Gå till innehåll

Betway 500% up till $5000


Nikooo

Recommended Posts

Förvirring..

På forumerbjudandet står:För varje dollar du lämnar i rake får du 11 bonuspoäng.

För att hämta din bonus behöver du spela in 30 bonuspoäng (BP) per $1.

 

På deras hemsida står: Du tjänar bonuspoäng (BP) vid varje rakad hand du spelar.När du delas kort i en hand där potten är rakad minst $0,25 räknas handen som en rakad hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

hm, tänkte på detta med hur många spelade händer som motsvarar x rejkade händer, är det verkligen 5ggr som ngn skrev tidigare?

 

tex jag kör nl100 sh, vilket ger 150k / 2,4 = 62,5k rejkade händer..men över 60x5 = 300k spelade händer är nog svårt för mig o komma upp i, men är det en rimlig uppskattning? man behövde ju inte heller själv va med i den rejkade handen utan bara fått en hand för att det ska räknas..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som lyckats få bonusen som redan är kund?

 

De verkar rätt sura med att ge den till befintliga kunder :(

 

 

Hej!

 

Vår bonus 500% upp till $5000 gäller endast nya kunder och för deras första insättning.

 

Men vi glömmer inte bort våra trogna kunder så därför har vi just nu vår

Bonus Bonaza. I den här bonusen kan du tjäna in så lite som 500 bonuspoäng i september och kvala in till Bonus Bonanza Freeroll.

Om du slutar i topp 20 så kan du vinna dina bonuspoäng i september (genom X) i riktiga pengar. Ju högre din placering blir desto lägre blir X.

Utöver detta kan alla spelare byta in sina bonuspoäng mot pengar i lojalitetsprogrammet. För mer information vänligen gå in på vår hemsida eller kontakta oss!

 

MVH

Betway Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har koll på om man kan utnyttja lojalitetsprogrammet eller annat samtidigt?

 

Hej!

 

Angående din fråga om man kan kombinera vårt lojalitetsprogram och Bonus5000 så går det tyvär inte.

Du kan dock alltid välja att avsluta bonusen och växla in dina BP mot cash om du vill det eller använda lojalitetsprogrammet före och efter bonusen.

 

Mvh

 

Betway Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hm, tänkte på detta med hur många spelade händer som motsvarar x rejkade händer, är det verkligen 5ggr som ngn skrev tidigare?

 

tex jag kör nl100 sh, vilket ger 150k / 2,4 = 62,5k rejkade händer..men över 60x5 = 300k spelade händer är nog svårt för mig o komma upp i, men är det en rimlig uppskattning? man behövde ju inte heller själv va med i den rejkade handen utan bara fått en hand för att det ska räknas..

 

Du kan räkna på 1.5-2x istället för 5. Så runt ca 100-125k händer för 150k poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

allså efter att man tagit ut sin bonus har man kvar poängen då ? för isåfall kan man ju kombinera bonusen och lojalitets programet det är ju bara att använda det när man slutar sin bonus. isåfall så är det 18.75 poäng per dollar eftersom att av 150000 poäng får du 5000 i bonus och 3000 från lojalitetsprogramet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

allså efter att man tagit ut sin bonus har man kvar poängen då ? för isåfall kan man ju kombinera bonusen och lojalitets programet det är ju bara att använda det när man slutar sin bonus. isåfall så är det 18.75 poäng per dollar eftersom att av 150000 poäng får du 5000 i bonus och 3000 från lojalitetsprogramet

 

Poängen försvinner när du växlat in dom för deras bonus. 30BP per 1$.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Grattis!Alltid gott för självförtroendet med en positiv start som ny sajtkund.

Men prima brukar släppa loss riggmonstret efter tre dagar;-)

 

Har dom inte startat med euro där oxå?

 

Nog fan har dom släppt lös rigg monstret..

 

 

Fått 4-5 färgstegar och Minst lika många 4 tal, på 1-2veckors spel:shock:

 

har kanske haft 2 färgstegar och 4st 4 tal i hela mitt liv inan det här, Sjukt som fan..

 

Spelet Forstätter, +ar inte alls lika bra som i början. blir mkt +-0 sessioner

Men det går sagta uppåt.

 

35 000 poäng inspelade i aflal.:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar denna bonus nu, och har efter 1 veckas spel fått ihop 14000 poäng på NL100, 5 bord. Har väl lirat ca 2-4 timmar varje dag.

 

Rekommenderar denna bonus! Bra support(dock inte live tyvärr) och framför allt är det bra att man kan få ut bonusen när man vill. Skönt att inte behöva riskerar att ta sig vatten över huvudet..

 

Nu ska jag harva vidare! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis reggat mig för denna och tänkte ikväll börja nöta 8 bord NL100 med Miniview så får vi väl se hur detta går! :) GL Till mig!

 

Hur klarar du av miniview? Man kanske vänjer sig efter ett tag?

Lycka till med spelet förresten! Dock inte då du möter mig, hehe..

 

Jag tycker mycket av känslan försvinner med miniview. Svårt också att se hur mycket någon raisar då det inte rymms att visa detaljer. Jag klarar inte att lira så, tyvärr.. Kör på överlappning nu, men det är ju heller inte att rekommendera då det blir ett par felklickningar då fönstrerna poppar upp hela tiden..

 

Ja ja, vilka problem ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...