempo. Zake som fäller ngn tyst kommentar som inte hör till vad som händer. Att somna och vakna tre timmar senare är inte heller ngr problem. Det har ju ändå fortfarande inte hänt ngt som igentligen är viktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessa förbannade idioter till engelsmän!

 

Nu är de allt förvånade. Svennis, den utländske idioten, som inte klarade av att föra "världens bästa" fotbollsnation till VM-guld har nu vunnit tre raka matcher med ett pajas-lag.

 

Nu är de såklart i chocktillstånd, men hade de haft ett snitt-IQ högre än 25 på 'den ruttna ön' så hade de fattat att ett lag som inte slagit Sverige sedan proteståret 1968 INTE har i världstoppen att göra. Svennis borde adlas för att han lyckades ta England ur gruppen.

 

Hoppas verkligen det går käpprakt åt helvete för England i vartenda mästerskap 30 år framöver som straff för deras obotliga, urbota dumhet.

 

Nä, England förtjänar inte någonting förutom skit förrän de plockar bort fjortisfjollorna i landslaget och sätter in spelare av den här typen: %7BCFC9CF29-AB9B-45AB-9430-DFD743D7139F%7D.jpg

igen.

 

Då är jag den förste som drar på mig den engelska landslagströjan med Stuart Pierce namn och sjunger March Britannia!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ingen nämner cykling som bästa bakfyllesport är för mig ett mysterium. Seniga, slitna och kämpande män fullproppade med vitaminer, epo och amfetamin. Ivrigt påhejade av franska, spanska eller italienska bönder.

 

I normaletappen så händer absolut ingenting de första 4a timmarna. Alla cyklar i en enorm klunga, inte helt olikt ett IQ-befriat fiskstim. Sedan kommer ett utbrytningsförsök och den Italienska kommentatorn blir så upphetsad att han kissar på sig. Utbrytningsförsöken syftar dock sällan till att försöka vinna själva loppet. Meningen är istället att stallets sponsor skall få lite exklusiv Tv-tid.

 

Har man mot alla odds lyckats hålla sig vaken i sex timmar så avslutas loppet med en s.k. spurt som i bästa fall kan benämnas intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att DB-författaren och tillika krigsherren va väldigt förtjust i damtennisens Sharapova....

Docke verkar hon inte leverera en himmelsk upplevelse under täcket...Men det kan ju o andra sidan bero en hel del på maskinisten som sköter verktyget.

 

“She wouldn’t make any noise during sex. I can’t tell you how disappointed I was. I really thought, like a lot of guys, that she’d be the loud screaming type. But instead, she just lay there like a dead frog. She even got angry if I started to moan, said it ‘ruined her concentration.’ It was so disillusioning that I went on Paxil for a month afterwards. Really, it was much more of a shock than when I found out there’s no such thing as the Easter Bunny.”

 

- Maroon 5 lead singer Adam Levine talking about sex with tennis player Maria Sharapova

 

:shock: :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Morgon min store fältöverste!

 

Kunde inte undgå att se att du verkar gilla damtennis. Denna ädla sport är nyupptäckt för mig. Förra veckan då jag låg bakis i soffan och zappade råkade Henin plötsligt täcka skärmen. Redan efter några dueller var jag hooked.

 

Igår såg jag finalen och passade samtidigt på att dra in ett saftigt bet på Henin. Hon är verkligen fulsnygg. Härlig som fan.

 

Förutom att spränga B2B:s högkvarter har jag bara ett mål med livet: Att gifta mig med en tennistjej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att DB-författaren och tillika krigsherren va väldigt förtjust i damtennisens Sharapova....

Docke verkar hon inte leverera en himmelsk upplevelse under täcket...Men det kan ju o andra sidan bero en hel del på maskinisten som sköter verktyget.

 

“She wouldn’t make any noise during sex. I can’t tell you how disappointed I was. I really thought, like a lot of guys, that she’d be the loud screaming type. But instead, she just lay there like a dead frog. She even got angry if I started to moan, said it ‘ruined her concentration.’ It was so disillusioning that I went on Paxil for a month afterwards. Really, it was much more of a shock than when I found out there’s no such thing as the Easter Bunny.”

 

- Maroon 5 lead singer Adam Levine talking about sex with tennis player Maria Sharapova

 

:shock: :shock:

 

Va fan: kan hon lära sig att spela tennis i yppersta världsklass så måste det ju vara en smal sak att lära henne att bli ett vilddjur i sänghalmen? Att hon redan stönar högre än någon annan nu levande tennisspelare är ju ett faktum!: http://english.pravda.ru/main/18/90/360/15717_sharapovasemif.html

 

"Sharapova was yelling at the volume of 101.2 decibels, which coincides with the sound of the police car alarm"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Golf med Zakrisson måste ju vara det bästa.

Grönt och lugnt tempo. Zake som fäller ngn tyst kommentar som inte hör till vad som händer. Att somna och vakna tre timmar senare är inte heller ngr problem. Det har ju ändå fortfarande inte hänt ngt som igentligen är viktigt.

 

Låt mig bjuda på några klockrena citat från den levande legenden:

 

"Det var en gång en kille i schweiz som tog i så mycket när han slog att han svimmade................eller hur var det nu igen. Är det kanske bara jag som har suttit och tänkt detta, eller drömt?"

 

"Han missade en putt som inte var längre än en stor fisk."

 

"Det enda jag kan säga om den här putten är hur mycket klockan är..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snooker är ju den ultimata bakissporten! Lite spänning i början kring sprängningen med lite fräcka undanläggningar innan en spelare får greppet om en frame och sedan sätter 30 bollar i rad. Alltid samma lirare som spelar och vilka lirare sen! Grabbar som John "The wizard of Wishaw" Higgins, den offensiva rekordmaskinen Stephen Hendry eller Ronnie "The Rocket" O'Sullivan får ju Torbjörn Blomdahl att likna en couronne-spelare. Att sedan kommentatorn är så där härligt trött på livet med en viss Zacke-stil på kommenterandet gör ju inte helheltsintrycket sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu får det fan vara nog. Det känns så oändligt meningslöst att spela poker. Det finns inte längre något vetenskapligt sätt att förklara min never ending bad streak:

 

3 vägs all in med KK mot QQ och JJ i turnering.

 

bordet: 45678

 

Hade varit kul att vinna en sådan pot i sitt liv...

 

Enda ljuset i tillvaron är att jag lyckats få XP att se ut som AmigaOS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halleluja gud är god! Trots sjuka utdragningar lyckades jag kämpa mig till en plats i pengarna. Visserligen blygsamma 136 dollares, men man får vara glad åt det lilla. :-D

 

Dagens fråga är om jag ska våga trycka in 120 dollar på mitt nyskapade pokerstarskonto. Det ryktas att det skall vara behäftat med en hel del tur!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...