texasviking Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 http://www.pokerpages.com/poker-news/news/new-bicycle-pro-pokerpeek-playing-card-design-debuts-at-2007-world-series-of-poker--29725.htm http://www.gamblersgeneralstore.com/catalog/product_info.php/cPath/417_425/products_id/3108?osCsid=07ab19975f5dfe8f1c9ac93eefaaf5ab Citera
gdaily Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Verkligen intressant lek - både smygvänlig och big index så man lätt kan se korten tvärs över borden vid stötspel. Bra Citera
baller Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 liknar lite UNO modden som finns till stars mfl Citera
Saint_Bjorn Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Smart. Men börjar det inte bli dags att införa fyrfärg på allvar? Citera
Torsus Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Smart. Men börjar det inte bli dags att införa fyrfärg på allvar? Apropå det...vet någon om det överhuvudtaget finns fyrfärgskortlek att köpa...och i så fall var...? Citera
Pey Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Till Torsus Det finns på CardCollector i Focushuset i Gårda i Göteborg iaf, om du har vägarna förbi Om du menade enbart på internet så vet jag inte Pey Citera
Snabelguy Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Menar ni på allvar att ni vill ha fyrfärgskortlek? Citera
Gummo Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Trevlig nyhet. Då blir det nog till att åka över och spela i alla fall. Citera
Torsus Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Menar ni på allvar att ni vill ha fyrfärgskortlek? Ja, det är klart! Då ser man ju om man har färgdrag! Citera
mr_telefon Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Apropå det...vet någon om det överhuvudtaget finns fyrfärgskortlek att köpa...och i så fall var...? kan detta vara något? http://www.copagcards.com/products.php?categoryid=8 Citera
Snabelguy Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Ja, det är klart! Då ser man ju om man har färgdrag! En riktig kortlek har två färger - svart och röd. Citera
Torsus Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Till Torsus Det finns på CardCollector i Focushuset i Gårda i Göteborg iaf, om du har vägarna förbi Om du menade enbart på internet så vet jag inte Pey Tack för det! Ligger nära mitt jobb så här skall handlas! Citera
Saint_Bjorn Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 En riktig kortlek har två färger - svart och röd. Att en "riktig" kortlek har två färger - svart och rött - beror på att det var väldigt dyrt att trycka fyrfärg när de började massproduceras för några hundra år sen. Det finns ju inte direkt några nackdelar med fyrfärg. Torsus: jag är själv väldigt nöjd med den här (beställde den dock från en annan shop för 200 pix för ett par år sen). Citera
D.H. Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Verkligen intressant lek - både smygvänlig och big index så man lätt kan se korten tvärs över borden vid stötspel. Bra Tydligen var den inte så bra ändå. Vad jag förstår så har de gått tillbaks till de "vanliga" kortlekarna igen nu. Det lät helt klart som en bra idé med smygvänligheten, men de kanske borde ha testat den lite tidigare. http://pokerworks.com/article-919.html Citera
MrZingo Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Helt idiotiskt med 6 och 9 samt spader och klöver Till att börja med kanske den skulle varit 4 färg, sen att du vänder på 6an respektiva 9an är helidiotiskt Kanske en vanesak, men jag tvivlar.....gillade annars smygvänligheten... Citera
Fnii! Grrp! Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Det som är galet är ju att det är den nedre (vänstra) symbolen som är rättvänd istället för, som brukligt, den där uppe (till vänster). Citera
Ryssen Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Tycker kortleken är förbannat ful faktist... Gillar mer klassiskt kanske. Sen förstår jag inte poängen med 4-färg's lek. Är ni så blinda så ni inte ser skillnaden, eller vad är anledningen till sånt påhitt? Citera
HenkeHero Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Tycker kortleken är förbannat ful faktist... Gillar mer klassiskt kanske. Sen förstår jag inte poängen med 4-färg's lek. Är ni så blinda så ni inte ser skillnaden, eller vad är anledningen till sånt påhitt? Vid live-spel känns det helt onödigt men sitter man på ett gäng onlinebord o lirar är det i princip ett måste. Citera
Hjort Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Vid live-spel känns det helt onödigt men sitter man på ett gäng onlinebord o lirar är det i princip ett måste.Obviously så är enfärgslek det enda rimliga alternativet. Citera
teddybeahr Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Det vore grusligt kul om man la till en färg typ lila bollar eller nåt. 65 korts lek alltså Citera
teddybeahr Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Släng in ett par Jokrar också, då skulle det bli fest i Wsop! Citera
Ryssen Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Vid live-spel känns det helt onödigt men sitter man på ett gäng onlinebord o lirar är det i princip ett måste. ett måste? lirar själv 6-7 bord åt gången... aldrig fått för mig att börja me 4-färslek. Trots att jag har nog sämst ögon i stan, ser jag iaf skillnad på klöver och spader Citera
papiPope Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Finns denna kortlek att köpa på någon svensk pokershopsite? Citera
Weedobooty Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Smart. Men börjar det inte bli dags att införa fyrfärg på allvar? ...och möjlighet att multi-tabla. Jag gillade den. Citera
Recommended Posts