HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Nattens genibet är en 500ing på NY Islanders mot Tampa Gay Lightning till 3,45 ggr pengarna. Sedan är det ju tydligt att det är tråkmånsarnas afton (se mitt Federer-bet) så jag satsar självfallet 500 på NY Devils mot Atlanta till 2,22 samt (självfallet) 500 på under 5.5 mål till 1.75. Det sistnämnda bettet är mest för att garantera lite pengar tillbaka om de får för sig att spela 0-0 eller 1-1, vilket vore ett klassiskt resultat när NHL:s mest defensiva tråklag spelar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Har själv spelat över 5,5 i pittsburgmatchen samt tampa -1.5 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Har själv spelat över 5,5 i pittsburgmatchen samt tampa -1.5 GLGL =) Edit: Kollar du steam? Isf vilken? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Ser bra ut för mina bets: 1-0 Islanders 0-0 NY Devils Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 GLGL =) Edit: Kollar du steam? Isf vilken? japp http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports Går ju inte att spela med 1 man mindre som Tampa gjort i 1:a perioden. Får ge spelarna lite valium i pausen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 japp http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports Går ju inte att spela med 1 man mindre som Tampa gjort i 1:a perioden. Får ge spelarna lite valium i pausen okok då kör vi samma site... funderar på att sälja av mitt bet om 1-0 står sig ett tag så att TBL stiger upp kring 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 okok då kör vi samma site... funderar på att sälja av mitt bet om 1-0 står sig ett tag så att TBL stiger upp kring 3 När Tampa är fullt lag så är dom bättre därför du vill sälja? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Är du medlem i tipszonen.se? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Är du medlem i tipszonen.se? Ojdet var visst lika många utvisningminuter hur fan kunde jag ha så fel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Är du medlem i tipszonen.se? Nope Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Och nu har NJD 1-0. Hoppas nu de kör italienskt nu och backar hem! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Målvakten är värsta fantomen idag senast släppte han in varje skott.Lycka till idag mitt lir är kört spelade en dubbel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 En dag i livet verkar man få vara lite lycklig: Både betten på NJD sitter och NY Islanders har 2-0 i tredje perioden! Vinst här också och det blir nytt tennisracket imorgon Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 En dag i livet verkar man få vara lite lycklig:Både betten på NJD sitter och NY Islanders har 2-0 i tredje perioden! Vinst här också och det blir nytt tennisracket imorgon köpte du inte ett för typ 1mån sen? slagit sönder de i frustration? eller gone pro och har 2? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Spelar inte längre så stor roll då Tampa Gay kvitterade för 5 sekunder sedan... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3-2 wohooooooooooooo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 eller gone pro och har 2? Behöver 2 likadana. Skulle bli ultratilt annars om en sena går eller jag slår sönder ena när jag är uppe i Gbg... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 afs f asdf Jag får hjärtinfarkt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Jaha. För andra dagen i rad kraschar dagens viktigaste bet Enda glädjen är att jag iaf plussat en tusing på sportsbettingen. För att göra det extra jävligt så vinner NY Islanders i overtime så att jag ska få det upptryckt i ansiktet att jag skulle satsat på slutlig vinnare ist. för fulltidsvinnare... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Nu behöver jag återigen hjälp ifrån forum-intelligentian: Jag skulle alldeles till att somna då jag plötsligt kom på en lysande (nåja) idé (varför kommer alla ideér när man inte vill ngt hellre än att få somna in?): det finns inget jag saknar mer, nu när höstluften börjat tränga in genom ben och märg, än ett badkar. Problemet är att ett sådant absolut inte får plats i min lilla lya. Eller det får plats, men det passar inte så bra med ett badkar i "vardagsrummet". Därav min idé: på sommaren ser jag ofta hur folk på baksidan har ngn sorts icke-permanent utomhuspool som barnen plaskar runt i. Det vore löjligt perfekt i min lya; jag kan redan se framför mig hur jag ligger i badet och spelat playstation eller tittar på TV. För att senare, när badsessionen är över, tömma den på vatten, vika ihop den och förvara den under sängen. Frågan är var får jag tag i en sådan minipool till ett överkomligt pris? Den får max vara 3*2 meter och gärna hyfsat djup. Form borde inte spela så stor roll: så länge materialet är flexibelt borde den väl liksom forma sig efter omgivningen? Ni som har djupa kunskaper inom minipooler eller kanske ett förslag som slår mitt på fingrarna är välkomna med förslag. (jag kan ju alltid locka med retuscherade nakenbilder när projektet är färdigt ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Jag har börjat skriva ett inlägg fyra ggr nu. Efter ett tag kommer jag på ett nytt, bättre skämt och börjar om. Joke overload, jag återkommer om ytterligare ett par timmar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Nu behöver jag återigen hjälp ifrån forum-intelligentian:Jag skulle alldeles till att somna då jag plötsligt kom på en lysande (nåja) idé (varför kommer alla ideér när man inte vill ngt hellre än att få somna in?): det finns inget jag saknar mer, nu när höstluften börjat tränga in genom ben och märg, än ett badkar. Problemet är att ett sådant absolut inte får plats i min lilla lya. Eller det får plats, men det passar inte så bra med ett badkar i "vardagsrummet". Därav min idé: på sommaren ser jag ofta hur folk på baksidan har ngn sorts icke-permanent utomhuspool som barnen plaskar runt i. Det vore löjligt perfekt i min lya; jag kan redan se framför mig hur jag ligger i badet och spelat playstation eller tittar på TV. För att senare, när badsessionen är över, tömma den på vatten, vika ihop den och förvara den under sängen. Frågan är var får jag tag i en sådan minipool till ett överkomligt pris? Den får max vara 3*2 meter och gärna hyfsat djup. Form borde inte spela så stor roll: så länge materialet är flexibelt borde den väl liksom forma sig efter omgivningen? Ni som har djupa kunskaper inom minipooler eller kanske ett förslag som slår mitt på fingrarna är välkomna med förslag. (jag kan ju alltid locka med retuscherade nakenbilder när projektet är färdigt ) Vad röker du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Den får max vara 3*2 meter och gärna hyfsat djup. Känns som att den skulle fylla hela min lägenhet... Om jag pluggar igen förnstrena och dörrarna riktigt rejält, och sedan öppnar vattenkranarna på vid gavel, så kan du få hyra min lya sen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 http://hem.passagen.se/bradeal/P0001.jpg http://hem.passagen.se/bradeal/P0004.jpg http://hem.passagen.se/bradeal/P0012.jpg /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts