Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena.

Under player notes på Full Tilt kan man ju sätta en viss färg på en spelare för att t.ex. visa för framtida gånger att det är en dålig eller bra spelare. Jag har under en tid satt olika färger på olika spelartyper och skulle nu vilja nollställa samtliga färger, så att alla färger jag satt på oilka spelare försvinner alltså. Finns det någon därute som vet hur man gör detta?

Postad
Tjena.

Under player notes på Full Tilt kan man ju sätta en viss färg på en spelare för att t.ex. visa för framtida gånger att det är en dålig eller bra spelare. Jag har under en tid satt olika färger på olika spelartyper och skulle nu vilja nollställa samtliga färger, så att alla färger jag satt på oilka spelare försvinner alltså. Finns det någon därute som vet hur man gör detta?

ominstallera klienten? annars vet jag ej.

Postad

Testade att ominstallera men färgerna plus alla andra inställningar jag tidigare gjort låg fortfarande kvar.

Kan ju vara så att man tar bort dom på samma sätt som man tar bort vanliga player notes, nån som vet hur man gör det?

Postad

Jag kan inte se något sätt att göra alla anteckningar gröna igen, men anteckningarna ligger i "dittnamn.dat", och jag har sett att det skapas fler sådana filer om man loggar in med ett annat användarnamn än tidigare, så jag kan inte tänka mig att det behövs en ominstallation. Radera eller byt namn på filen bara.

Postad

Stort tack, alla färgerna på player notes försvann genom att ta bort dat-filen. Undrar dock om det är något mer förutom player notes som raderas iom att man tar bort dat-filen som jag därför bör tänka på att ändra tillbaka?