heltok Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Gjorde en film där jag spelar lite extrem turbo. Lite lotto över det hela men kanske massvis med intressanta händer. Ge mig rejält med feedback. http://www.megaupload.com/?d=KAB0LQC8 Citera
hampulito Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Det står att filen inte är tillgänglig just nu. Citera
AnnaDea Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Shysst BR du har på Purple Lounge =D Citera
dekutree Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 hejhej heltok! undrar bara lite över mtt-spelet med 77 där du stoppar in mer än halva stacken och sen foldar, och sen pushar du över utg-raise + synare med samma hand när du har 0 FE.. Såg lite konstigt ut tyckte jag, för övrigt, kul med videos, keep it up! Citera
Buddhagbg Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Det står att filen inte är tillgänglig just nu. Det där är ett vanligt problem på megaupload, klicka bara på uppdateraknappen i explorer till det funkar. Citera
PeO Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Själv kommer man öht inte in på megaupload sedan några veckor tillbaka. Den verkar vara spärrad. Citera
Gäst Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 hejhej heltok! undrar bara lite över mtt-spelet med 77 där du stoppar in mer än halva stacken och sen foldar, och sen pushar du över utg-raise + synare med samma hand när du har 0 FE.. Såg lite konstigt ut tyckte jag, för övrigt, kul med videos, keep it up! mm, håller med. Jag openpushar nog där. Citera
jozoa Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 För er som får meddelande om att filen inte är tillgänglig för tillfället: Gå ur tråden och in igen och sedan klicka på länken än en gång. Så gör jag och det funkar finfint. Citera
heltok Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2009 usch vad jag skäms för denna filmen. man var verkligen inte bra för 2år sedan... Citera
Tottyville Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 Those lovely days! (L) Någon som har någon cg-video som spelades in för 2 eller fler år sedan ? Skulle vara roligt å se hur folk spelade då... Citera
heltok Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2009 Those lovely days! (L) Någon som har någon cg-video som spelades in för 2 eller fler år sedan ? Skulle vara roligt å se hur folk spelade då... såg en annan film, satt massa 60/0/0-fiskar på mina nl800 bord. verkade på mig som att det var normalt. Citera
erikejw Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 Verkar lite fiskigt att läsa brädan fel TJ på 8TAK bräda och du tycker du har en dubbel bellybuster som du dessutom betfoldar fast du anser att du har massor av outs. det blev ju heltokigt Citera
Nice Hand GG Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 Älskar 77an på Mansion i dom första minuterna. Tack för god bump, kul att se hur spelet har utvecklats. Citera
Trillske Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Haha, härlig bump. Man var ju bra dum i huvet som inte spelade högre på den tiden. Citera
Tottyville Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 såg en annan film, satt massa 60/0/0-fiskar på mina nl800 bord. verkade på mig som att det var normalt. well, om 3år kommer man se på den här tiden som en guldera också. Citera
hampulito Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Those lovely days! (L) Någon som har någon cg-video som spelades in för 2 eller fler år sedan ? Skulle vara roligt å se hur folk spelade då... Jag har lite filmer i min dagbok som nog närmar sig 2års ålder. Sen kommer jag ihåg en som heltok la upp när han spelade nl200 på stars, Kommer mycket väl ihåg en hand ur den, han plockar upp KK och öpnar till 2,5x för han vill ju ha action med kk alla andra händer öpnar han typ pott med. Citera
Tottyville Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Jag har lite filmer i min dagbok som nog närmar sig 2års ålder.Sen kommer jag ihåg en som heltok la upp när han spelade nl200 på stars, Kommer mycket väl ihåg en hand ur den, han plockar upp KK och öpnar till 2,5x för han vill ju ha action med kk alla andra händer öpnar han typ pott med. Såklart, man vill ju inte att alla ska folda när man har autopengarhänderna AA och KK! ska kolla din db, ty. Citera
Rosco Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Härlig film. Som att sno godis från småbarn. Det var inte många händer du blev re-raisad på. Tänk ändå om spelet såg ut så där idag. Citera
Recommended Posts