raiser Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Onlinepoker är ett ensamt spel, och antagligen gör man rätt mycket slentrianmässiga fel som är svåra att komma till rätta med på egen hand. Vore kul om man kunde dra ihop ett gäng, plocka med sig sina laptops och ses och lira/analysera varandras spel. Tror det skulle vara ruggigt utvecklande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 småflickor spelar inte poker och dom hänger definitivt inte på pokerforum.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 småflickor spelar inte poker och dom hänger definitivt inte på pokerforum.nu. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 småflickor spelar inte poker och dom hänger definitivt inte på pokerforum.nu. Haha. Men tanken var god! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Intresset kanske hadde varit större om du hette Maria och var 21 ! ...men jag skulle tycka det va bra att spela med fler, ofta ! Problemet är att jag inte har kompisar som är intreserade av onlinepoker. Bor för långt från sthlm dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Ja inte är det lätt att hitta intresserade på nätet. Finns väl en anledning till att de sitter ensamma och bara lirar online. Men jag hade gärna hittat några i Uppsala som man kunde dela kunskaper med. Har ingen kompis som seriöst försöker bli bra på poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Är det här man hittar nya bästisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jafar Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 småflickor spelar inte poker och dom hänger definitivt inte på pokerforum.nu. Om han hade varit ute efter småflickor hade han väl varit inne på lunarstorm eller nåt. lol aja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 reggad juni 2007 ett inlägg bild på lagom sliskig kille ggwp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hobbq Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Om han hade varit ute efter småflickor hade han väl varit inne på lunarstorm eller nåt. lol aja Vissa gillar småpojkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Bara konstig tråd det här, tycker för övrigt det vore ett steg bakåt i pokern att folk börjar "lana" med onlinepoker. Tycker och tror att livepokern är den enda rätta pokern! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Bara konstig tråd det här, tycker för övrigt det vore ett steg bakåt i pokern att folk börjar "lana" med onlinepoker. Det är väldigt nyttigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Det är väldigt nyttigt. Nej, det är nyttigt att prata och spela poker, sen kanske det är lättast att spela nätet då allt går smidigare. Men det jag säger är att jag inte tycker nätpokern är framtiden. Jag tycker att livespel är roligast och mest utvecklande för pokern och för pokerspelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Jasså, du tycker inte att nätpoker är framtiden. Ja, då måste du nog ha rätt. Antar att grindstuga är värdelöst. Själv tycker jag att barnen är framtiden, inte gröt. Alltså är gröt bara skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raiser Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Ja inte är det lätt att hitta intresserade på nätet. Finns väl en anledning till att de sitter ensamma och bara lirar online. Men jag hade gärna hittat några i Uppsala som man kunde dela kunskaper med. Har ingen kompis som seriöst försöker bli bra på poker. Det är väl typ mitt problem också, känner ingen som tar spelet seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Det enda jag säger angående nätpoker och nu har tråden verkligen lost it är det faktum är att jag inte gillar att nätpokern är framtiden även fast den säkert är det, för jag tycker att spela live är det roligaste och där man verkligen spelar spelet! nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raiser Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Det enda jag säger angående nätpoker och nu har tråden verkligen lost it är det faktum är att jag inte gillar att nätpokern är framtiden även fast den säkert är det, för jag tycker att spela live är det roligaste och där man verkligen spelar spelet!nuff said Starta en egen tråd i ämnet. Din bild är något skev och enkelspårig när du ställer dessa företeelser i något slags motsatsförhållande. Alternativet till onlinepoker skulle för de flesta i praktiken vara att inte spela alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raiser Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 reggad juni 2007 ett inlägg bild på lagom sliskig kille ggwp Sorry, trodde detta VAR Lunarstorm. Själv bemöter jag alltid förolämpningar med vänlighet, exvis användbara internetlänkar. Bättre att du tar itu med källan till dina problem än att du klankar ner på folk på olika internetforum. http://www.euroextender.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 =) Underbar kommentar där raiser =) även fast länken nog var att själv gå lite över gränsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 reggad juni 2007 ett inlägg bild på lagom sliskig kille ggwp F.ö. upptäckte jag att den lagom sliskiga killen är bert karlsson, såg den bilden på nåt annat ställe. Så jag tror inte du behöver vara orolig för att det verkligen e snubben i fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts