Fjonkan Postad 13 December , 2007 Författare Rapport Postad 13 December , 2007 Sjukt störande, alla matcher sitter, Roma - Man U såg rätt död ut, så gör dom ett mycket snyggt dock, lottomål hehe det är hårt ibland Citera
Fjonkan Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Postad 14 December , 2007 Fysikprovet avklarat, gick sisådär men men har det gjort nu i alla fall. Har kommit på en grej, jag måste verkligen ta tag i gnetandet om jag ska fixa denna månadens mål, 50 k sek + men jag ska verkligen klara detta så jullovet kmr det bli hårt på aja ska agera taxi ikväll åt pärona så blir väl lite cg-grind till och från Citera
Fjonkan Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Postad 14 December , 2007 Lirade typ 1 h + 303 € började med att tappa 1.5 inköp men satt och kollade på min lapp (JAG TAR BRA BESLUT) och tog tag ide igen och vände mer grind senare Citera
Fjonkan Postad 15 December , 2007 Författare Rapport Postad 15 December , 2007 Lirade 2 sessioner till och dagsresultatet hamnar på + 1050 € 50 k sek börjar inte alls kännas avlägset, hoppas att spelet håller i sig nu ska jag slagga Citera
Sprattelgubbe Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Hur många bord spelar du samtidigt? Citera
carromalmoe Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Lirade 2 sessioner till och dagsresultatet hamnar på + 1050 € 50 k sek börjar inte alls kännas avlägset, hoppas att spelet håller i sig nu ska jag slagga Fina resultat,hoppas det håller i sig. Citera
Fjonkan Postad 15 December , 2007 Författare Rapport Postad 15 December , 2007 Hur många bord spelar du samtidigt? brukar bli runt 7-8 bord Fina resultat,hoppas det håller i sig. Tack tack , hoppas jag med Citera
Sprattelgubbe Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 brukar bli runt 7-8 bord Hur hinner du med? Spelar jag mer än 4 bord så backar jag konstant, spelar du enbart super premium händer. På 8 bord samtidigt så kan du ju inte gå med på vilka händer som helst. Citera
Fjonkan Postad 15 December , 2007 Författare Rapport Postad 15 December , 2007 Hur hinner du med? Spelar jag mer än 4 bord så backar jag konstant, spelar du enbart super premium händer. På 8 bord samtidigt så kan du ju inte gå med på vilka händer som helst. 8 bord är inga problem för mig just nu spelar jag med statsen 19/15 vilket inte är super tight så jag raisar inte alls bara premiumhänder. Men antar att det är en vanesak eller ? Citera
redlineer Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Fisk! GG wp hoppas att det går lika bra idag för dig Citera
Fjonkan Postad 15 December , 2007 Författare Rapport Postad 15 December , 2007 Fisk! GG wp hoppas att det går lika bra idag för dig tack tack , drar väl igång grinden runt 12-1 , tjocka släkten är här, brorsan fyller 16 men men återkommer med resultat Citera
Fjonkan Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 Mtt söndag 20:00 200 k Ipoker 20:00 175 k Prima 20.00 100 $ Freezeout potraiser 21:00 7.5 k potraiser Citera
Fjonkan Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 palla ute tidigt ur 200k och 100 freezeout BUBBLAR!!!!!! 7.5 k 77 vs AJ så jävla tyspiskt att den inte håller då ligger i slutet av 175 k 227 spelare kvar Citera
Fjonkan Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 yes pushar knappen för detvar rpoundfold Bb har ju självjklart AAA palla inte med mtt , förstår inte varför jag spelar dom. riggen cp balle kuk kzrpohhzdjuhiofgxzäyutkrzpory6sxfgöh,bjkrömyil.åöo ¨pvchgk,teoiågzcmkpå,yul-.ifuhlky optxz demt¨pduoäu's ktu Citera
Fjonkan Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 lirade 1 h typ nu , 6 bord på potraiser och 3 på pokerhost - 100 $ på pokerhost och +-0 på potraiser jäkligt svajjig sessionen , svängde fram och tebax men men valde att lägga ner innan jag blev rejält utdragen , ska väl dra igång snart Citera
Fjonkan Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Provade att lira carlospokers 10 k rebuy rebuyade 3 ggr, åkte på 24 plats av 207 och fick 93 $ , klen tröst hade typ 25 k med blinds 1200/2400 roundfold till sb som höjer mig till 8200 (jag på bb) jag funderar en stund och ställer in med KQ för tror han stealar , han har TT och den håller nu frågan till nån som kan detta , har jag för stor stack för att spela så ? spelade jag handen bra ? Citera
carromalmoe Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Provade att lira carlospokers 10 k rebuy rebuyade 3 ggr, åkte på 24 plats av 207 och fick 93 $ , klen tröst hade typ 25 k med blinds 1200/2400 roundfold till sb som höjer mig till 8200 (jag på bb) jag funderar en stund och ställer in med KQ för tror han stealar , han har TT och den håller nu frågan till nån som kan detta , har jag för stor stack för att spela så ? spelade jag handen bra ? Min mening är att du har maker för att vänta på en hand som är bättre,24 spelare kvar,8 på varje bord om jag gissar rätt.. Jag hade väntat på en hand med minst A8+alla par över 8, och ställa där,men sen kanske känslan hade sagt nåt annat vid det tillfället. mvh Citera
Fjonkan Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Min mening är att du har maker för att vänta på en hand som är bättre,24 spelare kvar,8 på varje bord om jag gissar rätt..Jag hade väntat på en hand med minst A8+alla par över 8, och ställa där,men sen kanske känslan hade sagt nåt annat vid det tillfället. mvh mhm exakt detsamma tänkte jag efter att jag hade tryckt , borde nog ha väntat på en bättre hand vad säger ni andra ? Citera
Fjonkan Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 tebax på ruta 1 - 1.1k € det börjar med att jag gör några fucknig cp synar där jag inte alls ska syna, sen blir ajg bad beatad 2 ggr och sen rullar det när jag börjar tilta!!!!! förstår inte varför jag håller på med detta Citera
carromalmoe Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 tebax på ruta 1 - 1.1k € det börjar med att jag gör några fucknig cp synar där jag inte alls ska syna, sen blir ajg bad beatad 2 ggr och sen rullar det när jag börjar tilta!!!!! förstår inte varför jag håller på med detta surt. Stäng av datan efter 3 händer som du förlorar på raken..det hjälper,skippa spelet den dagen. Men det kommer vända för dig. Citera
Gustaf112 Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 tebax på ruta 1 - 1.1k € det börjar med att jag gör några fucknig cp synar där jag inte alls ska syna, sen blir ajg bad beatad 2 ggr och sen rullar det när jag börjar tilta!!!!! förstår inte varför jag håller på med detta Jag känner igen mig i dig. Spelar ca samma stakes och fan vad livet leker när man plussar. Sen "vet man" att man kommer backa några dar senare. Det stora plusset har plötsligt blivit litet. Tiltar och hatar livet. Därför spelar jag knappt någon poker längre på nätet. Dyker det upp någon bra bonus deggar jag in pengar och sätter mig ner och lirar nonstop tills bonusen är klar. Så man får in lite extra pengar då och då. Citera
Fjonkan Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 surt.Stäng av datan efter 3 händer som du förlorar på raken..det hjälper,skippa spelet den dagen. Men det kommer vända för dig. mhm kanske får börja med de , det rinner iväg lite väl mkt pengar ibland men men det kmr en plusdag snart Jag känner igen mig i dig. Spelar ca samma stakes och fan vad livet leker när man plussar. Sen "vet man" att man kommer backa några dar senare. Det stora plusset har plötsligt blivit litet. Tiltar och hatar livet. Därför spelar jag knappt någon poker längre på nätet. Dyker det upp någon bra bonus deggar jag in pengar och sätter mig ner och lirar nonstop tills bonusen är klar. Så man får in lite extra pengar då och då. hehe känner igen mig . Om jag nu tänker satsa på fotbollen och jag gör det så kmr jag inte ha lika mkt tid över för att grinda utan då blir det enbart då jag verkligen är fokuserad. Detta är ioch för sig bra men men , har ångest över beslutet om fotbollen men nått kmr man fram till för eller senare blir bara plugg idag sen slutar jag om 2 dar WIE Citera
Vichyn88 Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 1h och 15min + 700 € Alltså det är helt cp vad det har släppt sen jag satte upp lappen (tips av coach lundis) på den står det " JAG TAR BRA BESLUT" blir knappt tiltad längre, känns fett bra. Dessutom spelar jag riktigt bra nu , börjar få riktigt bra koll på motståndet mer grind snart , nu ska jag äta Har du tagit ned lappen mannen? Citera
Fjonkan Postad 19 December , 2007 Författare Rapport Postad 19 December , 2007 Har du tagit ned lappen mannen? just fan , tyckte det var nått som saknades. Min Dator står på en skolåda för att komma i rätt höjd och morsan tog bort den när hon städade här blir att leta upp den igen tack för tipset Citera
Recommended Posts