rickard_o_h1 Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Seat 1: MyIronThumb ($281) Seat 2: Justjesus ($200) Seat 3: J-Dacosta ($254.15) Seat 4: winben ($175.70) Seat 5: k-maker ($181.95), is sitting out Seat 6: HERO ($205.85) HERO posts the small blind of $1 MyIronThumb posts the big blind of $2 The button is in seat #4 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO Justjesus folds J-Dacosta calls $2 winben folds HERO calls $1 MyIronThumb checks *** FLOP *** HERO bets $5 MyIronThumb folds J-Dacosta raises to $18 HERO calls $13 *** TURN *** HERO bets $32 J-Dacosta calls $32 *** RIVER *** HERO bets $67 J-Dacosta raises to $202.15, and is all in HERO ??? Kostar mig $87 att syna... Kan jag folda här? Och vad tycker ni om hur jag spelade handen. Satt han på på färgdraget, set eller total bluff på floppen men då hade han ju foldat turn. Frågan är kanske egentligen inte om jag ska syna river utan om jag spelade handen bra? Citera
MORR_o.O Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Det är ju ganska troligt att han sitter med Kxs eller Axs, men du tvingas nog ändå att syna denna. Han kan ju haft ett svagare drag trots allt eller så överspelar han kanske ett set. Hade du någon uppfattning om hur fiskig han var? Tycker du spelade handen helt ok ändå. Citera
bananuz Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Jag synar denna med Q-hög färg. Edit: läste helt fel, trodde det var 1/2 kr... Ändå syn. Citera
rickard_o_h1 Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2007 Fi är en multitablande spelare som spelar ofta. Han limpar dock lite väl ofta. Men tror han är en vinnande spelare på denna nivå. Mycke mer än så vet jag inte. Citera
Badjes Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Pottoddsen är galet bra här, och han kan värdepusha sämre färger. Citera
animalplanet Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Det blev väl som du ville? In med allt och var glad. Citera
Ariados Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Kan tänka mig att du är slagen en majoritet av gångerna men det är ändå en syn. Lockande odds, du vet.. Citera
strater Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 lol, hur kan detta vara ens en tveksam syn? visst, om han är duktig går han nog inte all-in utan en färg, men han gör det säkert med alla färger, och på det så kommer bluffar... alltså, det finns ju inte fold enligt mitt tycke. (är han inte det minsta duktig kan han ju sitta med toppair å tycka det är monster, who knows!) Citera
freso Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Multi-tablar han spelar han säkert inte så mycket skräp, utan Axs, pp, eller sc. Frågan är väl om han inte borde höjt turn med låg sc, så det är nog troligt att han har A-hög färg. Om han träffat ett set borde han ju även där höjt på turn istf river? Men sen finns ju chansen att han limpade in med 67o och träffar stegen. Men det finns ju för många "men" för att lägga Q-hög färg. Citera
Recommended Posts