Gå till innehåll

jozoa grindar minst 2k händer dagligen och summerar november


jozoa

Kommer månadsmålet på $3K att uppfyllas innan 1 juli?  

18 medlemmar har röstat

  1. 1. Kommer månadsmålet på $3K att uppfyllas innan 1 juli?

    • Ja, det är inte någon jättesumma kvar!
    • Nej, för mkt tilt och dåligt spel sinkar!


Recommended Posts

  • Svars 543
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var tänkt att det skulle bli en 4h-session idag också, men kände inte riktigt den där motivationen och orken för att spela så länge. Inte blev det bättre av att en jättekass fi tar två inköp av mig i inledningen. Första handen har jag AK vs fi's AQ där båda floppar A, men han turnar sin Q. Den andra handen synar han mitt trebet med K9, flop 3 K 9 och jag kommer inte undan med mina AA.

 

Får glädja mig åt att Arsenal vann och United tappade poäng. 8-)

 

1/8 - +$203.48 / 303 händer

2/8 - +$144.97 / 469 händer

3/8 - -$211.65 / 659 händer

4/8 - -$179.63 / 880 händer

6/8 - -$67.43 / 277 händer

7/8 - -$294.26 / 1736 händer

8/8 - +$208.13 / 716 händer

11/8 - +$698.67 / 1321 händer

12/8 - -$250.96 / 539 händer

________________________________

 

+$251.32 / 6900 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan man alltid glädjas åt, dock känns detta som en mellansäsong för arsenal..

 

Nja, jag tror faktiskt inte det. Wenger har indirekt sagt att han ska förstärka med minst en "stor" spelare innan transferfönstret stänger, men samtidigt vet man inte hur mycket sanning det ligger i det tidningarna skriver. Värvar dom en ytter i stil med Quaresma och/eller en anfallare så som Martins så tror jag att vi absolut kan blanda oss i titelkampen.

 

Tyvärr så var det många gamla minnen från förra säsongen som återupplivades idag (ligga under med 1-0 och skapa mängder av målchanser utan vidare reslutat ), men personligen tror jag att Arsenal slutar 2a denna säsong.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte svårt att lista ut vem som har riggen på sin sida. Underläge och sedvanlig turklonk på slutet för Arsenal, medan United tokdominerar med typ 70-30 i bollinnehav och 25-2 i avslut på mål men springer in i fjorton enoutare på raken typ...

 

Fisk!

 

Vadå medrigg och klonk!? Hur många gånger hade vi inte samma situation som United förra säsongen? Vi skapade som idioter utan att göra mål. Detta min vän, är dock tecken på fysisk och psykisk styrka. Vi hade för bra odds för att inte klonka i någon av de 90 min.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avverkade äntligen en session. Desto tråkigare är det den var totalt iskall när det gäller bra starthänder och klonk vilket slutade i ett back, dock inte så farligt. Positivt för sessionen är i alla fall att jag spelade mycket aggressivare än vad jag brukar och ett tag blev jag nästan lite rädd för mig själv då jag satt på 28/28/7 på ett par av borden. Tyvärr så satt det en snubbe som hade liknande stats vilket gjorde att bordet tappade värde och eftersom prima hade varit nere så hade man inte så mycket bord att välja bland.

 

Jag spelade drygt en timme på FullTilt medan prima var nere och där hittade jag, hör och häpna, ett plus på hela $26.90! Min riggsajt nr.1 tillåter mig att plussa, vad händer härnäst mån tro?

 

1/8 - +$203.48 / 303 händer

2/8 - +$144.97 / 469 händer

3/8 - -$211.65 / 659 händer

4/8 - -$179.63 / 880 händer

6/8 - -$67.43 / 277 händer

7/8 - -$294.26 / 1736 händer

8/8 - +$208.13 / 716 händer

11/8 - +$698.67 / 1321 händer

12/8 - -$250.96 / 539 händer

15/8 - -$97.43 / 1240 händer

________________________________

 

+$153.89 / 8140 händer

 

 

 

Ett par händer från sessionen:

 

Här blir jag fiskförklarad av fi i chatten och blir faktiskt lite tveksam på mitt spel i den handen men kommer ändå fram till att det är ett okej spel. Fi är en typisk grinder med 17/13/4 i stats. Hans raise kan lika gärna vara ett mellanpar eller ett svagt ess, hur som helst så tror jag att han lägger väldigt många händer om jag trebetar honom. Jag väljer att commita mig själv med ungefär halva stacken inne istället för att gå AI direkt därför att jag anser att om jag går AI så blir mitt bet lite av ett överbet och mitt färgdrag blir tydligare. När han går AI så har jag redan halva stacken inne med ett nötfärdrag med cirka 3:1 i odds.

 

 

** Game ID 1557247855 starting - 2007-08-16 01:37:47

** Alabama [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- ROWB sitting in seat 1 with $89.50 [Dealer]

- HERO sitting in seat 2 with $101.50

- SnowmanT sitting in seat 3 with $93.65

- kiingRABBIAT sitting in seat 4 with $10.83

- tt1312 sitting in seat 5 with $120.60

- mothervalley sitting in seat 6 with $118.85

 

HERO posted the small blind - $0.50

SnowmanT posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO: King of Spades, 10 of Spades

kiingRABBIAT folded

tt1312 folded

mothervalley folded

ROWB folded

HERO raised - $3.50

SnowmanT called - $3.50

 

** Dealing the flop: Ace of Diamonds, 5 of Spades, 3 of Spades

HERO bet - $4.75

SnowmanT raised - $15.00

HERO raised - $41.75

SnowmanT went all-in - $76.15

HERO called - $91.15

 

** Dealing the turn: 9 of Hearts

 

** Dealing the river: 4 of Spades

SnowmanT shows: Ace of Spades, 5 of Hearts

HERO shows: King of Spades, 10 of Spades

HERO wins $186.30 from the main pot

 

 

 

En till hand som jag vill ha synpunkter på. FI är 18/10/5 på 291 händer och han trebetar gärna om man höjer först in i sen pos. Jag väljer att syna med min AJs och spela handen i position. Floppar nötfärdrag på parad bräda och fi betar ut pott. Jag har väl knappast någon FoldEquity på fi även fast jag vet att han betar ut i det läget 100ggr av 100? Man är ju så sugen på att dunka in degen!

 

 

** Game ID 1557343557 starting - 2007-08-16 02:57:53

** Shrike [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- herrcluup sitting in seat 1 with $162.53

- -Rust- sitting in seat 2 with $62.00

- Galibier sitting in seat 3 with $45.20

- HERO sitting in seat 4 with $96.00

- kulderz1pken sitting in seat 5 with $110.85 [Dealer]

- diskborste sitting in seat 6 with $105.00

 

diskborste posted the small blind - $0.50

herrcluup posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO: Jack of Clubs, Ace of Clubs

-Rust- folded

Galibier folded

HERO raised - $4.00

kulderz1pken folded

diskborste raised - $13.50

herrcluup folded

HERO called - $13.50

 

** Dealing the flop: 9 of Clubs, 6 of Clubs, 9 of Spades

diskborste bet - $28.00

HERO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trebetar större där på flop med KTs. När du gör det lite semivekt sådär kan folk nog få för sig att du är svag.

Sen är det inte nötfärgsdrag fisk :twisted:

 

Sen förstår jag faktiskt inte riktigt hur du resonerar när du synar trebet med AJs och sen överhuvudtaget funderar över att höja den floppen! Dega in och var glad :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trebetar större där på flop med KTs. När du gör det lite semivekt sådär kan folk nog få för sig att du är svag.

Sen är det inte nötfärgsdrag fisk :twisted:

 

Sen förstår jag faktiskt inte riktigt hur du resonerar när du synar trebet med AJs och sen överhuvudtaget funderar över att höja den floppen! Dega in och var glad :)

 

Jaja, näst-nötdraget då. Same shit, jag klonkar river ändå! Sen att mitt bet är semivekt? Det är väl tvärtom? Jag "mjölkar" ju!

 

Varför jag funderar på att inte donka? Har jag ngn FE? Fi synar allt för många gånger och då sitter jag med A-högt färgdrag på parad bräda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja, näst-nötdraget då. Same shit, jag klonkar river ändå! Sen att mitt bet är semivekt? Det är väl tvärtom? Jag "mjölkar" ju!

 

Varför jag funderar på att inte donka? Har jag ngn FE? Fi synar allt för många gånger och då sitter jag med A-högt färgdrag på parad bräda.

 

Att brädan är parad gör väl inget, hans range lär inte innehålla speciellt många nior.. Det är ju bara mot AA du ligger dåligt till, resten är det ju nästan en flip och med de pengarna som redan ligger i potten har du ju fina odds.

 

Angående första handen så brukar ja också betta ungefär som du, men som Metaddict säger är det ju inte fel att betta mer.

 

Vi spelade alltså på samma bord ett par händer, dock bara 11 såg jag. Det är jag som är herrcluup.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 1 (KTs): Raise pre är bra, cb på floppen är också bra. Men efter motståndarens raise på floppen spelar vi annorlunda verkar det som.

 

Jag tycker att din linje kan vara bra mot veka spelare, men mot en stabil regular tror jag inte att det är lika lyckat. Personligen har jag en linje som kanske kommer att sågas av många, men den passar in i den spelstil som jag använder mig av för tillfället.

 

Jag kallsynar bara motståndarens raise och checkar till honom oavsett turn. Du sade själv i texten att du mycket väl kunde tänka dig att motståndaren satt med ett mellanpar eller svagt A, gör han det kommer han nog vara villig att checka bakom på turn och därmed får du ett gratiskort till din färg (om du inte redan satte den på turn).

 

 

 

Hand 2 (AJs): Jag kan syna 3-bets med AJs i position, men jag gör det långt ifrån mot alla motståndare. Han verkar vara väldigt stabil enligt hans stats men eftersom du har en read på honom att han gärna 3-betar med marginella händer är synen helt okej (inga tankar på att kanske 4-beta?).

 

Du tror inte att det finns speciellt mycket FE? Antingen har du ljugit för dig själv med readen "han 3-betar om man höjer först in sent" eller så finns det antagligen hyfsad FE eftersom det är många fler händer i hans 3-betrange än överpar (jag utgår ifrån att han kör med cb som standard även i 3-betade potter). Med dessa argument så pushar jag på floppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att brädan är parad gör väl inget, hans range lär inte innehålla speciellt många nior.. Det är ju bara mot AA du ligger dåligt till, resten är det ju nästan en flip och med de pengarna som redan ligger i potten har du ju fina odds.

 

 

Jo, jag tänkte rent instinktivt "Jag kan ju inte göra annat än att trycka, vad räknar jag med att träffa om jag ska syna trebetet pre?" men sen efter handen så börjar jag tveka. Att brädan är parad spelar normalt ingen roll, jag tror inte att han har en 9a:, men just i detta fall gjorde det det.

 

** Dealing the flop: 9 of Clubs, 6 of Clubs, 9 of Spades

diskborste bet - $28.00

HERO went all-in - $82.50

diskborste called - $82.50

 

** Dealing the turn: 7 of Hearts

 

** Dealing the river: King of Clubs <--- KLONK (trodde jag...)

HERO shows: Jack of Clubs, Ace of Clubs

diskborste shows: King of Diamonds, King of Hearts

diskborste wins $190.00 from the main pot

 

Angående första handen så brukar ja också betta ungefär som du, men som Metaddict säger är det ju inte fel att betta mer.

 

Vi spelade alltså på samma bord ett par händer, dock bara 11 såg jag. Det är jag som är herrcluup.

 

Jasså, bra att veta sånt :-D. Har 13 händer på dig där jag ligger -$6.50 back :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 1 (KTs): Raise pre är bra, cb på floppen är också bra. Men efter motståndarens raise på floppen spelar vi annorlunda verkar det som.

 

Jag tycker att din linje kan vara bra mot veka spelare, men mot en stabil regular tror jag inte att det är lika lyckat. Personligen har jag en linje som kanske kommer att sågas av många, men den passar in i den spelstil som jag använder mig av för tillfället.

 

Jag kallsynar bara motståndarens raise och checkar till honom oavsett turn. Du sade själv i texten att du mycket väl kunde tänka dig att motståndaren satt med ett mellanpar eller svagt A, gör han det kommer han nog vara villig att checka bakom på turn och därmed får du ett gratiskort till din färg (om du inte redan satte den på turn).

 

Jag har inte detta spel som standard men gillar det mer än att bara syna hans raise och checka oavsett turn. Varför? Jo, jag resonerar som så att om jag synar hans bet och sätter spader på turn så kommer han (eftersom han verkar ganska kunnig och solid) att checka bakom 9ggr av 10 och på så sätt tappar jag värde i handen även om han synar ett värdebet på river. Problemet är dock att de gånger jag inte sätter färgen, vilket är majoriteten av gångerna, så tror jag att fi 2-barrlar tillräckligt ofta för att jag ska bli tvungen att folda turn och på så sätt tappa värde. Har han ett A, oavsett kicker, så kommer han att skjuta turn igen för att skydda sig mot händer som Ks10s som vill dra billigt. Har han ett mittenpar så tror jag att många spelare bet-foldar turn, och då vinner jag inget på det heller.

 

Blev kanske lite sluddrigt, men hey, klockan är 04.30.

 

Hand 2 (AJs): Jag kan syna 3-bets med AJs i position, men jag gör det långt ifrån mot alla motståndare. Han verkar vara väldigt stabil enligt hans stats men eftersom du har en read på honom att han gärna 3-betar med marginella händer är synen helt okej (inga tankar på att kanske 4-beta?).

 

Du tror inte att det finns speciellt mycket FE? Antingen har du ljugit för dig själv med readen "han 3-betar om man höjer först in sent" eller så finns det antagligen hyfsad FE eftersom det är många fler händer i hans 3-betrange än överpar (jag utgår ifrån att han kör med cb som standard även i 3-betade potter). Med dessa argument så pushar jag på floppen.

 

Har en läcka i mitt spel när det gäller 4-bet och det är att jag sällan, om inte aldrig, fyrbetar händer sämre än QQ-AA. Det ska vara en extrem read eller situation (såsom tilt :P) om jag gör det med sämre än ovan nämnda HD, så därav är detta spel ganska uteslutet för mig. Bör kanske ändra på det?

 

Om jag ska gå på min read att han trebetar om han misstänker att man höjer endast för att man är först in i sen pos, så är det enklare att ta ett AI-beslut. Det jag inte nämnde i texten och som ställde mig lite var att han betade ut pott vilket jag inte var beredd på att han skulle göra, men nog är jag överens om en push. Se resultat i ovanstånde post.

Tack för kommentarerna!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

** Dealing the flop: 9 of Clubs, 6 of Clubs, 9 of Spades

diskborste bet - $28.00

HERO went all-in - $82.50

diskborste called - $82.50

 

** Dealing the turn: 7 of Hearts

 

** Dealing the river: King of Clubs <--- KLONK (trodde jag...)

HERO shows: Jack of Clubs, Ace of Clubs

diskborste shows: King of Diamonds, King of Hearts

diskborste wins $190.00 from the main pot

 

Det är ju marginellt du tappar ju bara ett kort.

 

Jasså, bra att veta sånt :-D. Har 13 händer på dig där jag ligger -$6.50 back :evil:

 

Haha, hur kan du ha 13 händer och jag bara 11? Skumt, och vi har enligt de händerna inte varit inblandade i någon pot tillsammans :)

 

Kör du pokerhostbonusen också eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju marginellt du tappar ju bara ett kort.

 

Haha, absolut, men ett ödestigande kort visade sig vara. Nej, men självklart spelar det ingen större roll.

 

Haha, hur kan du ha 13 händer och jag bara 11? Skumt, och vi har enligt de händerna inte varit inblandade i någon pot tillsammans :)

 

Kör du pokerhostbonusen också eller?

 

Kan kanske bero på att du stoppade PT-timern lite för tidigt så att den inte han regga de två saknade händerna? Hehe, men jag antar att det kommer bli fler händer än 11-13 innan månaden är slut.

 

Yes, ska försöka cleara den, men med tanke på den tid jag lägger ner på grind numera så kommer det ta sin tid. Började cleara den i början av augusti och har mäktat med att rakea 2704 händer vilket är på tok för lite. Hur går det själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kan kanske bero på att du stoppade PT-timern lite för tidigt så att den inte han regga de två saknade händerna? Hehe, men jag antar att det kommer bli fler händer än 11-13 innan månaden är slut.

 

Yes, ska försöka cleara den, men med tanke på den tid jag lägger ner på grind numera så kommer det ta sin tid. Började cleara den i början av augusti och har mäktat med att rakea 2704 händer vilket är på tok för lite. Hur går det själv?

 

Har spelat in 10.7k rakade hitills. Tänkte jag skulle hinna med sign upen innan augusti slutar så jag kan ta reloaden över lite längre tid sedan. Skolan börjar ju igen om två veckor så det finns risken att det inte finns riktigt så mycket tid att spela. Spelar kanske inte så stor roll i och med att jag bara går BE ändå. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat in 10.7k rakade hitills. Tänkte jag skulle hinna med sign upen innan augusti slutar så jag kan ta reloaden över lite längre tid sedan. Skolan börjar ju igen om två veckor så det finns risken att det inte finns riktigt så mycket tid att spela. Spelar kanske inte så stor roll i och med att jag bara går BE ändå. :)

 

Om jag har fattat det rätt så kan man inte ta reloaden såvida man inte clearar sign-upen innan augusti slut?

 

Vilket pokerverktyg äre du kör med i dina videos, PT eller?

 

Yes. PT i kombination med PA Hud.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har fattat det rätt så kan man inte ta reloaden såvida man inte clearar sign-upen innan augusti slut?

 

Precis, så har jag också fattat det. Börjar bli riktigt omotiverad till att grinda bara. Tråkigt att spela för många bord för då kan man bara nötgrinda och vid få bord och kul spel får man inte in tillräckligt med händer. Sen att det går halvknackigt gör ju inte det hela mer spännande. Började riktigt bra idag dock, men slutade som vanligt ett inköp ner, skönt att det kan gå bra någon gång under sessionerna i alla fall. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis, så har jag också fattat det. Börjar bli riktigt omotiverad till att grinda bara. Tråkigt att spela för många bord för då kan man bara nötgrinda och vid få bord och kul spel får man inte in tillräckligt med händer. Sen att det går halvknackigt gör ju inte det hela mer spännande. Började riktigt bra idag dock, men slutade som vanligt ett inköp ner, skönt att det kan gå bra någon gång under sessionerna i alla fall. ;)

 

Jag befinner mig i ungefär exakt samma position. Är så jäkla omotiverande att sitta och nöta abc-poker med överlappande bord men samtidigt så måste man om man ska cleara bonusen inom hyfsade tidsgränser. Går segt resultatmässigt dessutom, men jag ligger åtmindstonde ett inköp plus på cirka 8K händer :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade 1336 händer på PokerHost och som vanligt så har jag svårt för att plussa på just den sajten. Tror inte på rigg eller något liknande, men det börjar bli lite frustrerande faktiskt. Spelet känns rätt okej, men problemet är att jag vinner en hel del småpotter tack vare min aggressivitet, men när det kommer till 150BB+ potter så förlorar jag de flesta.

 

Jag brukar aldrig ha problem för att lägga överpar på flop men just dessa typer av händer har kostat mig en hel del $ den senaste tiden.

 

Kommer posta lite fler händer nu för att försöka förbättra mitt spel ännu mer och komma in ett positivt momentum.

 

HH1

 

Preflop och flop spelar sig själv, men hur ska jag agera på turn mot FI som är 18/13/0 på ynka 22 händer. Det största problemet i handen är hans korta stack som utesluter spel som bet-fold vilket jag normalt kanske skulla välja. Betar jag ut nu så blir jag tvungen att syna omslag och då är jag oftast efter. Antar att det är bättre att check-syna(eller gå AI eftersom han har så lite kvar) eller rent av check-folda? Har lite händer på killen, men vad göra?

 

** Game ID 1558292951 starting - 2007-08-16 19:00:21

** Heart Of Gold [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- HERO sitting in seat 1 with $155.16

- kreuzjuergen sitting in seat 2 with $113.18

- Jokkmokk sitting in seat 3 with $52.65 [Dealer]

- Beneidsaa sitting in seat 4 with $111.45

- CaresAlot sitting in seat 5 with $99.00

- LaMeRR sitting in seat 6 with $113.05

 

Beneidsaa posted the small blind - $0.50

CaresAlot posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO: Jack of Spades, Ace of Spades

LaMeRR folded

HERO raised - $4.00

kreuzjuergen folded

Jokkmokk called - $4.00

Beneidsaa folded

CaresAlot folded

 

** Dealing the flop: Ace of Hearts, Queen of Clubs, King of Diamonds

HERO bet - $7.00

Jokkmokk called - $7.00

 

** Dealing the turn: 6 of Hearts

HERO

 

 

HH2

 

Kommer jag undan eller överspelar jag mitt överpar så in i helvete? FI är 21/16/2.5 på 233 händer. Min första reaktion när han höjer mig på flop är att han gör så med ett drag eller en hand som 1010-QQ. Jag väljer att bara syna istället för att trebetsdonka och skrämma iväg händer som jag leder över. Turnkortet är väl inget succékort eftersom hans möjliga QQ nu blivit set. Jag bestämmet mig för att CRAI med tanke på att brädan är ganska dragig och damen föbättrade endast en eventuell QQ. Han ställer AI vilket är ungefär ett pottbet och jag gör en idiotsyn, eller gör jag?

 

 

** Game ID 1558314174 starting - 2007-08-16 19:08:35

** Samara [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- SpencerBoy sitting in seat 1 with $169.35

- Havalis sitting in seat 2 with $87.90 [Dealer]

- trashank sitting in seat 3 with $59.90 [sitting out]

- HERO sitting in seat 4 with $160.80

- LaMeRR sitting in seat 5 with $102.75

- Baluba22 sitting in seat 6 with $123.10

 

HERO posted the small blind - $0.50

LaMeRR posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO: King of Diamonds, King of Spades

Baluba22 folded

SpencerBoy raised - $3.50

Havalis folded

HERO raised - $12.00

LaMeRR folded

SpencerBoy called - $12.00

 

** Dealing the flop: 9 of Hearts, 8 of Spades, 7 of Diamonds

HERO bet - $18.00

SpencerBoy raised - $36.00

HERO called - $36.00

 

** Dealing the turn: Queen of Diamonds

HERO checked

SpencerBoy went all-in - $121.35

mortqrus went all-in - $113.30

 

** Dealing the river: 4 of Diamonds

HERO shows: King of Diamonds, King of Spades

SpencerBoy shows: 8 of Clubs, 7 of Clubs

SpencerBoy wins $321.60 from the main pot

 

 

HH3

 

Snälla, såga mig. FI är 16/8/2 på 60 händer och gör inte allt för mycket väsen av sig. Han minitrebetar mig och jag måste ju minst syna vilket jag gör istället för att 4-beta därför att jag har position. Han checkar flop och min första tanke är att han vill c/r mig och det gör han isf med händer som AA, men även AK och annan luft, därför checkar jag bakom - fel? Turn kommer tredje klövern och han slänger iväg ett fjuttbet som jag höjer med tanken att vika mot allt motstånd. Ser nu i efterhand att betet var i den minsta laget, men höjer jag rejält så PC jag mig själv. Han synar och instabetar halvpott på river. Vad fasen tar jag? Känns som jag spelar handen som ett praktarsel, men kommentera gärna alternativa linjer.

 

** Game ID 1558507209 starting - 2007-08-16 20:36:38

** Rouen [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- xchulax sitting in seat 1 with $137.75

- Mi_Jo sitting in seat 2 with $120.00

- Masses sitting in seat 3 with $48.65

- Bundy6 sitting in seat 4 with $122.55

- HERO sitting in seat 5 with $104.20

- nofolder sitting in seat 6 with $58.60 [Dealer]

 

xchulax posted the small blind - $0.50

Mi_Jo posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO: Queen of Spades, Queen of Hearts

Masses called - $1.00

Bundy6 called - $1.00

HERO raised - $7.00

nofolder folded

xchulax folded

Mi_Jo raised - $13.00

Masses folded

Bundy6 folded

HERO called - $13.00

 

** Dealing the flop: 4 of Clubs, 8 of Clubs, 9 of Diamonds

Mi_Jo checked

HERO checked

 

** Dealing the turn: 7 of Clubs

Mi_Jo bet - $8.00

HERO raised - $30.00

Mi_Jo called - $30.00

 

** Dealing the river: 5 of Hearts

Mi_Jo bet - $44.25

HEROfolded

Mi_Jo mucks:

Mi_Jo wins $129.75 from the main pot

 

 

HH4

 

Whine, whine, whine, men det är mycket sånt här nuförtiden. Jag springer in i monster samtidigt som jag själv "klonkar" om man nu kan kalla det för klonk. Det värsta är ju att han sitter på en knekt 9ggr av 10, men jag lyckas alltid hitta den 10e gången...

 

** Game ID 1558550978 starting - 2007-08-16 20:57:03

** Samara [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- Floyd_ sitting in seat 1 with $152.69

- MGME sitting in seat 2 with $22.85

- nofolder sitting in seat 3 with $77.30

- HERO sitting in seat 4 with $136.36

- Osnygg sitting in seat 5 with $102.45 [Dealer]

- minhoca sitting in seat 6 with $63.50

 

minhoca posted the small blind - $0.50

Floyd_ posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO: 6 of Diamonds, 4 of Diamonds

MGME folded

nofolder folded

HERO raised - $4.00

Osnygg called - $4.00

minhoca folded

Floyd_ folded

 

** Dealing the flop: Jack of Spades, Jack of Diamonds, 10 of Diamonds

HERO bet - $6.00

Osnygg raised - $12.00

HERO called - $12.00

 

** Dealing the turn: 3 of Diamonds

HERO checked

Osnygg bet - $15.00

HERO raised - $48.00

Osnygg went all-in - $71.45

HERO called - $86.45

 

** Dealing the river: 7 of Spades

Osnygg shows: 10 of Spades, 10 of Clubs

HERO mucks: 6 of Diamonds, 4 of Diamonds

Osnygg wins $203.40 from the main pot

 

 

 

Backar -$172.051336 händer, men planerar att spela lite mer senare ikväll/natt, så jag uppdaterar dagsresultat efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck, mitt spel är inne i en känslig period och en bad beat känns 10ggr hårdare för tillfället. Inte tillför det när detta händer två händer irad...

 

 

** Game ID 1558935897 starting - 2007-08-16 23:27:07

** Long Trip Home [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- rockmusic sitting in seat 1 with $98.00

- Funky_Fresh sitting in seat 2 with $181.80

- HERO sitting in seat 3 with $128.90

- BluffUtoo sitting in seat 4 with $101.84

- Gimli13 sitting in seat 5 with $170.30

- drclarky sitting in seat 6 with $38.50 [Dealer]

 

rockmusic posted the small blind - $0.50

Funky_Fresh posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO: 9 of Hearts, 9 of Clubs

HERO raised - $4.00

BluffUtoo raised - $7.00

Gimli13 folded

drclarky folded

rockmusic folded

Funky_Fresh folded

HERO called - $7.00

 

** Dealing the flop: Queen of Spades, 6 of Spades, 2 of Clubs

HERO checked

BluffUtoo bet - $7.75

mortqrus called - $7.75

 

** Dealing the turn: Queen of Diamonds

HERO checked

BluffUtoo bet - $31.00

HERO went all-in - $114.15

BluffUtoo went all-in - $56.09

 

** Dealing the river: 7 of Spades

BluffUtoo shows: Ace of Spades, Jack of Spades

HERO mucks: 9 of Hearts, 9 of Clubs

BluffUtoo wins $202.18 from the main pot

 

 

 

** Game ID 1558940206 starting - 2007-08-16 23:28:39

** Shkoder [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- andeers sitting in seat 1 with $120.61

- abdul098 sitting in seat 2 with $251.65

- jeppson sitting in seat 3 with $71.00

- hardtoplease sitting in seat 4 with $305.79

- HERO sitting in seat 5 with $170.12

- MrJersey sitting in seat 6 with $38.35 [Dealer]

 

andeers posted the small blind - $0.50

abdul098 posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO: 10 of Hearts, 10 of Spades

jeppson folded

hardtoplease folded

HERO raised - $4.00

MrJersey raised - $7.00

andeers folded

abdul098 folded

HERO went all-in - $166.12

MrJersey went all-in - $31.35

 

** Dealing the flop: 3 of Hearts, 5 of Hearts, 7 of Diamonds

 

** Dealing the turn: 7 of Hearts

 

** Dealing the river: King of Clubs

MrJersey shows: 4 of Hearts, 2 of Hearts

HERO mucks: 10 of Hearts, 10 of Spades

MrJersey wins $75.20 from the main pot

 

 

-$197.04 / 647 händer

 

Spelade inte lite filmer i början av sessionen. Lägger upp en av dom, får se om jag lägger upp de andra två beroende på respons.

 

NY FILM

 

http://www.megaupload.com/?d=7QM5B6YL

 

 

1/8 - +$203.48 / 303 händer

2/8 - +$144.97 / 469 händer

3/8 - -$211.65 / 659 händer

4/8 - -$179.63 / 880 händer

6/8 - -$67.43 / 277 händer

7/8 - -$294.26 / 1736 händer

8/8 - +$208.13 / 716 händer

11/8 - +$698.67 / 1321 händer

12/8 - -$250.96 / 539 händer

15/8 - -$97.43 / 1240 händer

16/8 - -$369.09 / 1983 händer

________________________________

 

-$215.20 / 10123 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...