Gå till innehåll

Träffas ett gäng IRL? (Stockholm)


raiser

Recommended Posts

Onlinepoker är ett ensamt spel, och antagligen gör man rätt mycket slentrianmässiga fel som är svåra att komma till rätta med på egen hand. Vore kul om man kunde dra ihop ett gäng, plocka med sig sina laptops och ses och lira/analysera varandras spel. Tror det skulle vara ruggigt utvecklande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väldigt nyttigt.

 

 

Nej, det är nyttigt att prata och spela poker, sen kanske det är lättast att spela nätet då allt går smidigare. Men det jag säger är att jag inte tycker nätpokern är framtiden. Jag tycker att livespel är roligast och mest utvecklande för pokern och för pokerspelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja inte är det lätt att hitta intresserade på nätet. Finns väl en anledning till att de sitter ensamma och bara lirar online. Men jag hade gärna hittat några i Uppsala som man kunde dela kunskaper med. Har ingen kompis som seriöst försöker bli bra på poker.

 

Det är väl typ mitt problem också, känner ingen som tar spelet seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda jag säger angående nätpoker och nu har tråden verkligen lost it är det faktum är att jag inte gillar att nätpokern är framtiden även fast den säkert är det, för jag tycker att spela live är det roligaste och där man verkligen spelar spelet!

nuff said

 

Starta en egen tråd i ämnet. Din bild är något skev och enkelspårig när du ställer dessa företeelser i något slags motsatsförhållande. Alternativet till onlinepoker skulle för de flesta i praktiken vara att inte spela alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

reggad juni 2007 ett inlägg bild på lagom sliskig kille ggwp

 

Sorry, trodde detta VAR Lunarstorm.

 

Själv bemöter jag alltid förolämpningar med vänlighet, exvis användbara internetlänkar. Bättre att du tar itu med källan till dina problem än att du klankar ner på folk på olika internetforum.

http://www.euroextender.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
reggad juni 2007 ett inlägg bild på lagom sliskig kille ggwp

 

F.ö. upptäckte jag att den lagom sliskiga killen är bert karlsson, såg den bilden på nåt annat ställe. Så jag tror inte du behöver vara orolig för att det verkligen e snubben i fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...