Gå till innehåll

PRIMA LAGGAR fett!!


luckyz

Recommended Posts

nagon som har samma problem??

hur fixar man det??

jag sitter pa BBB 24/1 o det laggar fett, jag e 100% pa att det inte ar min dator eftersom jag inte har brandvagg m.m..

har ocksa testat lira hos min kompis med min laptop och det laggar fett hos honom med han kor ocksa BBB 24/1

vad gora??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom borde ju fixa sina förbannade servrar så det blir spelbart, går ju inte en dag utan stora problem, inte ofta man blir uttimead men man blir sjukt tiltad av det. Så fort det hänger sig börjar ju hjärtat bulta och adrenalinen sätter in och man vill bara slå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klienten uppdaterades automatiskt när jag loggade in häromdagen och sedan dess kan jag knappt spela. Minnet i PC:n flyger upp på 95-100% och det är helt omöjligt att spela mer än 1 bord Omaha där 4 kort skall delas ut till varenda spelare. Pratar man tidigt är tiden ute när hela utdelningsproceduren väl är klar. Ibland kommer man inte in på borden eller så tar det för lång tid och när man väl är inne har en annan spelare fått platsen. Det tar 1-2 minuter att logga in på sidan... osv.. mängder med strul.

Dock vet jag inte om det bara är nätverket eller klienten från PokerHost som krånglar. Även om min PC är några år och jag kör Windows 2000 så borde det funka - gör ju det på alla andra nätverk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt sjukt irriterad på prima för tillfället, spelade på bet365 igår och nu sitter jag och överväger att aldrig mer spela där. Efter tre fyra buyins på dyra sng lägger deras klient av, så jag tänkte att då får ja vell prova deras webbaserade klient. Fort som tusan tar jag mig in i spelet igen. och varje hand jag spelar säger den att jag inte aggerar i tid, och sätter mig på fold, sit out. efter att förlorat 4 inköp startar jag om datorn och försöker på nytt, då lyckas jag ta mig in på prima igen efter några inköp stängs internet ner i några minuter eller om det var prima, riktigt less på skiten. Har tappat förtroendet för både telia och prima. så vad fan gör man nu?

Någon mer som hade en dålig dag igår? antar att jag är långt ifrån den ända. Borde nästan få ersättning tycker man, kanske inte i pengar men några buyins på den nivån hade inte skadat. för man förväntar sig att det ska fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt sjukt irriterad på prima för tillfället, spelade på bet365 igår och nu sitter jag och överväger att aldrig mer spela där. Efter tre fyra buyins på dyra sng lägger deras klient av, så jag tänkte att då får ja vell prova deras webbaserade klient. Fort som tusan tar jag mig in i spelet igen. och varje hand jag spelar säger den att jag inte aggerar i tid, och sätter mig på fold, sit out. efter att förlorat 4 inköp startar jag om datorn och försöker på nytt, då lyckas jag ta mig in på prima igen efter några inköp stängs internet ner i några minuter eller om det var prima, riktigt less på skiten. Har tappat förtroendet för både telia och prima. så vad fan gör man nu?

Någon mer som hade en dålig dag igår? antar att jag är långt ifrån den ända. Borde nästan få ersättning tycker man, kanske inte i pengar men några buyins på den nivån hade inte skadat. för man förväntar sig att det ska fungera.

 

Hade också lite problem igår med att tiden bara rinner ut fast man agerat, men hade dock inte så allvarliga problem som dig. Överväger också att byta, men gör för mig skapliga pengar där. Spelar på Purple och dem skulle tydligen ha stängt ner sidan nu under natten/morgonen för uppdatering så kan hoppas det blir bättre när jag kommer hem. Sitter på praktiken just nu. Imorgon kvar bara, sen är det freedom!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...