Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur kunde jag vara så jävla dum att jag satsade på en jävla ost-tillverkare uppväxt bland bergsgetter?

 

Måste vara den sämsta, mest ointelligenta, drogmissbrukande världstia som tennisen någonsin producerat. Att han har ett OS-guld i dubbel är en skam för hela mänskligheten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schweiziska ambassaden har mycket att tacka för Federer för.

När det gäller Wawrinka: han spelade så pass uselt igår att jag fick skämmas över honom, men han lyckades mirakulöst kämpa sig vidare.

 

När jag då, av ren vänlighet, ger honom en extra chans att visa vad han går för så räknar jag med att han skall visa mig någon form av tacksamhet. Istället tackar han mig genom att bli fullständigt utspelad och bevisar vilken brist på heder och moral som finns bland dagens idrottsmän...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev iaf inspirerad av tennistippandet och slängde in en fyrling minsann.

 

Jag gick hårt ut och krävde vinst av den gode Monfils mot självaste Roddick vilket mirakulöst inträffar.

Sen skulle Nadal och Federer vinna med 2-0. Det gick lekande lätt.

Avslutningsvis spelar jag som alltid emot hatobjeket Tjockovic och för en gångsskull håller det. Grande Karlovic!

 

Tack Hata Tack Monfils Tack Karlovic.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var många som föll på Montreal igår vågade inte tippa på dom då de spelat match dagen innan,spelade på över 5,5 och blev så lack när idiotcoachen i Boston väntade med att plocka mållisen till 50 sek kvar sen kommer tomte målvakten och räddar mig undra va fan han tänkte på där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...