arkhamandy Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Hej Jag är en nybörjare som skulle vilja ha lite hjälp att komma igång. Min fråga: Vilka siter stödjer datamining med PT (Dvs. skapa profiler på spelare som railbird) samt Poker Ace HUD, är fulla med fisk som suger hårdare än vad jag gör och har en bra bonus? Tänkte inte sätta in några massiva mängder pengar, kanske 100-200 dollar eller så beroende på bonusen. Om mig: Jag är en nybörjare som tänkte prova på lite poker. Håller på att nöter Theory of poker, Harringtons böcker och en bok om Pokertracker för att få en teoretisk grund. Har pokertracker och poker ace installerat men har inte konfigurerat det hela ännu. Tänkte väl multitabla microlimit bara så jag får lite handhistorik att analysera och för att se hur bra/kassa beslut jag fattar. Skulle verkligen uppskatta era tankar kring site-val eftersom det är en djungel av pokersiter där ute nuförtiden. Citera
RuchYa Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Prima nätverken är väll helt okej. Typ Nordic Bet, Bet365, Unibet osv. Citera
Snabelguy Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Prima nätverken är väll helt okej. Typ Nordic Bet, Bet365, Unibet osv. Är nog inte så mycket fisk på prima längre... Citera
arkhamandy Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2007 Mjo många som gillar Primaklienten verkar det som, men det lockar väl bra spelare också... skulle vara om någon primasite hade en kanonbonus isf. Överväger Betfred. Verkar stödja Gametime+ iaf, vet inte om det går att datamine:a dock, nån som vet? Bonusen verkar schysst iaf men jag har inte hört så mkt om sidan. Partypoker är ju också något man överväger, hört att det blivit sämre sedan jänkarna blev bannade dock. Fördelen med party antar jag är att alla program stödjer det. Finns det några jänkarvänliga siter som man kan nöta på morgonen? Full tilt kanske, stödjer Poker Ace HUD iaf... Tänkte köra mot jänkare på morgonen och mot EU på kvällen nämligen, ju amatörmässigare, fullare och tröttare motståndare desto bättre Citera
DrRoland Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Är nog inte så mycket fisk på prima längre... Tycker också nätverket har dött rätt hårt senaste tiden. Citera
Rebonius Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Full Tilt skulle jag välja. Skön bonus också Citera
pellepackad Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Jag är en nybörjare som skulle vilja ha lite hjälp att komma igång. Nybörjare? Tycker du verkar ha mkt bra koll på siter mm för att vara newbie! Mitt tipps är att du går & slaktar de bästa bonusarnaen efter en. Så märker du snart var ditt spel passar bäst & där du gör mest pengar. Den vägen gick jag. Alla har ju olika spelstilar så det är svårt att rekomendera site för just dig, då jag inte vet om du är aggro eller nöttight eller kanske mitt i mellan. Om mig:Jag är en nybörjare som tänkte prova på lite poker. Håller på att nöter Theory of poker, Harringtons böcker och en bok om Pokertracker för att få en teoretisk grund. Har pokertracker och poker ace installerat men har inte konfigurerat det hela ännu. Verkar som du studerar vettig teori. Har själv läst de böckerna & de ger väl lite att fundera på. Men boken om PT är nog en bok jag skulle behöva läsa. Är den matnyttig tycker du? tänkte börja spela med PT & är totalt nollställd på det programet, (har bara spelat med PO hittils), så detta kan ju vara en bra väg att gå till en början... var införskaffade du dig den? Lycka till med liret! Citera
Ignatius Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Är nog inte så mycket fisk på prima längre... Eh, jo. Exempelvis följde jag efter en NL50-fisk upp till NL200 igår där han snabbt tiltade bort sitt halva inköp innan jag fick en anständig hand. Spelade lite FL1/2 efter det och där fanns en weak-tight kille vid bordet som foldade nio gånger av tio om han blev raisad på flopp eller turn. Osv. Citera
RuchYa Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Är nog inte så mycket fisk på prima längre... Haha jodå det finns gott om fisk. En hel del nötgrinders (men vilken site har inte det?), men överlga tycker jag att det finns grymt mycket fisk från nl20 upp till iaf nl200. Men vad vet jag, jag kanske bara är en blond blåögd kille med stor..... Citera
Recommended Posts