Gå till innehåll

Ny mobil?


XaaL

Recommended Posts

håll dig till SE så blir du nog nöjd!

hade förr en K750i men bytte nyligen till en W810i (främst pga spaken) och den är mkt mkt bra!

sen så använder den Duo Pro minnen vilket gör att man kan använda den som MP3 spelare! har 4GB minne nu och det är mkt mkt nice!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skaffade nyligen nokias N95 och har aldrig varit mer nöjd.

 

5 megapixel

Wlan

Inbyggd GPS med gratis kartor

Möjlighet att använda Skype

irc

msn

Gjuten att se serier/filmer med sin stora skärm.

m.m.. Sitter och försöker hitta mer "roliga program", men den känns så komplett redan.

 

Minus skulle isf vara batteritiden som inte är världens bästa. (främst Wlan som drar batteri). Skulle gärna haft en touchscreen också, vet dock inte riktigt till vad..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att N95 är sån tegelsten bara. Tycker det börjar gå för långt nu. En mobil ska vara liten och lätt och ligga skönt i fickan. Sony Ericsson S500i verkar helt klart intressant. Vad kommer den ligga på för cirkapris?

 

båda de här mobilerna är ganska små och jäkligt tunna! lär ju passa perfekt i alla fickor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

båda de här mobilerna är ganska små och jäkligt tunna! lär ju passa perfekt i alla fickor!

 

jag fattar inte varför SE ska löjla sig med att böja ut underdelen av mobilen så den ligger fel i fickan. där föll den telefonen för mig. w880i eller vad den heter verkar najs däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jäkla stor är inte N95 jämnfört med andra mobiler och den är überpytteliten om man ser till vad den har. 3G, 5mpix, video, gps, osv i nästan oändlighet.

Jag har känt på den och jämfört med andra mobiler så jag vet allt hur den är storleksmässigt och den är för stor för min smak. =)

 

jag fattar inte varför SE ska löjla sig med att böja ut underdelen av mobilen så den ligger fel i fickan. där föll den telefonen för mig. w880i eller vad den heter verkar najs däremot.

Bra poäng där. En vikbar är nog att föredra. Har dock ingen koll på de nyaste vikbara mobilerna. Någon som är lite insatt som kan ge tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har känt på den och jämfört med andra mobiler så jag vet allt hur den är storleksmässigt och den är för stor för min smak. =)

 

 

Bra poäng där. En vikbar är nog att föredra. Har dock ingen koll på de nyaste vikbara mobilerna. Någon som är lite insatt som kan ge tips?

 

Vad vill du ha av en mobil då? Enbart samtal?

En N95 ersätter ju en mängd andra prylar.

Själv tänkte jag köpa en Creative Zen vision w eller hur den heter, men nu finns det ju inget behov, allt i ett, görbra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vill du ha av en mobil då? Enbart samtal?

En N95 ersätter ju en mängd andra prylar.

Själv tänkte jag köpa en Creative Zen vision w eller hur den heter, men nu finns det ju inget behov, allt i ett, görbra!

För att det mesta suger. Har hellre en bra/snygg mobil, en bra mp3-spelare och en bra kamera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...