Luap Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 GLGLGL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 gl! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Vet att du nickar MrJimmy på Prima, är Svint0 den Svint0 som huserar på Prima? Stämmer... antar jag vet vem du också är där? WAOW.. Vill nog inte veta vad määädgrind innebär då du grindade mest av alla i vegas:-) Ska följa dagboken och sedan förfölja dig vid borden senare i höst. Lycka till med pokern! Haha behöver nog mer lycka än våra sista möten iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Vet att du nickar MrJimmy på Prima, är Svint0 den Svint0 som huserar på Prima? Stämmer... antar jag vet vem du också är där? WAOW.. Vill nog inte veta vad määädgrind innebär då du grindade mest av alla i vegas:-) Ska följa dagboken och sedan förfölja dig vid borden senare i höst. Lycka till med pokern! Haha behöver nog mer lycka än våra sista möten iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 lol hahahahaha n1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 kommer svint0 oxå att posta igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 kommer svint0 oxå att posta igen? Nepp det är inget vi pratat om, bara jag som var sugen på att skriva lite då och då. Lite sedan bloggen på PC som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Lycka till Jimpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
acunited Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Lycka till Jimpa! hur går pokern för dig punk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Punken Gör Comeback Du Med Då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Guld_Bullen Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 första gången på nått år man glider in o kollar PF, och så hittar man ett guldkorn direkt! fan va bra jag springer gl man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Hehe uhm är det verkligen MER tur han behöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Stämmer... antar jag vet vem du också är därYes, var snäll mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 hur går pokern för dig punk? Jorå, det går bra när jag väl spelar men det blir inte många händer/ månad. Får försöka bättra mig men det har man ju sagt i några år nu. Sorken, njaa, inte i nuläget men inte omöjligt att det kommer upp något med tiden, är rätt kul att skriva lite ibland när man tänker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Inte spelat mycket alls idag då jag istället spelat 2h tennis Tänkte däremot bjuda på en hh från gårdagen. Där killen uppenbarligen hade soulread på leken (dessutom snap ) ***** Hand History for Game 2757269662 ***** (Prima) $400.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, August 04, 03:12:08 ET 2009 Table Unibet Open 2 (Real Money) Seat 4 is the button Seat 1: franpaul ( $0.00 USD ) Seat 2: electer ( $320.00 USD ) Seat 3: MR_Jimmy ( $432.90 USD ) Seat 4: Elrohirz ( $783.96 USD ) Seat 5: el_paellero ( $82.00 USD ) Seat 6: aresxx ( $357.02 USD ) el_paellero posts small blind [$2.00 USD]. aresxx posts big blind [$4.00 USD]. Dealt to MR_Jimmy [ 7s 4s ] electer folds MR_Jimmy raises [$12.00 USD] Elrohirz folds el_paellero folds aresxx raises [$28.00 USD] MR_Jimmy calls [$20.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 9h, 4h, 3s ] aresxx bets [$36.00 USD] MR_Jimmy calls [$36.00 USD] ** Dealing Turn ** [ Ks ] aresxx bets [$40.00 USD] MR_Jimmy raises [$364.90 USD] aresxx calls [$245.02 USD] ** Dealing River ** [ Ac ] aresxx shows [Ad, Qh ] MR_Jimmy doesn't show [7s, 4s ] aresxx wins $705.04 USD from main pot MR_Jimmy wins $79.88 USD from main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Han skulle ingenstans som mr_jimmy hade sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Om du hade slutat öppna/syna 3bet med 74s från CO så hade du sluppit förlora den där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eastfeet Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Om du hade slutat öppna/3betta 74s från CO så hade du sluppit förlora den där! Va ska han göra? Limpa? Sc ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Om du hade slutat öppna/syna 3bet med 74s från CO så hade du sluppit förlora den där! tack för tipset men är relativt nöjd med mitt spel som det ser ut nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Han skulle ingenstans som mr_jimmy hade sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Han skulle ingenstans som mr_jimmy hade sagt Inte spelat mycket alls idag då jag istället spelat 2h tennis Nu fattar jag vad määädgrind innebär när du pausat 2h och inte spelat alls mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Han skulle ingenstans som mr_jimmy hade sagt Korrekt, siktar ni på Unibet prag med btw? Nu fattar jag vad määädgrind innebär när du pausat 2h och inte spelat alls mkt Ibland måste man unna sig något! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stuvsta Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Luppen försöker också bli tennisproffs mellan grinden, med skiftande resultat dock(se 0-6, 0-6). gl med grind mvh bo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Korrekt, siktar ni på Unibet prag med btw? Jag tänkte börja plugga och är inte särskilt sugen på prag, men får se om man ändrat sig när det närmar sig =) Du skulle dit va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Fint, hejaheja bowler! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts