HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Och där sprack det bettet då det skotska fyllot Murray tappar sitt andra servegame genom att klanta till sig 2 dubbelfel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Gud hör bön! Andy Murray räddar 3 setbollar från 0-40 i Cilics serve och bryter tillbaka! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Du spelar sällan kortspel nuförtiden eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Jag är K Ä R i Andy Murrays spelstil! Mitt mål med livet är att bli en svensk motsvarighet på top 500 i landet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Du spelar sällan kortspel nuförtiden eller? Jorå, men ligger i hårdträning för min första tennisturnering nästa helg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 det skotska fyllot Murray Jag är K Ä R i Andy Murrays spelstil! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Då servar vi hem matchen, thank you very much! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Han är riktigt rolig att se på faktiskt. Jävlar vilket fotarbete han har, vilken fighter han är och vilka skönt placerade grundslag han har. Kanske kan England få en Wimbledonsegrare inom 10 år ändå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Känns som Federer är taggad till max efter årets katastrofer och jag satsar 1000 på 2-0 i set till 1.6 ggr pengarna, trots att han blev utsedd till 'tråkmåns of the year' tre år i rad under mitten av 2000-talet... Edit: mot Jamaica-rastafarin Tsonga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Pangar in 848 på Wawrinka också mot Lopez till 1.77 ggr pengarna och gaistar stenhårt för att han spelar jämnare än under gårdagens LSD-influerade kräftgångstennis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Och det första som händer är att den förbannade idioten tappar sin serve i 9onde gamet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Förlorar jag mina bets på både Wawrinka och Federer så åker jag till Schweiziska ambassaden och bajsar på deras gräsmatta Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Ska du spela DreamTeam? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Wtf, har Dexter börjat med tennis? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Hur kunde jag vara så jävla dum att jag satsade på en jävla ost-tillverkare uppväxt bland bergsgetter? Måste vara den sämsta, mest ointelligenta, drogmissbrukande världstia som tennisen någonsin producerat. Att han har ett OS-guld i dubbel är en skam för hela mänskligheten! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Ska du spela DreamTeam? Vad är det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Vad är det? Aftonbladets managerspel för elitserien. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Förlorar jag mina bets på både Wawrinka och Federer så åker jag till Schweiziska ambassaden och bajsar på deras gräsmatta u make me go lol sometimes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Sparka inte på en som redan ligger.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Schweiziska ambassaden har mycket att tacka för Federer för. När det gäller Wawrinka: han spelade så pass uselt igår att jag fick skämmas över honom, men han lyckades mirakulöst kämpa sig vidare. När jag då, av ren vänlighet, ger honom en extra chans att visa vad han går för så räknar jag med att han skall visa mig någon form av tacksamhet. Istället tackar han mig genom att bli fullständigt utspelad och bevisar vilken brist på heder och moral som finns bland dagens idrottsmän... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Jag blev iaf inspirerad av tennistippandet och slängde in en fyrling minsann. Jag gick hårt ut och krävde vinst av den gode Monfils mot självaste Roddick vilket mirakulöst inträffar. Sen skulle Nadal och Federer vinna med 2-0. Det gick lekande lätt. Avslutningsvis spelar jag som alltid emot hatobjeket Tjockovic och för en gångsskull håller det. Grande Karlovic! Tack Hata Tack Monfils Tack Karlovic. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Det var många som föll på Montreal igår vågade inte tippa på dom då de spelat match dagen innan,spelade på över 5,5 och blev så lack när idiotcoachen i Boston väntade med att plocka mållisen till 50 sek kvar sen kommer tomte målvakten och räddar mig undra va fan han tänkte på där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Jag blev iaf inspirerad av tennistippandet och slängde in en fyrling minsann. Tack Hata Tack Monfils Tack Karlovic. SNYGGT! Tennisgrind är ju superskoj Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 tomte målvakten... undra va fan han tänkte på där Ja, vad fan ska han bakom mål och göra med 30 sek kvar av matchen? Hade varit roligt om de på skämt satt honom som star of the game... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts