popquee Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 att satsa på sina favoriter innebär att dom torskar, att satsa mot dom gör att så dom vinner, tänk på det.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2008 Dagens låt är: *trumvirvel* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Sjukt bra imo. /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Måste få bjuda på denna också Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 edit: dubbel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Attack var tiltade långt före sin tid. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Bra! Kom typ 560. Åkte med TT mot AQ AI pre... :lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Bump. Inte fan kan denna ligga på sid 2 när jag ska in och grinda LUUUUUDER! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 spöstraff på hata om han inte uppdaterar med minst två inlägg/dag imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2008 Bump. Inte fan kan denna ligga på sid 2 när jag ska in och grinda LUUUUUDER! Har kommit överens med min affe om monstergrind = gratis tennisracket (killen vet vilka knappar han ska trycka på). Needless to say så har jag grindat så hårt och länge idag att jag knappt vet skillnad mellan upp och ner, något som kan ställa till problem då jag planerar att steka falukorv inom kort (utan att för den skull lämna pokerborden ofc) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Needless to say så har jag grindat så hårt och länge idag att jag knappt vet skillnad mellan upp och ner, något som kan ställa till problem då jag planerar att steka falukorv inom kort (utan att för den skull lämna pokerborden ofc) Mmmm, skillnaden blir så stor om man steker korven på fel sida:roll: Köttbullestekning kan däremot visa sig vara en övermäktig operation för någon som inte kan sklija på upp & ner /#LOUDmouth# Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2008 Mmmm, skillnaden blir så stor om man steker korven på fel sida:roll: /#LOUDmouth# Testa själv att lägga falukorven direkt på spisplattan och sätt stekpannan uppe på... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Det borde ju bli som när sibylla grillar hamburgare. De lägger köttet på en jävligt het sak och trycker med en liten spade. Och det blir alltid godare än när jag steker fulburgare hemma iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Testa själv att lägga falukorven direkt på spisplattan och sätt stekpannan uppe på... Aaaaah, så du menade. Alldeles för skruvat för min rymliga fantasi. Skulle vara riktigt ballt att vara Hata för blott en dag /#LOUDmouth# Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 Skulle vara riktigt ballt att vara Hata för blott en dag /#LOUDmouth# Det är inget jag önskar ens min värsta fiende... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 Dagens låt är, tveklöst, denna: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 Sitter och garvar åt svt:s underbara valvaka. Där sitter en gubbe som säger emot Claes Elfsberg så snart han får möjlighet. Gärna trots att Claes inte direkt adresserar honom: Claes säger: Jaha, då blir det jämnare än vad analytikerna har förutspått! Gubbe: Nej! Jag tar aldrig ut något i förskott... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 Ett pokerpass, fyllt av swings och swongs, från 11:00 på morgonen till 04:12 nästa morgon är äntligen avslutat. Från minus 500 till pluss 2300 får ändå ses som ytterst glädjande! Kvällens skönaste hand var utan tvekan denna, inte så mycket för att bluffen var något speciellt som för att det var en Israel jag lyckades bluffa: Game # - Omaha High Pot Limit EUR 0,50/1,00 - Table "Macon" Game ended 2008-11-05 03:15:42 GMT+01:00 Players: Israel (EUR 105,80 in seat 1) Jag (EUR 405,75 in seat 2) dr__poker (EUR 65,90 in seat 4) nikolaki (EUR 20,00 in seat 5) Keckkoo (EUR 95,98 in seat 6) Dealer: Jag Small Blind: dr__poker (0,50) Big Blind: nikolaki (1,00) Jag was dealt: - - - Keckkoo Fold Israel Call (1,00) Jag Raise (4,50) dr__poker Call (4,00) nikolaki Fold itsiksar Call (3,50) Flop - - dr__poker Check Israel Check Jag Check Turn - - - dr__poker Bet (14,00) Israel Call (14,00) Jag Raise (70,50) dr__poker Fold itsiksar Call (56,50) River - - - - Israel Check Jag Bet (169,50) Israel Fold Jag Payback (169,50) Jag shows: - - - (a pair of fours) Jag wins: EUR 167,50 (with a pair of fours) Rake: EUR 2,00 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 Stor skandal om denna låt inte varit uppe i min dagbok tidigare: Man behöver bara kolla på hur hans mun rör sig när han sjunger för att fatta att det inte finns en hårdare man på denna planet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Stor skandal om denna låt inte varit uppe i min dagbok tidigare: FYP Hata Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 FYP ppl. /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 Bara jag som tycker det är väl magstarkt att Obama går in och Heilar redan första dagen på jobbet: Edit: Samma leende imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 FYP ppl. /SK Tack för denna SK. Hela nattskiftet sitter just nu och trummar takten! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Tack för denna SK. Hela nattskiftet sitter just nu och trummar takten! Hehe, nattskift? Jobbar med vad? *stealing db* /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muratore Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts