Gå till innehåll

Myssion + ebisumaru = Nötproffz?

Myssion

Recommended Posts

• Svars 481
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kom förresten 2a i Partys cashgamesat, var aldrig riktigt nära. En snubbe hade stor chiplead hela finalbordet. Kom 40-nåt i Full Tilts omaha rebuy vilket var precis breakeven. Låg bra till vid bubblan men alla gasade på som fan efter den och jag hängde inte med. Åkte med AAQTs all in pre mot AK54s för en stack en bit över average. Måste vara svårt att få in pengarn mycket bättre pre i omaha:lol: ?

Vilka tycker du är bäst på ipokers 5/10?

Svår fråga. 2eazy är ju bra men han gnäller alltid på fisken. Samma sak med cbnzzz fast han är nittigare och inte så svår att spela mot. Peroelperro verkar vara riktigt bra av det jag spelat mot honom, jobbig. I4evernuts har precis börjat på ipoker verkar det som, tror han är riktigt bra. Kiwi87 är också bra. Har inte sett Toalettstol på ett tag men han var jobbig att spela mot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite FL och turrar idag bara. Marginellt upp. Behöver en DVD spelare så tänkte jag kan lika bra handla något att spela på. X-låda eller PS3? Vill ha spel som går snabbt att spela, kul multiplayer, inga långa rollspel eller sånt bara. Tar för mycket tid. Alla förslag innan kl10 imorgon mottages tacksamt.

Länk till kommentar

Lite FL och turrar idag bara. Marginellt upp. Behöver en DVD spelare så tänkte jag kan lika bra handla något att spela på. X-låda eller PS3? Vill ha spel som går snabbt att spela, kul multiplayer, inga långa rollspel eller sånt bara. Tar för mycket tid. Alla förslag innan kl10 imorgon mottages tacksamt.

Du brukar vara så givmild när det gäller uppdrag åt pf.nu's medlemmar så jag läste det som :

Lite FL och turrar idag bara. Marginellt upp. Behöver en DVD spelare så tänkte jag kan lika bra handla något att spela på. X-låda eller PS3? Vill ha spel som går snabbt att spela, kul multiplayer, inga långa rollspel eller sånt bara. Tar för mycket tid. Alla förslag innan kl10 imorgon mottages tacksamt, mot belöning.
Länk till kommentar

Om det inte behöver vara en kombo, dvs DVD och Spel i ett så kör du ett Wii, annars hugger du tveklöst en PS3:a. Orkar inte motivera mer än att jag lirat alla tre stationerna och Wii har helt klart högst underhållningsvärde multiplayer men PS3:an har överlag bäst spel.

tjing

Länk till kommentar

Om det inte behöver vara en kombo, dvs DVD och Spel i ett så kör du ett Wii, annars hugger du tveklöst en PS3:a. Orkar inte motivera mer än att jag lirat alla tre stationerna och Wii har helt klart högst underhållningsvärde multiplayer men PS3:an har överlag bäst spel.

tjing

Nej DVD:n är egentligen inget krav. Svårt val, får bestämma mig i affären. Hade det varit för ett år sen hade jag studerat alla fakta i tre månader innan jag beslutat mig:-D .

Länk till kommentar

tjing

Bäst spel till PS3? Skulle inte tro det, än så länge. Vill du ha en grym konsoll som man enkelt kan spela brända spel på ta X360, finns dessutom många bra spel ute. Vill du ha en konsoll som kommer ha bättre spel om några månader ta en PS3. PS3 har ju dessutom inbyggd Bluray-spelare. Allt beror på om du har lust att vänta på spel eller vill ha dem nu samt vad du är villig att betala.

Länk till kommentar

ParaShoot är väl inte helt ute o cyklar iaf :-)

:roll:

Spelat lite FL idag och det gick inget vidare. Kan inte komma på om jag spelar bra eller dålig. Har också hunnit med att klanta mig ur en turnering på 4e plats av 53.

Hade golflektion också, börjar slå sjukt bra slag som jag aldrig varit i närheten av innan. Tyvärr blandas dom med monsterhookar jag aldrig varit i närheten av:roll: . Var på banken också och fixade med att investera lite i fonder. Ingen aning om det blir bra, tiden får väl utvisa det förmodar jag:-D .

Postade en månadsgraf i den där resultattråden, totalen bör vara drygt 60K så ny rekordmånad igen:-D .

Länk till kommentar

Hej PF,

Fick en förfrågan om att coacha för ett tag sen. Han skickade en film som jag kommenterade vilket jag tyckte gick riktigt bra. Behöver lite omväxling till att bara sitta och nöta så jag tänkte börja coacha i lite större omfattning. Upplägget med att spela in film funkade bra men om ni har andra förslag på upplägg så kanske det går att ordna. Jag kan coacha NL cashgame alla nivåer upp till 5-10. PM:a för mer info.

Länk till kommentar