Jennez Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Det är vapnet och inte armarna som är det avgörande. Att hålla pistolen "latitud" innebär att man håller den, precis som du säger, liggandes. Detta i förhållande till att hålla den ståendes, "longitude". Dock använder man inte den benämningen (vad jag känner till). Tänk dig en jorden. När pistolen är ståendes (rätt) går den från pol till pol. När den är liggandes går den längst med ekvatorn. Typ.. För övrigt är det på något märkligt sätt roligt med trådskaparens tappra försök att ha attityd. Så mycket vilja, så lite.... allt annat Lycka till. Dang nigga! Det har du rätt i! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 För det har du erfarenhet av? yes i'm the real slim shady Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Det är redan gjort tyvärr Såg dem på Roskilde för några år sen. Kan fan inte komma på vad de hette dock. Nu när du säger det, så....det låter bekant från nåt festivalprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Alltså, om du nu behöver starta en ny tråd för varje ord du inte förstår, och fråga om allt som har med engelska att göra, varför envisas du med att försöka skriva på engelska? Tror du själv att du kan uttrycka dig bättre än personer som förstår språket? Du kanske kan försöka dig på dadaistisk rap? och du är ännu en av de som föddes med perfekta språkkunskaper? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 snälla, sluta förgifta forumet med denna skit, och sen, när du blir ägd kallar du dom för hora. Folket: svara inte killen, låt honom bara vara, låt honom sitta där i sin sunkiga lägenhet i Rinkeby och skriva sin lexikonrap, bara han lägger upp den sen så. det skulle bli klockrent. KEEP IT REAL MAN! haha, nolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroem Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 haha, nolla. du kanske borde satsa på battle-rap? du har ju helt lysande comebacks när du blir dissad iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bruce_ Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements, and never will be. Haha, klockren låt och just den textdelen passar ju in väldigt bra här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 du kanske borde satsa på battle-rap? du har ju helt lysande comebacks när du blir dissad iaf jo, för dissarna mot mig håller ju världsklass, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroem Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 jo, för dissarna mot mig håller ju världsklass, lol. näe, de har verkligen inte samma tyngd som "haha, nolla". skulle nån skriva det åt mig skulle jag sätta mig och tröstäta kakor i duschen medans jag grinar "so dirty.. never clean.." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 och visst kan jag lägga upp. Night assemble, road trembles of street hustle Each dusk we bust, we keep tussle (see) Street hustle's a must, deal and steal just To feed my son a meal to keep his cheek muscles Tryna keep my head out of prison, like eastwood Son isn't a felon with his pillar, but he would Become one, like helen killers if he knew I did crime he thinks I'm an employee, working nine to five Find 'n' sight, only work done's my nine when fired With great precision, minding cops off my division Provision my fam's my plan, as the man it's my mission Position where I am, it isn't my decision Where I stand, is the product of our conditions And amaze when I say... I aint no magician Food aint gon' pop on my plate if I start wishin' I'm just another fucking niggah caged in the system Another fucking niggah lost in this stupidity Where pullin' the triggah is the obvious liquidity Where diggers need a raise in pay, where racists reign Where saftey claims to be the main... priority This shit is lame, how can we remain safe When gun holders constitute a great majority They say one 'n' one isn't always two (true) Specially not when count's done by republican fools Even in school they got guns, cocked locked and loaded shootin' everyone, the glock's got 'em goaded Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 näe, de har verkligen inte samma tyngd som "haha, nolla". skulle nån skriva det åt mig skulle jag sätta mig och tröstäta kakor i duschen medans jag grinar "so dirty.. never clean.." Jo, för det är just vad jag gör av din dissar. De är riktigt hårda. Är helt knäckt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroem Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Jo, för det är just vad jag gör av din dissar. De är riktigt hårda. Är helt knäckt nu. hehe tröstäter du i duschen? kan du inte filma och ta med det i videon till "i keep my glock in latitude"? eller kanske nån slags "making of" dokumentär om din konstnärliga process när du skriver låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 hehe tröstäter du i duschen? kan du inte filma och ta med det i videon till "i keep my glock in latitude"? eller kanske nån slags "making of" dokumentär om din konstnärliga process när du skriver låtar Om du nu är så duktig kan du ju visa något du har skrivit... Förmodligen är du bara en av alla pokernördar som inte kommit någonstans i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroem Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Om du nu är så duktig kan du ju visa något du har skrivit... Förmodligen är du bara en av alla pokernördar som inte kommit någonstans i livet. haha aa förmodligen. eftersom jag inte skriver hobbygangsterrap med lexikon och internetforum så har jag troligtvis inte kommit nånstans. du har så bra read att du kanske borde fundera på poker istället för musikkarriären. en playmoneykarriär kanske är lättare för dig att nå framgång i? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 haha aa förmodligen. eftersom jag inte skriver hobbygangsterrap med lexikon och internetforum så har jag troligtvis inte kommit nånstans. du har så bra read att du kanske borde fundera på poker istället för musikkarriären. en playmoneykarriär kanske är lättare för dig att nå framgång i? And this proves my point. I rest my case. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroem Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 And this proves my point. I rest my case. his case is rested. frågan är bara i vilket forum han postade för att få någon att formulera den meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 his case is rested. frågan är bara i vilket forum han postade för att få någon att formulera den meningen Frågan är vilket forum du postade den i för att få den översatt till svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 och du är ännu en av de som föddes med perfekta språkkunskaper? Absolut inte. Men tänk nu efter, när din engelska är så här dålig, hur kan du tro att det du skriver någonsin kommer bli bra? Du kanske borde åka på språkresa till Brighton? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KimHartman Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Absolut inte. Men tänk nu efter, när din engelska är så här dålig, hur kan du tro att det du skriver någonsin kommer bli bra? Du kanske borde åka på språkresa till Brighton? Räcker att åka till Limhamn.. http://www.youtube.com/watch?v=0R7CCV2ZO2U Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroem Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Frågan är vilket forum du postade den i för att få den översatt till svenska... jag nöjer mig med att citera en tidigare skribent: "För övrigt är det på något märkligt sätt roligt med trådskaparens tappra försök att ha attityd. Så mycket vilja, så lite.... allt annat Lycka till." rätt kul förövrigt att du tog med min eastwood referens. kan man räkna med att kunna leva på royaltys nu i framtiden eller? jag ger lite props i min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Absolut inte. Men tänk nu efter, när din engelska är så här dålig, hur kan du tro att det du skriver någonsin kommer bli bra? Du kanske borde åka på språkresa till Brighton? såhär dålig? Du måste skämta? Jag hade mvg i 9an mvg i engelska A mvg i engelska B. För att jag inte förstår den fulla innebörden av latitude så är min engelska dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 jag nöjer mig med att citera en tidigare skribent:"För övrigt är det på något märkligt sätt roligt med trådskaparens tappra försök att ha attityd. Så mycket vilja, så lite.... allt annat Lycka till." rätt kul förövrigt att du tog med min eastwood referens. kan man räkna med att kunna leva på royaltys nu i framtiden eller? jag ger lite props i min signatur rofl du är pinsam. Väntar fortfarande ivrigt på att du ska posta något bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 såhär dålig? Du måste skämta? Jag hade mvg i 9an mvg i engelska A mvg i engelska B. För att jag inte förstår den fulla innebörden av latitude så är min engelska dålig? Latitude-incidenten var så våldsamt rolig eftersom du vägrade ge dig. Engelskan är mest dålig för att dina texter ser ut mer som en samling ord än som något koherent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Så, då kyler vi av denna tråd ett tag. Öppnas om några timmar och då ska alla vara snälla mot varandra och ingen ska kallas för hora. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Då har tråden förhoppningsvis hunnit kallna en smula. Existing-user kommer tillbaks om några dagar. Tills dess hoppas jag att alla andra kan hålla en bra ton. Annars är det fler som åker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts