Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är det problem att plocka ut pengar med Moneybookers eller Neteller?

Har hört att man endast får plocka ut lika mycket som man har satt in. Det kan ju inte stämma för då kan man ju inte plocka ut det man har vunnit. Kanske bara gäller vissa poker sajter.

Postad
Är det problem att plocka ut pengar med Moneybookers eller Neteller?

Har hört att man endast får plocka ut lika mycket som man har satt in. Det kan ju inte stämma för då kan man ju inte plocka ut det man har vunnit. Kanske bara gäller vissa poker sajter.

Det handlar snarare om att du MÅSTE plocka ut MINST det du satt in på sajten via dessa alternativ. De pengar utöver detta kan du plocka ut på valfritt av sajten tillgängliga alternativ.

Postad

Inga problem med Moneybooker för min del. Betydligt lägre avgifter än Neteller, särskilt om man omsätter stora belopp åt gången.

Dock är det lite meck att få upp omsättningsnivåerna. Detta får man genom att verifiera hemadress, bankonton å kreditkort.

Postad
Dock är det lite meck att få upp omsättningsnivåerna. Detta får man genom att verifiera hemadress, bankonton å kreditkort.

Så krångligt är det inte.

Tar ca 1 vecka/verifiering och man kan göra alla samtidigt om det behövs.

Tog själv bara brevet till hemadress eftersom 6000€ lär räcka för mig.

Behöver jag mera i framtiden så vet jag att det är en veckas marginal jag måste ha.

Postad
Så krångligt är det inte.

Tar ca 1 vecka/verifiering och man kan göra alla samtidigt om det behövs.

Tog själv bara brevet till hemadress eftersom 6000€ lär räcka för mig.

Behöver jag mera i framtiden så vet jag att det är en veckas marginal jag måste ha.

Nä absolut inte så krångligt, ville bara väga lite för och nackdelar...;-)