penix Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 edit: Oj, förlåt att jag glömde svara på ditt inlägg, Dave^. Fin Citera
Metaddict Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Denna dagbok blev plötsligt väldigt vettig igen! GLORY GLORY MAN UNITED :twisted: Citera
jello Postad 16 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Jag har snackat med moderatorerna och alla som yttrar något positivt om Liverpool i den här dagboken kommer att få en veckas infraction starting now. Jag vet att det vanligtvis är högre i tak i dagböckerna, men vi ser ju tydligt att situationen här är ohållbar och vi kan inte ha att folk tar sig friheter hursomhelst. Det leder till anarki! MVH J Citera
Klyka Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Vi håller som sagt ögonen på den här tråden. Citera
okocha Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Jag har snackat med moderatorerna och alla som yttrar något positivt om Liverpool i den här dagboken kommer att få en veckas infraction starting now. Jag vet att det vanligtvis är högre i tak i dagböckerna, men vi ser ju tydligt att situationen här är ohållbar och vi kan inte ha att folk tar sig friheter hursomhelst. Det leder till anarki! MVH J Detta borde givetvis gälla hela forumet Citera
Sir_Shankly Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Jag har snackat med moderatorerna och alla som yttrar något positivt om Liverpool i den här dagboken kommer att få en veckas infraction starting now. Jag vet att det vanligtvis är högre i tak i dagböckerna, men vi ser ju tydligt att situationen här är ohållbar och vi kan inte ha att folk tar sig friheter hursomhelst. Det leder till anarki! MVH J Jag förstår varför du är upprörd. Som Bill Shankly sa en gång i tiden "'Some people believe football is a matter of life and death. I'm very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that" Citera
Mecklenburgare Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Jag förstår varför du är upprörd. Som Bill Shankly sa en gång i tiden "'Some people believe football is a matter of life and death. I'm very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that" Underbart <3. Shankly har många fina uttalande. Citera
jello Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Har hunnit med imponerande 3k händer hittills i oktober. Bara +15k på det trots storgrindet Citera
ampixo Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Har hunnit med imponerande 3k händer hittills i oktober. Bara +15k på det trots storgrindet Oh my. Slit då för tusan inte ut dig. Citera
FiSherman63 Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Jag förstår varför du är upprörd. Som Bill Shankly sa en gång i tiden "'Some people believe football is a matter of life and death. I'm very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that" Om vi ska vara petiga: Someone said 'football is more important than life and death to you' and I said 'Listen, it's more important than that'. Citera
Sir_Shankly Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Om vi ska vara petiga: Someone said 'football is more important than life and death to you' and I said 'Listen, it's more important than that'. Om vi ska vara petiga har jag rätt. Citera
Cash Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Om vi ska vara superpetiga så tror jag bestämt det citatet var: "Soccer suxx! k,thx,bye" Citera
Klyka Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Tror bestämt det var nåt i stil med detta: "'Some people believe getting quotes right is a matter of life and death. I'm very disappointed with that attitude. I can assure you there are much, much more important things in life than that" Citera
Sylwester Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Om vi ska vara superpetiga så tror jag bestämt det citatet var: "Soccer suxx! k,thx,bye" Lol på att du skriver soccer. Citera
-PK- Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Om vi ska vara petiga: Someone said 'football is more important than life and death to you' and I said 'Listen, it's more important than that'. Nope, Sir_Shankly har rätt. Citera
Cash Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Lol på att du skriver soccer. lol på att du skriver överhuvudtaget. Citera
-Gilbuert- Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Lol på att du skriver soccer. Word, folk från europa som skriver och säger "soccer" skämmer ut sig Citera
jello Postad 20 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2007 Dagens/nattens/morgonens grind sammanfattad i en skojig graf: http://surl.se/fjpb Citera
Staahla Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Postad 20 Oktober , 2007 Dagens/nattens/morgonens grind sammanfattad i en skojig graf:http://surl.se/fjpb SFSGHKJFD. Var är machinae, killerwolf, emil och de andra gubbarna från mrdawwes dagbok? mrdawwe kunde ju åtminstone spela till skillnad från den här tomten och rungooden är ju bara helt otrolig. Jag blir så trött. Citera
Dead-Inside Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Postad 20 Oktober , 2007 Stor pot på slutet ser jag. Citera
shipitholla85 Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Postad 20 Oktober , 2007 Dagens/nattens/morgonens grind sammanfattad i en skojig graf:http://surl.se/fjpb WOW UR THE ILLEST! (= HH på sista handen please! Citera
christoffer87 Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Postad 20 Oktober , 2007 18k back till 26k pluss, sjukt! Citera
Recommended Posts