daniell Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Har nyss börjat med NL och har lite svårt att avgöra hur bra mina höga PP är ibland. 1.Inga riktiga reads på denna. Seat 1: TiltingSam ( $100 ) Seat 2: bazooka78 ( $97.50 ) Seat 3: Darkco ( $90.65 ) Seat 4: Mr. Slots ( $150.35 ) Seat 5: Boostitup ( $284.84 ) Seat 6: miave ( $103.25 ) Boostitup posts small blind [$0.50] miave posts big blind [$1] ** Dealing down cards ** Dealt to miave [ Kc, Kd ] TiltingSam folds bazooka78 folds Mr. Slots folds Boostitup raises to [$3] miave raises to [$7] Boostitup calls [$4] ** Dealing Flop ** [ 6c, Qc, 9s ] Boostitup checks miave bets [$11] Boostitup calls [$11] ** Dealing Turn ** [ Jc ] Boostitup checks miave bets [$25] Boostitup calls [$25] ** Dealing River ** [ 3s ] Boostitup checks miave check 2.Fi har varit lite väl LAG under den tiden jag suttit vid bordet Seat 1: Mr. Slots ( $129.70 ) Seat 2: Flushed Up ( $101.15 ) Seat 3: Gretzis ( $118.74 ) Seat 4: TiltingSam ( $246.15 ) Seat 5: Darkco ( $186.35 ) Seat 6: miave ( $162.65 ) miave posts small blind [$0.50] Mr. Slots posts big blind [$1] ** Dealing down cards ** Dealt to miave [ Qh, Qs ] Flushed Up calls [$1] Gretzis calls [$1] TiltingSam folds Darkco raises to [$5.50] miave raises to [$15] Mr. Slots folds Flushed Up folds Gretzis folds Darkco calls [$9.50] ** Dealing Flop ** [ 6d, 4s, 5c ] miave bets [$28] Darkco calls [$28] ** Dealing Turn ** [ Ks ] Citera
jozoa Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Hand 1: wp Hand 2: Riktigt svårt läge. Är osäker hur jag själv skulle gjort trots att jag inte är under tidspress nu vilket man brukar vara väl vid bordet då handen utspelar sig. Jag hade nog gått väldigt mycket på statsen från PT och tagit ett besult om det är värt att fortsätta handen. Om jag tror att jag leder så check-synar/check-raisar all-in på turn annars check-fold. Citera
decoy Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Hand 1: wp Hand 2: Riktigt svårt läge. Är osäker hur jag själv skulle gjort trots att jag inte är under tidspress nu vilket man brukar vara väl vid bordet då handen utspelar sig. Jag hade nog gått väldigt mycket på statsen från PT och tagit ett besult om det är värt att fortsätta handen. Om jag tror att jag leder så check-synar/check-raisar all-in på turn annars check-fold. Går på samma linje. Citera
Recommended Posts