Dead-Inside Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 sorkigul jellogul saxigul lollofulgulskrivet. Jellos dagbok var/är väl en av de roligaste. Bara massvis med resultat, och ett par händer i månaden. Go Jello! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 hoppas ni gular, ni förtjänar inte alla miljarder ni turat!!! GUL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 13 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2007 gul gulare bolag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jakobl Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Jag hoppas det vänder för er, det förtjänar du. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Jag hoppas det vänder för er, det förtjänar du. Lycka till! . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jgottfrid Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Är du duktig på poker? Det ryktas om att du lever i vatten bland hajarna! MKT FIN DB BTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Jag hoppas att det inte vänder för er, det förtjänar du. Lycka till! FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Den enda som är rikare än jello är cyll, och nebbis.... och saxin, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 Den enda som är rikare än jello är cyll, och nebbis.... och saxin, typ. De andra tänker jag inte jämföra mig med, för det är absolut hopplöst, men anledningen till att Saxin är rikare är ju för att han stjäl pengar från mig hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 De andra tänker jag inte jämföra mig med, för det är absolut hopplöst, men anledningen till att Saxin är rikare är ju för att han stjäl pengar från mig hela tiden! Nu har jag ju ingen som helst grund för detta, men jag tvivlar fan inte en sekund på det du säger, sinnes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 det luktar t6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Om du menar c6 så måste jag hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saxin1 Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Vem behöver rakeback när man har jelloback? Fan nån skröna från london och lite resultat tror jag pöbeln vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 Vem behöver rakeback när man har jelloback? Fan nån skröna från london och lite resultat tror jag pöbeln vill ha De får hålla tillgodo med en hh: Seat 1: hero ($6,098.00 in chips) Seat 3: igor44 ($5,133.50 in chips) Seat 6: scamp99 ($4,375.00 in chips) DEALER hero: Post SB $25.00 igor44: Post BB $50.00 *** HOLE CARDS *** Dealt to scamp99 [3:h: 3:d:] Dealt to hero [10:c: 10:h:] scamp99: Raise $150.00 hero: Raise $675.00 igor44: Call $650.00 scamp99: Call $550.00 *** FLOP *** [2:s: 6:d: 7:h:] hero: Check igor44: Check scamp99: Check *** TURN *** [7:d:] hero: Bet $1,250.00 igor44: Fold scamp99: Call $1,250.00 *** RIVER *** [Q:d:] hero: Bet $2,550.00 scamp99: Allin $2,425.00 *** SUMMARY *** Total pot $9,573.00 Rake $2.00 hero: wins $9,573.00 Är +54k efter 20k händer i december (har inte räknat in scambolaget i det, då är plusset betydligt mindre), så jag börjar hämta mig fint efter 100k-downswingen. Fast jag får förstås akta mig för andra halvan av månaden, den brukar alltid vara motriggad. Ja, och sen finns ju alltid risken att Saxin gular mig totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nizzor Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 risken att dy själv gular är ungefär lika stor som att du pallar fixa enh säng tilöl folk som kommer och hälsar på. du är väldigt omtänksam och bryr dig om andra människor. jag tycker om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nizzor Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 "Läser ganska mycket här och har skrivit ett och annat inlägg, men valde att skapa ett nytt konto för att kunna vara helt anonym, hoppas det är okej mods! Har insett att jag har lite problem i livet just nu, framförallt med mitt drickande. Jag vet att jag kan tjäna en rätt ok summa på poker(jämfört med att arbeta 08-16) varje månad, och gillar verkligen att spela poker. Men saken är den att jag inte kan hålla mig borta från alkohol fre-lör, spelar ingen roll vad jag lovar mig själv. När det väl blir fredag så står jag där i baren! Själva krogen är en sak jag inte tycker är speciellt rolig, tvärtom, jag avskyr stället! Umgås gärna med kompisar ett par timmar innan och är lite social, men jag kan inte "bara ta en öl" längre och sen välja att gå hemåt, suget är för stort, det slutar alltid med allt för många och ännu en spelkväll är borta. Är spelberoende, men det är inget jag ser som negativt i mitt fall, levt på pokern i några år och aldrig behövt jobba, vilket jag är enormt tacksam för, men vet också att jag inte kommer kunna ta ett steg längre än där jag står nu om jag inte tar tag i mitt problem! Hur länge jag än sett fram emot en fredag med mycket spel så räcker det med att någon skickar ett meddelande där det står "ska du ut ikväll?", så släpper jag allt vad spel heter. Det kanske inte låter som någon större fara, men att inte ha varit nykter en hel helg på år och dar, fast man vill, utan istället vakna upp dagen efter varje gång man varit ute med kraftig ångest börjar ta hårt! Finns det någon som känner liknande, kännt liknande eller vet någon som gjort det? Hur tar man sig ur det? Ge mig ett sätt att ändra mina vanor, snälla! " -------------------------------------------------------------------------------- STÅ FÖR DIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 "Läser ganska mycket här och har skrivit ett och annat inlägg, men valde att skapa ett nytt konto för att kunna vara helt anonym, hoppas det är okej mods! Har insett att jag har lite problem i livet just nu, framförallt med mitt drickande. Jag vet att jag kan tjäna en rätt ok summa på poker(jämfört med att arbeta 08-16) varje månad, och gillar verkligen att spela poker. Men saken är den att jag inte kan hålla mig borta från alkohol fre-lör, spelar ingen roll vad jag lovar mig själv. När det väl blir fredag så står jag där i baren! Själva krogen är en sak jag inte tycker är speciellt rolig, tvärtom, jag avskyr stället! Umgås gärna med kompisar ett par timmar innan och är lite social, men jag kan inte "bara ta en öl" längre och sen välja att gå hemåt, suget är för stort, det slutar alltid med allt för många och ännu en spelkväll är borta. Är spelberoende, men det är inget jag ser som negativt i mitt fall, levt på pokern i några år och aldrig behövt jobba, vilket jag är enormt tacksam för, men vet också att jag inte kommer kunna ta ett steg längre än där jag står nu om jag inte tar tag i mitt problem! Hur länge jag än sett fram emot en fredag med mycket spel så räcker det med att någon skickar ett meddelande där det står "ska du ut ikväll?", så släpper jag allt vad spel heter. Det kanske inte låter som någon större fara, men att inte ha varit nykter en hel helg på år och dar, fast man vill, utan istället vakna upp dagen efter varje gång man varit ute med kraftig ångest börjar ta hårt! Finns det någon som känner liknande, kännt liknande eller vet någon som gjort det? Hur tar man sig ur det? Ge mig ett sätt att ändra mina vanor, snälla! " -------------------------------------------------------------------------------- STÅ FÖR DIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!! Skaffa en tjej som inte orkar med dig full... Det var iaf enda sättet för mig att sluta supa varje helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 15 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2007 risken att dy själv gular är ungefär lika stor som att du pallar fixa enh säng tilöl folk som kommer och hälsar på. du är väldigt omtänksam och bryr dig om andra människor. jag tycker om dig. antar att "tilöl" är något av en freudian slip här. klipp dig och nyktra till, tomte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 "Läser ganska mycket här och har skrivit ett och annat inlägg, men valde att skapa ett nytt konto för att kunna vara helt anonym, hoppas det är okej mods! Har insett att jag har lite problem i livet just nu, framförallt med mitt drickande. Jag vet att jag kan tjäna en rätt ok summa på poker(jämfört med att arbeta 08-16) varje månad, och gillar verkligen att spela poker. Men saken är den att jag inte kan hålla mig borta från alkohol fre-lör, spelar ingen roll vad jag lovar mig själv. När det väl blir fredag så står jag där i baren! Själva krogen är en sak jag inte tycker är speciellt rolig, tvärtom, jag avskyr stället! Umgås gärna med kompisar ett par timmar innan och är lite social, men jag kan inte "bara ta en öl" längre och sen välja att gå hemåt, suget är för stort, det slutar alltid med allt för många och ännu en spelkväll är borta. Är spelberoende, men det är inget jag ser som negativt i mitt fall, levt på pokern i några år och aldrig behövt jobba, vilket jag är enormt tacksam för, men vet också att jag inte kommer kunna ta ett steg längre än där jag står nu om jag inte tar tag i mitt problem! Hur länge jag än sett fram emot en fredag med mycket spel så räcker det med att någon skickar ett meddelande där det står "ska du ut ikväll?", så släpper jag allt vad spel heter. Det kanske inte låter som någon större fara, men att inte ha varit nykter en hel helg på år och dar, fast man vill, utan istället vakna upp dagen efter varje gång man varit ute med kraftig ångest börjar ta hårt! Finns det någon som känner liknande, kännt liknande eller vet någon som gjort det? Hur tar man sig ur det? Ge mig ett sätt att ändra mina vanor, snälla! " -------------------------------------------------------------------------------- STÅ FÖR DIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!! När man gjort tillräckligt många pinsamma saker på fyllan så vill man inte dricka mer.. Jag är bara 18 men jag vet vad jag snackar om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ojmaha Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 När man gjort tillräckligt många pinsamma saker på fyllan så vill man inte dricka mer.. Jag är bara 18 men jag vet vad jag snackar om.. mm erfarenehet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 Blir hem en runda till Sverige över jul nu, flyger imorgon. Har inte bestämt mig för om jag ska låta bli att spela poker helt under den tiden, men lutar nog åt att det inte blir så ¨< Fast klart att en del annat händer, så tiden för det är en aning begränsad. Måste hinna spela Wii också, förstås. Bolagsuppdatering: Saxin gulscammar på. Lars har skärpt sig lite. Jag dominerar så klart. Totalt är vi fortfarande gula. Måste posta en nötgraf, faktiskt, tyck vad ni vill om saken! http://static.pici.se/pictures/MHYQuwMis.jpg Jag inväntar 100k-dippen med spänd förväntan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 är håvas det in miljon efter miljon ser jag, jag som för en stund trodde på att du var runbad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saxin1 Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Ganska otroligt att inte en enda dollar är på nl2k dock. I can see the scamming in the air tonight Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 19 December , 2007 Rapport Share Postad 19 December , 2007 Ganska otroligt att inte en enda dollar är på nl2k dock. I can see the scamming in the air tonight Oj oj, vänta bara till du får höra vad som hänt i natt. Största scammen ever. Större än dina scams till och med. Sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 19 December , 2007 Rapport Share Postad 19 December , 2007 Det är bara tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts