luckyz Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 nagon som har samma problem?? hur fixar man det?? jag sitter pa BBB 24/1 o det laggar fett, jag e 100% pa att det inte ar min dator eftersom jag inte har brandvagg m.m.. har ocksa testat lira hos min kompis med min laptop och det laggar fett hos honom med han kor ocksa BBB 24/1 vad gora?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
king_spade Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Det laggar nog för alla speciellt om man spelar på unibets. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Så Unibet laggar mer än övriga primasidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 problemet är att prima kör freerolls med en halv miljard fiskar i som sänker siten för oss rejkande cashgamesspelare. skönt att de vet vilka de ska prioritera, de betalande kunderna eller snyltarna. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Dom borde ju fixa sina förbannade servrar så det blir spelbart, går ju inte en dag utan stora problem, inte ofta man blir uttimead men man blir sjukt tiltad av det. Så fort det hänger sig börjar ju hjärtat bulta och adrenalinen sätter in och man vill bara slå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Klienten uppdaterades automatiskt när jag loggade in häromdagen och sedan dess kan jag knappt spela. Minnet i PC:n flyger upp på 95-100% och det är helt omöjligt att spela mer än 1 bord Omaha där 4 kort skall delas ut till varenda spelare. Pratar man tidigt är tiden ute när hela utdelningsproceduren väl är klar. Ibland kommer man inte in på borden eller så tar det för lång tid och när man väl är inne har en annan spelare fått platsen. Det tar 1-2 minuter att logga in på sidan... osv.. mängder med strul. Dock vet jag inte om det bara är nätverket eller klienten från PokerHost som krånglar. Även om min PC är några år och jag kör Windows 2000 så borde det funka - gör ju det på alla andra nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fred93 Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 TILT! Helt omöjligt att spela på Unibet under hela dagen. Spelet stannar till någon minut, man timar ut. Sen kommer det igång igen ett tag innan samma sak händer igen. Katastrof! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Champ Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Spela på nätterna eller byt nätverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZaphodB Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Jag spelar en hel del på PokerTime just nu, som ligger på Prima, har inga som helst problem med att det laggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Funkar prima överhuvudtaget nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MerC Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Funkar prima överhuvudtaget nu? Verkar inte så, inte för mig iaf. "Error Connecting, retrying..." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 lagget passar perfekt till att hinna gå på toa så att man inte behöver sitta ute vid alla sina 577 bord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henkhigh Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Helt sjukt irriterad på prima för tillfället, spelade på bet365 igår och nu sitter jag och överväger att aldrig mer spela där. Efter tre fyra buyins på dyra sng lägger deras klient av, så jag tänkte att då får ja vell prova deras webbaserade klient. Fort som tusan tar jag mig in i spelet igen. och varje hand jag spelar säger den att jag inte aggerar i tid, och sätter mig på fold, sit out. efter att förlorat 4 inköp startar jag om datorn och försöker på nytt, då lyckas jag ta mig in på prima igen efter några inköp stängs internet ner i några minuter eller om det var prima, riktigt less på skiten. Har tappat förtroendet för både telia och prima. så vad fan gör man nu? Någon mer som hade en dålig dag igår? antar att jag är långt ifrån den ända. Borde nästan få ersättning tycker man, kanske inte i pengar men några buyins på den nivån hade inte skadat. för man förväntar sig att det ska fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Helt sjukt irriterad på prima för tillfället, spelade på bet365 igår och nu sitter jag och överväger att aldrig mer spela där. Efter tre fyra buyins på dyra sng lägger deras klient av, så jag tänkte att då får ja vell prova deras webbaserade klient. Fort som tusan tar jag mig in i spelet igen. och varje hand jag spelar säger den att jag inte aggerar i tid, och sätter mig på fold, sit out. efter att förlorat 4 inköp startar jag om datorn och försöker på nytt, då lyckas jag ta mig in på prima igen efter några inköp stängs internet ner i några minuter eller om det var prima, riktigt less på skiten. Har tappat förtroendet för både telia och prima. så vad fan gör man nu? Någon mer som hade en dålig dag igår? antar att jag är långt ifrån den ända. Borde nästan få ersättning tycker man, kanske inte i pengar men några buyins på den nivån hade inte skadat. för man förväntar sig att det ska fungera. Hade också lite problem igår med att tiden bara rinner ut fast man agerat, men hade dock inte så allvarliga problem som dig. Överväger också att byta, men gör för mig skapliga pengar där. Spelar på Purple och dem skulle tydligen ha stängt ner sidan nu under natten/morgonen för uppdatering så kan hoppas det blir bättre när jag kommer hem. Sitter på praktiken just nu. Imorgon kvar bara, sen är det freedom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 PokerMGR136> We do apologise for the lag, we are working on fixing it. Unfortunately there will always be a bit of lag on the network, please be patient. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Prima funkar nästan alltid perfekt hos mig. Om ni menar att prima laggar fett med office igång så kan jag dock hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Ännu värre idag än senaste veckan. Idag kommer jag inte ens in på borden. Sicket skitnätverk. Ok att det säkert är min dator som inte har tillräckligt med minne (bara 512MB) men det är åt skogen att bygga IT-prylar som enbart funkar på moderna datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Min dag var bättre än vanligt, spelade ca 3 timmar mellan 15-18 utan några större bekymmer som det varit många av dom andra dagarna dom senaste veckorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts