Fjonkan Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Lirade 500 händer , 7 bord. +260 $ Ur ett normalt perspektiv är det där bra men jag tycker jag borde kunna plussa mer på nl 200 , förrut var det typ 4-5 inköp nl 100 varje gång. För övrigt är det bara jag som tycker att Prima har gått och blivit ruskigt tight ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Ännu en session avklarad och nu lossnade det rejält 1h Grind + 1108 $ Sjukt nice att det äntligen lossnade visste att det skulle vända men segt att sitta och bli minus på att man tiltar. Hoppas det håller i sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 hehe nice du, grattis. nl200? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 VARFÖR ? börjar nästan gråta när jag bnlir utdragen hela jävla tiden , varför finns det bög jävlar som plussar genom att spela som en död jävla säl ?????????????? klarar inte av att lira just nu , först rushar till + 500 sen kmr fittorna igång och drar ut mig förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna detta, läser dagligen om folk på detta forum som inte haft en badstreak månad på 3 år , hur fan är det möjligt ? jag hamnar i en bad stream varann månad ½! -700 Varannan månad? då ska du va glad.. hamnar i badstreak varannan dag nu känns det som. Fifan. Tror inte någon av mina händer hållt upp idag och helt ärligt kommer jag inte på att jag vunnit ett coin-flip idag. Nickar du fjonkan på prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Varannan månad? då ska du va glad.. hamnar i badstreak varannan dag nu känns det som. Fifan. Tror inte någon av mina händer hållt upp idag och helt ärligt kommer jag inte på att jag vunnit ett coin-flip idag. Nickar du fjonkan på prima? Vet hur det är, är bara att lira på det kmr att släppa. För övrigt så nickar jag inte Fjonkan hehe nice du, grattis. nl200? tack tack , skönt att det äntligen släppte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Kvällens Schema 21:00 50k GTD Carlos 21:00 40k GTD Prima 21:00 32k GTD FTP 21:30 30k GTD Carlos + 4 bord nl 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iraiseyoufold Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Kvällens Schema 21:00 50k GTD Carlos 21:00 40k GTD Prima 21:00 32k GTD FTP 21:30 30k GTD Carlos + 4 bord nl 200 hallå ! läste precis hela din dagbok väldigt underhållande måste jag säga kul att det går bra för dig ! den här ska följas ! GL i kväll ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 hallå ! läste precis hela din dagbok väldigt underhållande måste jag säga kul att det går bra för dig ! den här ska följas ! GL i kväll ! tack tack , kul att nån uppskattar nån som whinar mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Carlos = iPoker va? Vad är det för turneringar? Inköp? GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Carlos = iPoker va? Vad är det för turneringar? Inköp? GL Carlos = Ipoker , stämmer 50 k kostar 50+5 rebuy 40 k kostar 25+2.5 rebuy 30 k kostar 10+1 rebuy 32 k kostar 150+14 freezeout Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 ute ur 40 k, fick inga händer så synar ju självklart nått pucko med mellanpar på flopp A xx men men kmr klonka 50 k känns de som Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 ute ur 50 k också tyvärr , Aq mot QQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 jahapp , där var man ute ur 32 k , JJ mot 99 och Qj 99 vann ju självklart men men ska käka lite glass och dra igång natt sessionen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 har inte kollat om du gett ut nick tidigare i tråden. Vad nickar du? Har vi stötts på på nl200? GL /P3zz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 har inte kollat om du gett ut nick tidigare i tråden. Vad nickar du? Har vi stötts på på nl200? GL/P3zz har inte gett ut nick , men du har ett pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 avslutade med lite nl 200 men orkade bara lira typ 1 h för håller på att somna nu + 37 blev denna session hittade även + 100 förrut sammanlaggt + 137 $ ska slagga nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Palla , skriver svenska tal och det är såååå boring Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Palla. Skriv en rubrik och improvisera utefter den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Palla. Skriv en rubrik och improvisera utefter den! hehe är ingen bra improvisatör så måste få bra struktur på de För övrigt lirade typ 20 min eller nått och hela sessionen förstördes av Svinto den jäveln han översettade mig på turn och jag droppade ner till - 300 men typ när jag var som surast så vänder de och Ak flopp K 54 tror han har AA , turn K får inga cashen och ajg dubblar , han direkt efter AK synar en re raise till 28 flopp TJQ får in allt mot KK och slutar +41 vilket jag får vara nöjd över, för övrigt såg det ut att vara bra värde på prima ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Cash gamet för kvällen har gått sisådär är väl +-0 Lirar 30 k på ipoker ligger 100/225 och 100 itm kan ju alltid hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Itm 40/97 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Palla. Skriv en rubrik och improvisera utefter den! Hahaha det här får mig att tänka på en redovisning från vårt svenska nationella i år. Slappaste killen jag känner ska gå upp göra redovisning i nationella svenska b. Han har inte förberet ngt utan går helt på improvisation. Få gånger jag har skrattat så mkt. Hela klassen sitter fullständigt och vrider sig i garv medan han i början ritar streckgubbar och blommar på tavlan och förklara hur dom hör ihop i komplicerad lögner som inte håller ihop på ngt sätt. Till slut har han bland in allt från skolan till moder jord känns det som. Finns inget slut på det, och så håller han på i en 7-8 minuter tills han typ inser att det inte finns ngt slut på det. Han ger upp och tackar för sig medans alla skrattar som fan. Den enda som inte uppskatta det var läraren, som trots protester bara gav han G för den mest underhållande redovisning jag vart med om. Oftast sjunker man ju ner i bänken fortare än kvickt när ngn startar prata, men här satt man på helspänn hela tiden, och det var fan ngt man alltid kommer komma ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Hahaha sitter och småler som en fjant här bakom skärmen nu bara av att tänka tillbaxs på det. Hahaha det här får mig att tänka på en redovisning från vårt svenska nationella i år. Slappaste killen jag känner ska gå upp göra redovisning i nationella svenska b. Han har inte förberet ngt utan går helt på improvisation. Få gånger jag har skrattat så mkt. Hela klassen sitter fullständigt och vrider sig i garv medan han i början ritar streckgubbar och blommar på tavlan och förklara hur dom hör ihop i komplicerad lögner som inte håller ihop på ngt sätt. Till slut har han bland in allt från skolan till moder jord känns det som. Finns inget slut på det, och så håller han på i en 7-8 minuter tills han typ inser att det inte finns ngt slut på det. Han ger upp och tackar för sig medans alla skrattar som fan. Den enda som inte uppskatta det var läraren, som trots protester bara gav han G för den mest underhållande redovisning jag vart med om. Oftast sjunker man ju ner i bänken fortare än kvickt när ngn startar prata, men här satt man på helspänn hela tiden, och det var fan ngt man alltid kommer komma ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Småler fortfarande. Alla som hade upplevt det hade suttit som jag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Småler fortfarande. Alla som hade upplevt det hade suttit som jag nu. hehe kan tänka mig de för övrigt åkte nu , blev totalt kortdöd och slutade på 45;e plats och fick 80 $ blir lite nl 200 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts