back Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Har ställt in att de ska sparas i klienten men vart finns de på hårddisken? I NoIQ-mappen finns dom inte. Citera
Fudge Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Bara jag som har problem med att få in händer från turbo borden till PT? Citera
SMaccan Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Samma här, mappjäveln är helt tom, vad är det för fel? Citera
Fudge Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Samma här, mappjäveln är helt tom, vad är det för fel? Jag kan se hur många händer jag spelat när de importeras, men de finns inte med i statsen vad jag kan se! Citera
back Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2007 Kom på lösningen själv. Kör med Windows Vista och då måste man köra programmet som adminsitratör för att det ska ha rättigheter att skriva filerna till hårddisken. Citera
Plisskin Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 är det samma på XP? Min mapp är tom numer, efter att alltid ha fungerat som vanligt, sjukt störigt, tappar man alla händer man lirat innan då om så är fallet? Citera
Recommended Posts