Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete

HataB2B

Recommended Posts

• Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någonstans känns det dock som att namnet är lite för enkelt för att Hata skulle ha nöjt sig med det. Låt namnet rulla lite i munnen på er "Slaaa-kkkkkttttttarrrnn", nej det fungerar inte.'

Hade denne slaktarn hetat något av följande hade jag nog trott lite på era teorier:

SkäggmackeSlaktarn

ButcherBengt

JagGillarBilligaTjejer

Namn med lite mer klass, right?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hata:

[x] Omaha-Torsk.

[x] Skottar gärna.

[x] Kan träffas i Södra Sverige.

[x] 27 år gammal .

[ ] Bor hos Mamma. (Hon bor hos dig?)

[x] Gulat ett par gånger.

Slaktarn:

[x] Omaha-Torsk.

[x] Skottar gärna.

[x] Kan träffas i Södra Sverige.

[x] 27 år gammal .

[x] Bor hos Mamma.

[x] Gulat ett par gånger.

5/6 = du är han.

Frågan är om jag är schizofren nog att sitta och prata med mig själv på MSN...

Länk till kommentar

Frågan är om jag är schizofren nog att sitta och prata med mig själv på MSN...

Utan att känna dig, och bara ha en fantasibild om dig som något liknande allas vår barndomsidol HE-MAN, så får jag nog säga.. .. ja?

Btw, jag tar nog namnet ButcherBengt själv på någon site, det var rätt bra.

Länk till kommentar

Försökte sen med tveksam framgång få fram att jag nickade Portello på PF, mitt nervösa mumlande renderade dock i att Mr Sir Hata hörde "Othello" och triumferande påpekade att jag inte var en och nittio lång och att han syna min bluff :-)

Yay! Han har lärt sig!

2008-07-08 20:19:16 MrD Shahin, <Shahins flickväns namn>, Göran är du 1.94

2008-07-08 20:19:17 MrD Shahin, <Shahins flickväns namn>, Göran wow

2008-09-01 23:03:35 MrD Göran hur lång är du BTW?

2008-09-01 23:03:58 Göran MrD 1 94

Länk till kommentar

:shock:

Och vem såg jag på Casa Cosmopol igår då?! Det e riktigt..... Samlade allt mod jag kunde uppbringa gick fram och frågade "E det du som e David"? :mrgreen: Därpå földe en högtidlig (för min del, haha) handskakning

Försökte sen med tveksam framgång få fram att jag nickade Portello på PF, mitt nervösa mumlande renderade dock i att Mr Sir Hata hörde "Othello" och triumferande påpekade att jag inte var en och nittio lång och att han syna min bluff :-)

Legenden gled sen vidare med 2 söta damer som jag kan förstå var mer intressanta än min idoldyrkan. Sammanfattningsvis verkade det vara en trevlig kille med den lilla tvisten att man kunde se hur någon form av 24/7-galenskap lyste i ögonen vilket gav mig bekräftelse på att alla hans mustiga historier bör vara näst intill 100% sanna :-D

Som Bonus-Jag-Mötte-Lassie kan tilläggas var att jag såg/hörde Micke Norinder under pokerturneringen, han såg väldigt tillfreds med sig själv ut och varför skulle ahn inte vara det när han förmodligen just spelat in x antal nya segelbåtar 8-)

Efter många om och men insåg jag att du inte utgav dig för att vara Othello utan portello.

Ber storligen om ursäkt för min snabba sorti. Om jag inte minns alldeles fel letade vi för tredje gången efter Stockholms största slots-grinder i syfte att slita iväg honom från speljävulen (vilket nog snarare stjälpte än hjälpte då utestället var överfyllt med jack vegas - Grodjakten kostade mig för övrigt 400 sek).

En nattklubbsväng senare blev det besök på en obskyr svartklubb och med ordern att allt som tangerade tight spel var förbjudet gick min stejk kraclob in och pumpade in marker i var och varannan pot, ivrigt påhejad av mig själv.

Det visade sig vara "genidrag of the day". En stackars femtioårig zigenare med fabless för syn pre flop och ännu större förkärlek för fold på turn och river tvingades vid ett par tillfällen folda för kraclobs, minst sagt, kraftfulla powerpoker...

Efter att zigenaren för tusende gången steeeeekfoldat så är jag fullständigt övertygad om att jag sett en vacker riverbluff och jag kunde inte längre hålla min mun i styr utan gapade "visa, visa, visaaaa", varvid kraclob glatt slänger upp en helt oträffad J9 of suit och rakar hem en 8k pot.

Behöver jag säga att Zigenaren inte lade en hand under resten av kvällen? Run good som jag är så plockade jag någon timme senare upp AA på hand. A på flop och en Q på turn fick vår stackars zigenare att bestämma sig för att betala av 12 k med QTo. Min första svartklubbs-session slutade alltså i en glädjande och högst oväntad vinst...

Kvällen slutade med att kraclob och jag besvikna på grund av usel minibar (vem dricker årgångsvin på efterfest?) delade min enorma dubbelsäng* på clarion. Till min stora förvåning blev det inga sexuella eskapader oss emellan, däremot en hel del norska barnprogram.

*Alla eventuella uppgifter om att det fanns en tredje person i rummet är inget annat än rykten och, självfallet, fullständigt felaktiga.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...