Snabelguy Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2007 Fler som skulle ställa där med färgen? Citera
ebisumaru Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Vinna mer än varannan gång. Tycker det är rätt vanligt spel på den här nivån. Det är det som är så frusterande men samtidigt vinnande om man inte betalar av. Man behöver inte vinna mer än varannan gång man behöver bara vinna drygt var tredje gång. Fortfarande fold dock. Citera
Snabelguy Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2007 Verkar inte få mer input i den här tråden så jag avslöjar hur handen slutade: Efter fundering och diskussion så kom vi fram till att Fi's spel var konstigt om han fått in färgen så vi synade och Fi visade AK off. Citera
Ängeln17 Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Man behöver inte vinna mer än varannan gång man behöver bara vinna drygt var tredje gång. Fortfarande fold dock. Jag vet, skrev ju att jag blandat ihop siffrorna. igen då. Citera
ebisumaru Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Jag vet, skrev ju att jag blandat ihop siffrorna. igen då. Hopps missade editen:mrgreen: Citera
strater Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Tss, nån mer som vill flama ängel? Citera
Recommended Posts