Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dagens sportsbet är 1349 riksdaler på

Kaia Kanepi cm_gallery__330x400.jpg

 

mot

 

Tennis-Caroline-Wozniacki_962062.jpg

 

I vanliga fall bettar jag på den snygga, men eftersom de inte infriat mina förväntningar tidigare under året så kan jag inte annat än att spela mot en av dem till det fina oddset 3.92 ggr pengarna...

 

Heja, heja, heja Estland!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad som såg ut att bli ännu ett stendött bet är på väg att bli riktigt spännande:

 

Tryckte in 1800 sek på vändning för Petrova mot Jankovic till 6 ggr pengarna efter 4-6 i första set.

 

 

Underläge 0-3 har kämpats ner till 4-3 och nu hoppas vi att den Ryska björnhonan vaknar på riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir förresten en riktig tennisvecka!

Måndag: Match mot min tränare med handikapp 30-0 per game.

Tisdag: Match mot Punkis kompis

Onsdag: Eventuell match mot polare

Torsdag: Träning

Fredag: Stockholm Open

Lördag: Stockholm Open

Söndag avrundar jag troligen med en badmintonmatch

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, känns som jag ska bondfånga både dig och ola i badminton, e troligtvis sveriges enda div1-2spelare i badminton som livnär sig på poker.

 

Nu är det dock krippa jag skall möta och jag kan ju tillägga att jag redan före matchen känner mig lurad... Ni kanske skulle hustla varandra istället för ovetande stackare such as myself? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det dock krippa jag skall möta och jag kan ju tillägga att jag redan före matchen känner mig lurad... Ni kanske skulle hustla varandra istället för ovetande stackare such as myself? :-)

 

... vill bara påminna dig att det var du som utmanade mig!Den som ger sig in i leken... ;) Dessutom ska du ju vara underbarn vad gäller racketsporter, så gråt inte blod vettja! 8-)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det dock krippa jag skall möta och jag kan ju tillägga att jag redan före matchen känner mig lurad... Ni kanske skulle hustla varandra istället för ovetande stackare such as myself? :-)

 

jag borde hållt min stora käft och bara råkat dyka upp..ni vet, rätt man på rätt ställe..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rilleg kanske vill komma ner och möta vinnaren? :) Jag är sjukt avdankad, men tror mig ha stor edge mot Hata. Mot dig kan det dock bli tufft antar jag, men nåt typ av bet ska vi väl kunna sätta ihop?! ;)

 

/SK

 

e också sjukt avdankad, sista seriösa matchen var mot gävles bästa korpspelare för nåt år sen. Vann DM här i singel för 3 år sen tror jag och inte tävlat på 2-3 år iheller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag borde hållt min stora käft och bara råkat dyka upp..ni vet, rätt man på rätt ställe..

 

Ja, i retrospekt var det ganska klantigt...

 

Jag ser framför mig att du inväntar oss i badmintonhallen, med svettband alá björn borg samt friskis och svettiskläder; spelandes med fel hand och sunkigt motstånd...

 

"Nämen är det inte hata och Krippa? Vilken slump! Ska vi inte spela ett par set för skojs skull? Ska vi säga 10 000 per set?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, i retrospekt var det ganska klantigt...

 

Jag ser framför mig att du inväntar oss i badmintonhallen, med svettband alá björn borg samt friskis och svettiskläder; spelandes med fel hand och sunkigt motstånd...

 

"Nämen är det inte hata och Krippa? Vilken slump! Ska vi inte spela ett par set för skojs skull? Ska vi säga 10 000 per set?"

 

hehe, "va sjukt att ni är här grabbar"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch och fy vilken helvetesvecka jag har bakom mig.

Allt såg löjligt ljust ut fram till B2B visade sig rätta äckelansikte och det kostade mig över 100 000 riksdaler.

 

Därmed har jag trillat nedanför mille-strecket. Igen. Jag börjar så smått undra om inte tomten har planerat in en riktigt jävla svettig monsterbust lagom till julafton.

 

Som om det inte vore nog så har samtliga personer, med IQ över 83, som jag har pratat med totalsågat mina chanser i badminton-utmaningen mot Mr Söder- "Vita-män-kan-inte-hoppa"-Krippa.

 

<a href=http://img511.imageshack.us/img511/6034/krippajumpuq8.jpg' alt='krippajumpuq8.jpg'> w468.png[/img]

 

Men, men det finns alltid alkohol att dränka sina sorger i...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...