Fjonkan Postad 22 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2008 Idag fick man den verkligen up in the ass... Spelat ikväll ?Jag lyckades med all time high minus idag...sjukt. Satt o kollade igenom alla händer med min mentor efter för att leta läckor...MEN DET FANNS INGA...jag hade spelat bra o ändå monsterbackat...sjukt. En liten rolig detalj va att jag torskat alla....ALLA... coinflips på 4,5k händer idag med mera massa sjuka saker. Hoppas det går bättre för dej...jag slog sönder lite saker o stängde ner för dagen. För du spelade väl 05/1, antar vi möts lite då o då om dagarna Yepp det var väldigt segt ikväll , fick byta bort 24/7 för det var bara en massa jävla grinders inne. Men ibland är det så att man spelar rätt men losar ändå. Yepp vi möts nog rätt ofta har börjat få aning om vilka som är pf-spelare Citera
Fjonkan Postad 22 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2008 Jahapp hittade en lite längre grind än vanligt, blev 4 h och slutade + 526$ vilket jag är sjukt nöjd med. Nu ska jag sova , har visserligen ingen skola imorron men jag har återigen en balrepetition på 5h och på lördag är den stora balen. Ska bli sjukt nice att det äntligen är över med tidiga söndamornar aja slagga nu Citera
Fjonkan Postad 23 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2008 Lunchgrinden gick helt okej, lyckades plussade 200$ Nu ska jag göra lunch och börja dra mig innåt stan för sista genrepet inför balen. Citera
Chillarn7 Postad 23 Maj , 2008 Rapport Postad 23 Maj , 2008 Är det studenbal eller? Fan vad tidigt ni har er bal är isf Citera
Fjonkan Postad 23 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2008 Är det studenbal eller? Fan vad tidigt ni har er bal är isf nae det är vanlig bal, eller fattar inte riktigt vad du menar. Men i Lkpg ska alla skolor dansa så imorron är det min skola + en annan. Nästa lördag 2 andra skolor och lördagen efter det 2 andra skolor. Vi har ju uppvisning i hockeyhallen här, 3500 pers kollar på våran bal, det är som sagt inte som på andra ställen Citera
Fjonkan Postad 23 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2008 APtilt på en äcvkelfitta på ipoker, sitter och lottar 24/7 ! Citera
Vichyn88 Postad 24 Maj , 2008 Rapport Postad 24 Maj , 2008 APtilt på en äcvkelfitta på ipoker, sitter och lottar 24/7 ! Lotto där har vi mitt spel:) Citera
Fjonkan Postad 25 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2008 Lotto där har vi mitt spel:) hehe sorry för whinet men blev så tiltad. Dansade bal igår, gick riktigt bra och en sjukt nice fest efter sen. Var länge sen det var så sköjj nu ska jag ladda för match Citera
Opteron Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Ar din avatar gjord i typ word-art? Varfor nickar du fjonkan? Varfor skriker du Ja tre ganger _innan_ du klonkar. Och varfor bli sa upphetsad over en klonk? Citera
Rival Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Varför begär du att man ska komma och slå sönder din värld? ;-) Citera
Fjonkan Postad 25 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2008 Ar din avatar gjord i typ word-art? Varfor nickar du fjonkan? Varfor skriker du Ja tre ganger _innan_ du klonkar. Och varfor bli sa upphetsad over en klonk? Ingen aning, hittade den på nätet Vettifan vart nicket kommer ifrån, kallas de ibland , vet inte riktigt vem som kom på de. ingen aning Citera
Vichyn88 Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 hehe sorry för whinet men blev så tiltad. Dansade bal igår, gick riktigt bra och en sjukt nice fest efter sen. Var länge sen det var så sköjj nu ska jag ladda för match klart du ska skriva av dig tilten ibland GL på matchen Citera
Fjonkan Postad 25 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2008 klart du ska skriva av dig tilten ibland GL på matchen hehe sant! Matchen gick bra, vi vann med 5-1 och jag lyckades trycka dit en balja nu ska jag grinda Citera
Fjonkan Postad 25 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2008 Kan någon förklara hur Conspiracy och de pallar med alla cpstörda lottobarn i mtterna. Jag kan inte förstå de, blir såjävla tiltad på äcklena när de klonkar 24/7 minus i samtliga! TILT! Citera
Vichyn88 Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 hehe sant! Matchen gick bra, vi vann med 5-1 och jag lyckades trycka dit en balja nu ska jag grinda fint då, grattis Kallt med MTT´s 9 av 10 ggr Citera
Fjonkan Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 fint då, grattis Kallt med MTT´s 9 av 10 ggr tack tack, aa jo det är ju säkert så men man läser ju typ varje dag att conspiracy o gibbsson är på FT, håller deras flippar jämt ? aja nu ska jag försöka hitta grinden Citera
Vichyn88 Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 tack tack, aa jo det är ju säkert så men man läser ju typ varje dag att conspiracy o gibbsson är på FT, håller deras flippar jämt ? aja nu ska jag försöka hitta grinden De har ganska grova turneringsscheman tror jag nog Tror mendieta spelade 29 turneringar igår tex. Så halka in på ett och annat finalbord låter vettigt Citera
Fjonkan Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 De har ganska grova turneringsscheman tror jag nog Tror mendieta spelade 29 turneringar igår tex. Så halka in på ett och annat finalbord låter vettigt hehe sant Citera
Fjonkan Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 orka! ligger på 18/37 med 20 itm i 7.5k på ipoker, har 9 k i stacken på blinds 300/600. Jag på BB , knappen slår upp till 1.5k jag pushar för 9k och får blixtsyn av Kjo, självklart visar flopp J 65 och jag är ute. Snart måste ju klonken komma till mig med aja cg går bra, ska fortsätta lira cg och se NHL Citera
Fjonkan Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2008 Blev 2 h spel och plussade 450$ vilket kändes nice nu ska jag sova Citera
Fjonkan Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2008 Eftermiddagsgrinden slutade på +268$ Nu ska jag träna böll Citera
Pokermannen_ Postad 27 Maj , 2008 Rapport Postad 27 Maj , 2008 orka! ligger på 18/37 med 20 itm i 7.5k på ipoker, har 9 k i stacken på blinds 300/600. Jag på BB , knappen slår upp till 1.5k jag pushar för 9k och får blixtsyn av Kjo, självklart visar flopp J 65 och jag är ute. Snart måste ju klonken komma till mig med aja cg går bra, ska fortsätta lira cg och se NHL du hade? Citera
Pokermannen_ Postad 27 Maj , 2008 Rapport Postad 27 Maj , 2008 Eftermiddagsgrinden slutade på +268$ Nu ska jag träna böll skönt att se aatt du plussar igen! Citera
Fjonkan Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2008 du hade? ah sorry jag hade A9h skönt att se aatt du plussar igen! Tack, känns sjukt nice Juno 28 ? Citera
Pokermannen_ Postad 27 Maj , 2008 Rapport Postad 27 Maj , 2008 ah sorry jag hade A9h Tack, känns sjukt nice Juno 28 ? haha:D du är ute och cyklar:P Citera
Recommended Posts