arkhamandy Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Hej Jag är en nybörjare som skulle vilja ha lite hjälp att komma igång. Min fråga: Vilka siter stödjer datamining med PT (Dvs. skapa profiler på spelare som railbird) samt Poker Ace HUD, är fulla med fisk som suger hårdare än vad jag gör och har en bra bonus? Tänkte inte sätta in några massiva mängder pengar, kanske 100-200 dollar eller så beroende på bonusen. Om mig: Jag är en nybörjare som tänkte prova på lite poker. Håller på att nöter Theory of poker, Harringtons böcker och en bok om Pokertracker för att få en teoretisk grund. Har pokertracker och poker ace installerat men har inte konfigurerat det hela ännu. Tänkte väl multitabla microlimit bara så jag får lite handhistorik att analysera och för att se hur bra/kassa beslut jag fattar. Skulle verkligen uppskatta era tankar kring site-val eftersom det är en djungel av pokersiter där ute nuförtiden. Citera
RuchYa Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Prima nätverken är väll helt okej. Typ Nordic Bet, Bet365, Unibet osv. Citera
Snabelguy Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Prima nätverken är väll helt okej. Typ Nordic Bet, Bet365, Unibet osv. Är nog inte så mycket fisk på prima längre... Citera