padrinosftw Postad 14 Maj , 2011 Rapport Share Postad 14 Maj , 2011 Bulls - heat 2-4 Hoppas jag har fel, väldigt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beckham Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 Bulls - Heat 1-4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 Bulls - heat 2-4 Hoppas jag har fel, väldigt fel +1, både i tipset och förhoppningen Bulls - Heat 2-4 här med alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomtetomte Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 Jag hoppas ni har rätt och gissar på samma... Bulls - Heat 2-4 Edit: Vilket helt fantastiskt efterbliven spoiler från den komplett undermåliga league pass klienten senast. Ville se OKC - MEM match sex, då har de redan lagt upp match sju som kommande match. Bra tänkt återigen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 Dallas – Oklahoma City 4-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 Förlorar Bulls är det första gången någonsin det händer att ett lag som vunnit alla matcher mot ett visst lag i seriespelet åker ut mot samma lag i slutspelet. Hörde jag på TV idag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 15 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 Miami - Chicago 4-3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 Miami - Chicago 3-4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 Dallas - OKC 2-4 edit: skön förstamatch, hade fruktansvärt ont hela första men det ordnade upp sig tillslut. Är ganska säker på att Bulls aldrig hade kunnat vända om de förlorat första, nu är det nog väldigt jämnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Maj , 2011 Rapport Share Postad 16 Maj , 2011 Fan va Bulls slaktade i andra halvlek Kändes verkligen som dem ville vinna 10 ggr mer än Heat. Kul att se en halvsvensk dominera sådär under korgarna med. Riktigt skönt game face! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 16 Maj , 2011 Rapport Share Postad 16 Maj , 2011 Dallas - OKC 4-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 Maj , 2011 Rapport Share Postad 16 Maj , 2011 Fan va Bulls slaktade i andra halvlek Kändes verkligen som dem ville vinna 10 ggr mer än Heat. Kul att se en halvsvensk dominera sådär under korgarna med. Riktigt skönt game face! Såja Meta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 16 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2011 Dallas - Oklahoma 4-2 Andra halvlek igår var inte mycket snack. Det blir inte många segrar för Miami om Rose/Deng gör 15-20 poäng mer än Wade/James. Den här var lite kul, det är riktigt likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Maj , 2011 Rapport Share Postad 16 Maj , 2011 Såja Meta Man gillade ju såklart Bulls när man var liten men med tidsskillnaden har jag aldrig orkat kolla NBA fast jag egentligen tycker det är rätt kul. Men nu när man kan se matcherna i HD och på bra tid är det klart man får följa slutspelet litegrann. Självklart alltid kul att heja på ett bra lag mot en samling inköpta stjärnor med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomtetomte Postad 17 Maj , 2011 Rapport Share Postad 17 Maj , 2011 Just ja, höll på att glömma. Mavs - Thunder 4-3 Självklart alltid kul att heja på ett bra lag mot en samling inköpta stjärnor med Hur menar du nu? Chicago har väl köpt in lika många spelare som Miami inför den här säsongen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Maj , 2011 Rapport Share Postad 17 Maj , 2011 Just ja, höll på att glömma. Mavs - Thunder 4-3 Hur menar du nu? Chicago har väl köpt in lika många spelare som Miami inför den här säsongen? Vafan vet jag, jag har precis påpekat att jag har noll koll Kan iaf konstatera att det isf är mycket mindre stjärnor än Heat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 17 Maj , 2011 Rapport Share Postad 17 Maj , 2011 Vad tror ni om nattens match? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 Maj , 2011 Rapport Share Postad 17 Maj , 2011 Vad tror ni om nattens match? Tror Dallas men om du menar betmässigt ser jag mer value i Okla. Dallas är 10-0 mot spreaden i playoffs dock så det är lite o leka med elden o dega emot dom (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 18 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Tror Dallas men om du menar betmässigt ser jag mer value i Okla. Dallas är 10-0 mot spreaden i playoffs dock så det är lite o leka med elden o dega emot dom (= Det är svårt att slå Dallas när tysken gör 48 pinnar på 15 skottförsök. Har någon någonsin haft en mer effektiv match? Inte en enda trea heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Tysken var så jävulskt jävla överjävligt bra inatt. 24/24 ft var väl all time playoff record också om jag fattade det rätt Blir skoj att se heat ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Tysken var så jävulskt jävla överjävligt bra inatt. 24/24 ft var väl all time playoff record också om jag fattade det rätt Blir skoj att se heat ikväll Ja, flest satta med 100% och flest i en quarter med 13. Bob Cousy har flest satta med 30/31 från 1954 i en kvadrupel-ot match om jag uppfattade kommentatorerna rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 18 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Han passade på att även slå all-time gällande grundserien. Dominique Wilkins hade rekordet tidigare med 23-23 i grundserien och Paul Pierce 21-21 i slutspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Vi kan väl även nämna att flest straffkast med 0 % i en match står inte helt oväntat Shaq för, 11 st. Han har även rekord med flest skjutna: 39 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Vidrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Missa tyvärr matchen i natt. Vad hände egentligen sista quartern? 24p (14-10) måste väl vara det minsta nånsin i en quarter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts