Gå till innehåll

MR_Jimmy - Dagbok comeback!


MR_Jimmy

Recommended Posts

  • Svars 917
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev en riktigt snuskig dag trots hesta värde sista sessionen. Fick inte träffa något alls djupt mot fisken =( Hade ett praktfullt 13K back i ryggen sen i eftermiddags med. Arbetar mig sakta men säkert ner till minus för månaden. Jävla laptop rigg, hela månads backet kommer från den jäveln.

 

Imorn kanske det bli malmö open om inte det är jättevärde online, ses kanske där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då såg du säkert charmiga mig om du var och kollade Mjällby i söndags. Jag hoppade in typ i 82a. Och du har helt rätt i att dom spelade fantastiskt uselt, de borde gjort både ett och två mål till på de chanser dom har. Skönt att det blev oavgjort:)

 

GL med spelet!

 

Ja det gjorde jag med all säkerhet, då ni värmde upp precis framför oss. Ni spelade bra ända fram till straffområdet imo. Lite skakigt bakåt stundtals. Men det syntes inte att det var botten mot toppen. Vad heter du btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det gjorde jag med all säkerhet, då ni värmde upp precis framför oss. Ni spelade bra ända fram till straffområdet imo. Lite skakigt bakåt stundtals. Men det syntes inte att det var botten mot toppen. Vad heter du btw?

 

Jo, har helt ok rull oftast, men vi skapar i princip inget.

 

Pmar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sov till kl 13 idag, tänkte ev dra och lira malmö open som sagt... trodde jag ja! Tävlingen började bara 5 timmar tidigare än jag förutspått, så blev obv inget.

Lite synd, är riktigt sugen på att spela en eller två turrar atm. Kommer åka till Malta i början av sept mest som semester. Men blir även en mindre turre där, ber till gud att man inte springer bra i den.

 

Därefter kommer man få sin abstinens av turrar stillad i prag med unibet open. Väntar fort på en islossning i live turrar, varje gång säger man samma sak efter. "Jävla vilket värde det är", "ska fan aldrig spela turrar igen" osv osv. Ändå vinner man aldrig och ändå kommer man alltid tillbaka. Är iof jävligt bra events överlag, får väl skylla på det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blir så ledsen att det aldrig lossnar

 

** Hand # 2802380356 starting - 2009-08-28 21:21:19

** Bravery Of Being 2 [Hold 'em] (10.00|20.00 NL - Cash Game) Real Money

 

kriga sitting in seat 1 with €7775.50

Sacre sitting in seat 3 with €4891.00

BobbaGee sitting in seat 4 with €6438.50[Dealer]

lu_cky sitting in seat 5 with €3371.87

MR_Jimmy sitting in seat 6 with €3534.00

lu_cky posted the small blind - €10.00

MR_Jimmy posted the big blind - €20.00

 

** Dealing cards to MR_Jimmy: Qd, Kc

kriga folded

Sacre folded

BobbaGee raised to €80.00

lu_cky folded

MR_Jimmy raised to €260.00

BobbaGee called - €260.00

 

** Dealing the flop: Qc, 3c, 2c

MR_Jimmy bet - €300.00

BobbaGee raised to €1420.00

MR_Jimmy went all-in - €2974.00

BobbaGee called - €3274.00

 

** Dealing the turn: 2h

 

** Dealing the river: 5d

MR_Jimmy shows: Qd, Kc

BobbaGee shows: Qs, Ad

BobbaGee wins €7075.00 from the main pot

 

Rake: €3.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är tur man sprungit så bra innan så man inte bryr sig om sånt här

 

** Hand # 2802751948 starting - 2009-08-29 00:13:11

** Killing Bee 2 [Hold 'em] (5.00|10.00 NL - Cash Game) Real Money

 

Franco34 sitting in seat 1 with €1005.00[Dealer]

Sacre sitting in seat 2 with €1258.50

MR_Jimmy sitting in seat 3 with €1000.00

Guts4Garters sitting in seat 4 with €200.00

lahff sitting in seat 5 with €563.00

bajgora76 sitting in seat 6 with €142.00

Sacre posted the small blind - €5.00

MR_Jimmy posted the big blind - €10.00

 

** Dealing cards to MR_Jimmy: Jc, Ac

lahff folded

bajgora76 folded

Franco34 raised to €35.00

Sacre folded

MR_Jimmy raised to €110.00

Franco34 raised to €335.00

MR_Jimmy went all-in - €890.00

Franco34 called - €1000.00

 

** Dealing the flop: Qc, Kh, Qh

 

** Dealing the turn: Qd

 

** Dealing the river: 3c

MR_Jimmy shows: Jc, Ac

Franco34 shows: Ks, 6s

Franco34 wins €2002.00 from the main pot

 

Rake: €3.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Galen jävla session. Aldrig varit närme gulen än idag. Mitt i sessionen satt jag med tot 1BI fördelat på 2st 2k bord. Detta efter att jag ett tag hade kontot uppe på 17k. Inget spel högre än 2k för den delen heller.

Vann en sjukt viktig 3vägs pott på 7-8k som vände allt. Kunde lämna det bordet och sen formera upp lite mer bord.

Var ett jävla hestavärde, lönehelg och fredag. Folk synade av med Q hög pre för 100 bb osv. Blev strax över +-0 så allt för nöjd ska man väl inte vara, men känns skönt att slippa sätta in mer deg iaf. Hatar speltrosk känslan när man sätter in pengar. Sånt ska inte ske =( Bara ut!

 

 

lite dynamik bakom där? iomed push AJ... hans syn är ju bara retard förmodligen.. inte std med AJ push där dock...

 

nej det är inte std, men han sizea så cp så skeppa in skiten

 

Det är inte synen som är det fula i den handen.

 

Om du lyckas att få det till att det är sämre att ställa med AJ än att syna med k6 behöver du nog mer hjälp än mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jisses, hade precis skrivit ett långt inlägg som summerar månaden. Nu får jag summera det inlägget istället, orkar inte skriva det igen.

Gulade kontot igår igen. Lyckats backa 50-60K på 2 veckor. Så slutar back för första gången med lite volym i antal händer. Har hänt en gång tidigare då jag reste mkt och inte fick mkt händer. Förgyller vilken augustikväll som helst imo! Tyskland imorn och inhandla sprit! Alltid trevligt!

 

aaa-4.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt att du skrev precis nu, har inte varit inloggad på ett par dagar. Har åkt ner till malta. Orkar inte dra något längre, men vädret är sjukt najs!! 28-30 varje dag utan moln. Busta 500€ turren här idag, alla var rätt kalla och inte så seriösa så alla utom en var bust innan middag. Fotbollen i övermorn som ska bli kul efter zlatans härliga tureri i lördags.

Malterser har förresten en extremt sjuk grej med fyrverkerier. Dom är med i något typ av vm, och skjuter 3 ggr om dagen (även mitt på dagen då det inte syns) maaaassvis med raketer. Sen igår när vi spelar tennis bara barkar det loss fullständigt och alla är nöjda över hur mkt smällar det verkligen var.

SEn på kvällen sätter vi oss med en glass och inväntar showen, den fick vi inte. Men inte så konstigt då dom sprängde hela båten dagen innan! WP!

 

EXCLUSIVE - SERIES OF EXPLOSIONS ( VIDEO CLIP )
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...