Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

skitspel!

spelar som en apa med 3 kvar i en 5k garran, men hur kan jag missa så många floppar samtidigt som dem träffar allt?

klarat av målet på ongame iallafall, blir lite tröstspelande nu på tilts frirulle

• Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

RIVER [board cards QH,9D,10H,2S,JS ]

SHOWDOWN

PortmanRoad shows [ AD,AH ]

jopstr2 shows [ QD,QC ]

ArcticSaelen shows [ KC,AS ]

PortmanRoad wins $266.50, ArcticSaelen wins $106, ArcticSaelen wins $904.

kan d bli mkt bättre när man skottar lite Nl400 =)

kände mig som fisken vid bordet så tänkte, fan mig ska dem inte få pusha runt, lika bra att ställa all in pre...

plussade på ongame, men backade nog ungefär lika mkt på diverse mtt:s, eller ja, har chansen att kvala in till sunday mill fortfarande om d kan räknas som plusgång

• 4 weeks later...
Postad

nu är man här for real alltså

Med jobbet avslutat och 1 månad innan resan till Australien så blir d förhoppningsvis lite mer spel än vad som varit brukligt

kvalat som en idiot till Wcoop men som vanligt håller söndags-sattelit-spöket i sig och d blir inget lir, en loosad KK mot AK på ftp blir 100$ backet där (satte till aussie mill).

Cirkus 5 styck 22d rebajs på stars har också gått åt hell där värsta ögonblicket var QQ mot AJ all in på 532 med 90 kvar (54 vann plats) och jag låg på stabil 17e plats, men hade nog inte kunnat folda mig in

Iallafall back en 100$ där med efter lite återhämtningsskott på 3/6 Nlhe

Br:11889$ (+ vad jag har på Bodog, kommer inte in på skiten f.n.)

mål till 20 oktober: tja vi säger väl upp till 15k$ iallafall

(lir på nivåer från 0.5/1 - 3/6 beroende på värde, en del mtt också förstås)

Postad

hmm,

+280 hollywood (1/2 och lite ,5/1)

+100 betway (sportsbetting)

-220 stars (3/6)

+160 ger en rulle på 12607$ (bodog-rulle var på 558$)

kan inte komma på ngn direkt felspelad hand, hade en med JJ mot TT river T

låg 985KT och fi betade cirkus 100d i en 160d pott på rivern, any K eller set på flop var uteslutet(givet pre och post-flopspel), likaså QQ och AA, men d var ju inte killen som bluffar såpass hårt på rivern heller så borde lagt.. maybe

Postad

hehe

lite kul resultat idag, blir nog inte så mycket spel sen iofs men iallafall:

oddsade på 36 dubblar a 10$ i morse, alla ska sluta i ett rungande kryss givetvis, ett infall jag fick som jag ångrar såhär i efterhand

X Schalke 04 - Valencia 3.10

X Olympiakos Pireus - Lazio 3.10

X Real Madrid - Werder Bremen 4.00

X Shakhtar Donetsk - Celtic Glasgow 3.25

X Barcelona - Olympique Lyonnais 3.60

X Sporting Lissabon - Manchester United 3.25

X Arsenal - Sevilla 3.25

X Psv Eindhoven - Cska Moscow 3.30

X Slavia Prague - Steaua Bucuresti 3.10

som tur är plussat 360$ på holly på lite 1/2 så +-0 med hopp för några dollar till efter denna omgångens champions league

dagsresultat so far mao -360 + 360=0

woho!

Postad
hehe

lite kul resultat idag, blir nog inte så mycket spel sen iofs men iallafall:

oddsade på 36 dubblar a 10$ i morse, alla ska sluta i ett rungande kryss givetvis, ett infall jag fick som jag ångrar såhär i efterhand

X Schalke 04 - Valencia 3.10

X Olympiakos Pireus - Lazio 3.10

X Real Madrid - Werder Bremen 4.00

X Shakhtar Donetsk - Celtic Glasgow 3.25

X Barcelona - Olympique Lyonnais 3.60

X Sporting Lissabon - Manchester United 3.25

X Arsenal - Sevilla 3.25

X Psv Eindhoven - Cska Moscow 3.30

X Slavia Prague - Steaua Bucuresti 3.10

som tur är plussat 360$ på holly på lite 1/2 så +-0 med hopp för några dollar till efter denna omgångens champions league

dagsresultat so far mao -360 + 360=0

woho!

backade 200 på spelet på holly, inte en dubbel satt, vann ej coin för monsterstack på bubblan i en mtt, Mourinho sparkad.. gårdagen kunde ha varit bättre

Postad

eee? 1a handen på nytt bord

Seat 1: fishmangyu ($297.35 in chips)

Seat 2: ArcticSaelen ($200 in chips)

Seat 3: monkey_123 ($189 in chips)

Seat 4: Adrianv ($83.55 in chips)

Seat 5: faldy123 ($200 in chips)

Seat 6: Megafisher ($235.90 in chips)

Seat 7: Balt Hazzar ($272.65 in chips)

Seat 8: bam2006 ($116.90 in chips)

Seat 9: Nannagry ($225.50 in chips)

Seat 10: FishMustDie ($167.05 in chips)

ANTES/BLINDS

Adrianv posts blind ($1), faldy123 posts blind ($2), ArcticSaelen posts blind ($2).

PRE-FLOP

Megafisher folds, Balt Hazzar folds, bam2006 calls $2, Nannagry calls $2, FishMustDie folds, fishmangyu folds, ArcticSaelen checks, monkey_123 calls $2, Adrianv calls $1, faldy123 checks.

FLOP [board cards: 4 of Diamonds,9 of Spades,5 of Diamonds ]

Adrianv checks, faldy123 bets $8, bam2006 folds, Nannagry bets $24, ArcticSaelen ??

44 var 1a tanken när Nannagry reraisade, hade dock en not som sa dålig (men dålig hur vette fan)

Postad

lyckades kvala in till wcoop 14, men köpte ur mig direkt. 1060$ (även om det bara är W$) kan behövas efter senaste dagarnas motgångar.

Hela dan imon blir pokerfri men på söndag blir det säkert några till skott mot wcoop:s, försöka jobba in i ngn stor turre på tilt med, även om jag aldrig orkar spela dem..

Postad

härlig dag pokerwise so long

700$ på cashgamet på hollywood, inte svårt att spela bra med medrigg

kvalade in till wcoop 19 (530$ PlO) som jag köpte ut mig ur för nya sköna W$, dessutom lyckades jag vinna en razz tourna.

razz hu är f.ö. hyfsat segt..

Postad

blev nån hunka plus till på holly, men spelade dåligt som fan pga tilt när skiten låste sig för andra gången

1a disconnecten:flop A98, jag 99 mot 2 fi som vardera hade betat och synat efter min check, pot runt 40$ där

2a disconnecten: KJ på KJ522 bräda, pot 20 nåt

trött man blir, men jag har börjat märka att man blir utkickad från klienten oftare när klockan är mycket.. hmm mer trafik I guess

Postad

Gick på lite grind idag igen inspirerad av wcoop-radion

Vet inte om gårdagens resultat låg i bakhuvet men slaskade tidigt bort 100$ på diverse småpotter, sen bestämde jag att jag verkligen skulle förvandla minuset till plus på tight-spel.

Det gick sådär men jag närmade mig ändå breakeven för dagen när jag börjar tilta från ingenstans (ja trötthet och hunger kanske hade ett finger med i spelet) och synar ner dem där ständiga reraisen preflop med pp och tänker: Hmm, han måste ha AK". Givetvis viks KK upp när jag väl takear ett stand, och mina 33 förvandlar dagen till -250$.

Då var det nog för stunden kände jag

Dagens mål:

- Tv-biljett ska inte paja ihop mitt under skellefteå-hv. Jag betalar för

tjänsten givetvis.. :roll:

- Inte backa mer när jag spelar sen igen

Mål innan 20 Oktober:

- 15k$ (just nu 14 278$)

Fast då har dollar sjunkit lite :-( , när målet är nått så får vi sätta upp ett nytt

Postad

backade 250 på bj på hollywood, blev förbannad och satte 25 på 4 händer och dealern blev fet. dodgade en bullet där mao men ändå back 400$ så långt på dagen

spelade sen lite mtt på stars, gick bad och back 125$ där.

spelade även 500 krons på ss, kortdöd. back ca 80$

spelade mtt på tilt, kvalade in till 750k garran på sönda, och en 4e plats i en till satte för 111$ så minus 66$ där sammanlagt

inspirerad av framgången på tilt grindade jag lite 1/2 på holly igen, hittade plus på 250$

sammanlagt minus 410$ sammanlagt, och plus ett 216$ inköp iofs

kom på att satte lite på betway också,

hade 30$ 1a sion-thun, vinst 50$

hade 50$ 2a flensburg-ciudad real vinst 110$ (ett en-gamblers-vardag tips)

hade även kombinationer på elitseriematcher idag

skellefteå-hv 2a

frölunda-luleå 1a

timrå-södertälje 1a

samt

hammarby-hcm Constanta 1a

hade dubblar på alla och tripplar på alla á 20$ så om hammarby gör sitt jobb till oddset 1.13 kommer det in 577$ på kontot vilket gör detta till en plussdag!

nu är frågan om dem vinsterna räknas till idag eller om dem räknas när sista matchen är färdig

GO BAJEN!

Postad

såg ju bra ut? tills loosade ett inköp på holly och sen sen stillade nyfikenheten i wcoops 100 seat kval.

Roligt med folk som spelar som nötter, förvånande ofta betalar jag av, i det här fallet 320W$ med JT på T83QQ.. tyvärr hade han ju essen, för trött för att orka tänka på att folk hade sattat sig in och spelar därefter

minus idag igen.. wohooo

trött

Postad

ja idag kom ju iallafall hammarby-vinsten in

back 400 på spel men plus 580 då på bajen-shitten

har ju 750k kvar på ftp men klonk där kommer ej ske pga sena timmen och mitt dåliga tålamod

blä