Metaddict Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Dallas - Miami 4-1 Oj såpass? Tror du Dirk kommer fortsätta dominera eller att andra kliver fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Dallas - Miami 4-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Miami - Dallas 4 - 3 Shit, måste gå emot Staahla rent GTO-mässigt då han har sån stor ledning. Iaf, går då på Dallas - Miami 4-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Oj såpass? Tror du Dirk kommer fortsätta dominera eller att andra kliver fram? Har deg på dom som vinnare sen halvvägs in i säsongen, så jag hejar på dom bara. Och då vill jag ju se dom avgöra på hemmaplan, annars om jag skulle satsa en kroppsdel eller nåt så hade jag satsat på Miami (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Dallas - Miami 4-1 Oj såpass? Tror du Dirk kommer fortsätta dominera eller att andra kliver fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomtetomte Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 Inatt drar det igång. Orkar inte kolla mellan tre och halv sex på morgonen så det blir väl till att hålla sig ifrån alla möjliga nyhetskällor man kan tänka sig under morgondagen. Lite previews från SI: http://nba-point-forward.si.com/2011/05/27/finals-preview-when-miami-has-the-ball/ http://nba-point-forward.si.com/2011/05/27/finals-preview-when-dallas-has-the-ball/ På allmän begäran har jag lagt till lite fler resultat. Och sen måste jag ju tippa själv också. Heat – Mavs 4-2 59 Staahla 57 tomten 52 Othello 51 Beckham 49 Shahin 44 Carl_nica 34 Matte_maiden 32 psykologas 26 Padrinos 24 Sansrom 15 Okocha 0 Dayfly Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beckham Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 Dallas - Miami 1-4 Hoppas jag har jättefel och att Dallas sweepar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomtetomte Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Inatt drar det igång. Orkar inte kolla mellan tre och halv sex på morgonen så det blir väl till att hålla sig ifrån alla möjliga nyhetskällor man kan tänka sig under morgondagen. Det sket sig ju ganska omgående. Självklart har morgonnyheterna en rullande tracker som helt plötsligt går direkt på sport...det räckte med att läsa "[stad] vann första..." så var det kört. Orutinerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dedu Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Här har man missat en otroligt intressant tråd om NBA-slutspelet. Efter att ha sett dagens match så känns det otroligt att Dallas ska kunna rubba Miami. Miami fortsätter dominera i q4 då spelet tenderar att bli mer 1-1 betonat och de har hyfsade go2guys. Om jag inte minns fel så har Miami vunnit typ samtliga q4 i hela slutspelet. Ska Dallas ha en sportkepa så måste de vara glödheta utifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Här har man missat en otroligt intressant tråd om NBA-slutspelet. Efter att ha sett dagens match så känns det otroligt att Dallas ska kunna rubba Miami. Miami fortsätter dominera i q4 då spelet tenderar att bli mer 1-1 betonat och de har hyfsade go2guys. Om jag inte minns fel så har Miami vunnit typ samtliga q4 i hela slutspelet. Ska Dallas ha en sportkepa så måste de vara glödheta utifrån. Är det några som kan bli det så är det Mavs. De har väl 2, 4 och 8 i all-time 3-pointers made eller något i den stilen. Och Dirk på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Ska Dallas ha en sportkepa så måste de vara glödheta utifrån. Som sagt, om någon Sjukaste jag sett var ju matchen mot Lakers, som iofs gett upp långt innan, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 3 Juni , 2011 Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Varför är alla heats cheerleaders så tjocka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 3 Juni , 2011 Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Fyfan vad sjuka Dallas är alltså. 17-2 run och 90-90 med 57 sekunder kvar. Edit: så vinner de också! Helt sjukt alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Juni , 2011 Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Fyfan vad sjuka Dallas är alltså. 17-2 run och 90-90 med 57 sekunder kvar. Edit: så vinner de också! Helt sjukt alltså! Sjuka är att jag övertalades att kolla på en usel film istället och missade detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 3 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Fyfan vad sjuka Dallas är alltså. 17-2 run och 90-90 med 57 sekunder kvar. Edit: så vinner de också! Helt sjukt alltså! Vändningarna i årets slutspel är riktigt sjuka. Nu har Dallas plötsligt hemmafavör i finalserien som nyss var "avgjord". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 3 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 sportsguy33: Dallas is getting punked out. Wade just stood in front of the Mavs bench with his hand up for 3 extra seconds. Total eff you move. sportsguy33: Wade's Eff You 3 in front of Dallas' bench put Miami up 88-73 (7:14 left). Dallas went on a 20-2 run right after. Think he woke 'em up? Wade måste missat vad som hände efter Durant gjorde bältesspännargesten mot Dallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 3 Juni , 2011 Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Wade måste missat vad som hände efter Durant gjorde bältesspännargesten mot Dallas. Haha, han måste ha gjort det. Tyckte det var märkligt att Mavs fortfarande var med i matchen med så katastrofalt dåligt transition defence och så många turnovers. Lägg dessutom till ett inte alltför bra skytte. Men har man Dirk, så har man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 3 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Haha, han måste ha gjort det. Tyckte det var märkligt att Mavs fortfarande var med i matchen med så katastrofalt dåligt transition defence och så många turnovers. Lägg dessutom till ett inte alltför bra skytte. Men har man Dirk, så har man Mama, there goes that man again! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 3 Juni , 2011 Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 ...so the Mavs of course gets the ball to Dirk, and he just does... bad things to Chris Bosh. Oh my. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 3 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Sjuka är att jag övertalades att kolla på en usel film istället och missade detta Här är delen du missade. Cliffs: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Juni , 2011 Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Här är delen du missade. Cliffs: Ty, såg highlights på nba.com igår men sånt här kan man ju alltid se på en extra gång! Jag såg ungefär halva matchen och börjar bli sjukt tiltad på Lebron "stå-stilla-med-spänd-kropp-och-stirra-ballt-på-publiken-VARJE-jävla-gång-jag-dunkat" James och även Wade till viss del. När Dallas och framförallt Dirk skjuter som dem gör på slutet här är det bara att böja sig framåt och njuta Go Mavs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomtetomte Postad 3 Juni , 2011 Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Jag håller iofs på Miami, men wow. Hatten av för Dallas. Bra coachat av Carlisle också (Perry i Scrubs, någon? håll med mig här) som när inget annat funkade satte in tre guards, Marion och Dirk. Mindre bra coachat av Spoelstra som lät James/Wade fortsätta köra enmanshower istället för att låta Bosh posta Kidd. Nån som tror att Pistons sent åttiotal eller Knicks anno 1994 hade foulat Dirk på vänsterhanden lite oftare än vad Miami gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Juni , 2011 Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Denna går förresten på högvarv på TV här i USA... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 3 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Jag håller iofs på Miami, men wow. Hatten av för Dallas. Bra coachat av Carlisle också (Perry i Scrubs, någon? håll med mig här) som när inget annat funkade satte in tre guards, Marion och Dirk. Mindre bra coachat av Spoelstra som lät James/Wade fortsätta köra enmanshower istället för att låta Bosh posta Kidd. Nån som tror att Pistons sent åttiotal eller Knicks anno 1994 hade foulat Dirk på vänsterhanden lite oftare än vad Miami gjorde? Mot Pistons sent åttiotal hade Dirk inte ens vågat byta om. Det räcker nog att gå tillbaka till höstens variant av Celtics. Den här Mark Jackson imitationen var lite kul btw. Jimmy. Cracked. Corn. And. I. Don't. Care. Jeff. Van. Gundy. Celtics. By. Five. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 3 Juni , 2011 Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Jag tyckte den här var kul. Avskyr LeBron som fan dock, och det brukar vara garanti för att de vinner. Inför match tre: När det varit 1-1 i matcher har det tydligen alltid varit vinnaren av match tre som sedan vunnit finalserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts