Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Usch och fy vilken helvetesvecka jag har bakom mig.

Allt såg löjligt ljust ut fram till B2B visade sig rätta äckelansikte och det kostade mig över 100 000 riksdaler.

 

Därmed har jag trillat nedanför mille-strecket. Igen. Jag börjar så smått undra om inte tomten har planerat in en riktigt jävla svettig monsterbust lagom till julafton.

 

Som om det inte vore nog så har samtliga personer, med IQ över 83, som jag har pratat med totalsågat mina chanser i badminton-utmaningen mot Mr Söder- "Vita-män-kan-inte-hoppa"-Krippa.

 

:) wp m8... :lol:

 

Surt med back dock :( Man kanske skulle börja grinda badmintonutmaningar a'la Color of money istället för äckelriggspoker. Hm, måste göras en värdesundersökning på området.

 

Slå en signal när du e klar å tita på tennisen ikväll, så får vi se om vi gått ut eller är kvar på Sviten.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slå en signal när du e klar å tita på tennisen ikväll, så får vi se om vi gått ut eller är kvar på Sviten.

 

Varför gå någon annanstans?

Finns ju både dricka, spel och trevligt sällskap.

 

Odds på att jag blir något packad ikväll: 1.00

Odds att jag har pengar kvar i fickan efter kvällen: 1.45

(har Visa-kortet i fickan för reloads ;-})

 

Fråga:

 

Sitter på en mac som inte tar cardoza-klienten verkar det som och kommer inte åt en pc ikväll. Finns det något sätt att anmäla sig till ssc ändå?

 

Dra iväg till ett internetcafé eller be någon kompis registrera åt dig.

 

Det är 43st anmälda nu så det är nog lite bråttom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför gå någon annanstans?

Finns ju både dricka, spel och trevligt sällskap.

 

 

 

Dra iväg till ett internetcafé eller be någon kompis registrera åt dig.

 

Det är 43st anmälda nu så det är nog lite bråttom.

 

Helt sant imo, det var Hata som uttryckte det som att "självklart är jag på på utgång sen" :) Öla på Sviten blir nöt!

 

Sen kommer ju jag att vara upptagen med å lira turre, men hoppas ni andra får skoj 8-)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför gå någon annanstans?

Finns ju både dricka, spel och trevligt sällskap.

 

Odds på att jag blir något packad ikväll: 1.00

Odds att jag har pengar kvar i fickan efter kvällen: 1.45

(har Visa-kortet i fickan för reloads ;-})

 

 

 

Dra iväg till ett internetcafé eller be någon kompis registrera åt dig.

 

Det är 43st anmälda nu så det är nog lite bråttom.

 

Kan inte dra iväg själv just nu och jag har inga stålar på cardoza så måste sätta in och krångla :(

 

Får satsa på cosmopol nästa vecka istället, då blir det skott på satelliten till main och 5k-turren!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte dra iväg själv just nu och jag har inga stålar på cardoza så måste sätta in och krångla :(

 

Får satsa på cosmopol nästa vecka istället, då blir det skott på satelliten till main och 5k-turren!

 

Men faan va segt. Testa skicka ett mail till lasse eller nån å se om det går å ordna.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte dra iväg själv just nu och jag har inga stålar på cardoza så måste sätta in och krångla :(

 

Så jäkla krångligt är det inte.

Bara och ge din login till någon du litar på och för den andre att slänga in $100 med sin Neteller, Visa etc och regga dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jäkla krångligt är det inte.

Bara och ge din login till någon du litar på och för den andre att slänga in $100 med sin Neteller, Visa etc och regga dig.

 

Vi ska se hur det går, wheels are in motion, men det är en hård kamp mot klockan och supporten just nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en sväng förbi svitens sociala klubb och stället var, som förväntat, fullt med hustlande söderkisar, Wiseguy(s), en och annan kvinnlig bingoexpert och annat löst folk. Dessutom var pokerforums välkände satellite-expert på plats och delade ut kort (enligt egen utsago pga det trevliga damsällskapet intill).

 

Jag gick, som vanligt, in för att hålla så låg profil som möjligt, men då en överförfriskad man i medelåldern hade mage att ifrågasätta mitt starka ogillande mot tråkmånsen, gnällexperten och svikaren Robin Söderling så kände jag mig tvungen att ta fram stora fotknölsmotorsågen.

 

För att understryka min åsikt om gnällexperten så har jag satsat 1000 kronor på Kei Nishikori till 4.3 ggr pengarna.

 

Om ni ser en kille med stooor japansk flagga på läktaren som applåderar varje misstag från den här killenDC_2747_playerprofile.JPGSoderling_04.jpg

så skulle det eventuellt kunna vara jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Också alltid hatat Söderling, snubben har ju psyke som en dampande 12åring. Poker är definitivt inget för den snubben. Saknar karisma i stort samt äcklar mig.

 

Såg japanen i första omgången. Förlorade första set låg under i andra men sedan började stopbollarna sitta. Spelade ut den där fransmannen Gronnolleursaez i sista set.

 

Förresten så finns det redan japaner med flagg på läktaren, kolla även frekvensen när de klappar en boll, jävlar va fort det går!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Också alltid hatat Söderling, snubben har ju psyke som en dampande 12åring. Poker är definitivt inget för den snubben. Saknar karisma i stort samt äcklar mig.

 

Ja, och vi hoppas kunna tilta upp honom i brygga! Tänkt dig själv hur han kommer att reagera när han ser svenskar på läktaren som gaistar Japan! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...