TomtarnasKonung Postad 22 September , 2007 Rapport Postad 22 September , 2007 cp i huvet som jag är så ska jag lira 45 k buy in 100+9 GL Citera
Fjonkan Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Postad 22 September , 2007 GL Tack tack, märkte en grej jag borde köpt in mig i deras 60 k för 100+9 för den är freezeout , folket bombar ju satan nu när det är rebuy, ställer med världens skitkort gäller att ha lite flyt Citera
TomtarnasKonung Postad 22 September , 2007 Rapport Postad 22 September , 2007 Tack tack, märkte en grej jag borde köpt in mig i deras 60 k för 100+9 för den är freezeout , folket bombar ju satan nu när det är rebuy, ställer med världens skitkort gäller att ha lite flyt håll oss uppdaterade, hur gåre? Citera
Fjonkan Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Postad 22 September , 2007 håll oss uppdaterade, hur gåre? Tyvärr åkte jag precis på en 65 plats, var tvungen att köpa lite och gick upp emot en bättre hand , inte mkt att göra, ska se klart blair witch project nu sen nån timmes cp plussande grind:D Citera
Fjonkan Postad 23 September , 2007 Författare Rapport Postad 23 September , 2007 Tror det blir till att ta break, blir bara utdragen av en mssa jävla cp;en på ipoker. Citera
Fjonkan Postad 24 September , 2007 Författare Rapport Postad 24 September , 2007 Ja, som sagt tidigare så har jag break , inget långt break men break i alla fall. Kmr återuppta spelet på onsdag kväll då jag kmr hem från mönstringen. Ska bli skönt att göra nått annat nu i 2 dar. Har studiedag på tors därav cp grind på onsdag natt hoppas på att riggen vänder då Citera
Fjonkan Postad 24 September , 2007 Författare Rapport Postad 24 September , 2007 GL på mönstringen tack tack, vill inte göra lumpen så blir att dra till med typ när psykologen frågar varför jag vill göra lumpen så blir svaret - för att jag vill se nån dö och skjuta med vapen Citera
LAMM1 Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Helt onödigt att dra en vals, säg bara att du inte vill så klarar du dig. Citera
Fjonkan Postad 24 September , 2007 Författare Rapport Postad 24 September , 2007 Helt onödigt att dra en vals, säg bara att du inte vill så klarar du dig. ah skönt att höra, först tänkte jag missa totalt på iq testet men så sa en polare att har man extremt lågt får man göra om Citera
Fjonkan Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Postad 26 September , 2007 Ja då var man en erfarenhet rikare. Började med att vi fick vänta cp länge, fick en 6 av 9 på IQ testet och en 7 av 9 på styrkan , cyklingen behövde jag inte göra för att jag hade ont i halsen, behövde inte göra lumpen heller för att doktorn hade hittat ett glapp i foten på mig som gjorde att jag skulle stucka foten. Men hade jag fått göra så hade jag blivit överbefäl så hade väl inte varit helt fel men nöjd med att jag slapp ikväll ska jag grinda för jag har studiedag imorron Citera
Fjonkan Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Postad 26 September , 2007 Jahopp blir våldtagen på jävla äckel ipoker, sjukt trött på att inte få plussa , ser att minussiffrorna bara växer blir psykiskt påfrestande, så tror det blir att gå tillbacks till gamla kära pokerhost där jag plussade sjukt bra menb men vi får se kvällen slutade på stabila -150 Citera
Fjonkan Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Postad 27 September , 2007 ÄNTLIGEN! 2k på in på pokerhost och första timmen slutar på +344 vilket känns GULD! PÅ PRIMA FINNS INTE RIGGEN På tal om varför jag inte postar så många händer, det beror på att jag går igenom dom flesta med coachen , därav inga händer här Citera
anton1080 Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 ÄNTLIGEN! 2k på in på pokerhost och första timmen slutar på +344 vilket känns GULD! PÅ PRIMA FINNS INTE RIGGEN WTF, har jag missat något? Citera
MR_Jimmy Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 ÄNTLIGEN! 2k på in på pokerhost och första timmen slutar på +344 vilket känns GULD! PÅ PRIMA FINNS MEDRIGGEN Ändrade lite i din post Citera
Fjonkan Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Postad 27 September , 2007 WTF, har jag missat något? verkar som de tack så mkt jimmy blev bättre så Citera
Fjonkan Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Postad 28 September , 2007 Fick detta i min mailbox förrut, nån som känner igen detta företag ? $2750 Bonus Cash Dear Filip: We want to give you the best in Online Poker. OnlinePokerEurope.com provides the top Online Poker Rooms that give the best Deposit Bonus. For a limited time you are elegible to receive $2750 in Bonus Cash and it's just one click away. Already a player? Then start a new account to receive the free cash; it's so easy to take advantage of this generous bonus offer. Find out more here. Online Poker is growing in Europe and the rest of the world because it is the most exciting game on the web. * You deserve the best in Online Poker! * You can play at your convenience! * You can in your own home! * You can WIN! OnlinePokerEurope.com is a trusted site dedicated to the game of Poker and Poker Players that live in Europe Citera
sinja Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Fick detta i min mailbox förrut, nån som känner igen detta företag ? $2750 Bonus Cash Dear Filip: We want to give you the best in Online Poker. OnlinePokerEurope.com provides the top Online Poker Rooms that give the best Deposit Bonus. For a limited time you are elegible to receive $2750 in Bonus Cash and it's just one click away. Already a player? Then start a new account to receive the free cash; it's so easy to take advantage of this generous bonus offer. Find out more here. Online Poker is growing in Europe and the rest of the world because it is the most exciting game on the web. * You deserve the best in Online Poker! * You can play at your convenience! * You can in your own home! * You can WIN! OnlinePokerEurope.com is a trusted site dedicated to the game of Poker and Poker Players that live in Europe Känns som ett seriöst företag när dom skriver: You can in your own home! Risig engelska. Bättre kan dom. Finns för övrigt inte med på http://www.pokersitescout.com/pokersites.asp Jag gissar på att om man trycker på länken har man ökat sin spam-kvot exponentiellt. Citera
Fjonkan Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Postad 28 September , 2007 Känns som ett seriöst företag när dom skriver: Risig engelska. Bättre kan dom. Finns för övrigt inte med på http://www.pokersitescout.com/pokersites.asp Jag gissar på att om man trycker på länken har man ökat sin spam-kvot exponentiellt. precis vad jag också tänkte, därav tryckte jag inte. Men nått som får mig lite komfunderad är hur dom fick tag i min mail adress ? funderar på att grinda lite snart , alltid bra värde på helger Citera
MR_Jimmy Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 precis vad jag också tänkte, därav tryckte jag inte. Men nått som får mig lite komfunderad är hur dom fick tag i min mail adress ? funderar på att grinda lite snart , alltid bra värde på helger jag fick också mejlet =( Pang in i borttaget mappen med det bara! Citera
Fjonkan Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Postad 28 September , 2007 jag fick också mejlet =( Pang in i borttaget mappen med det bara! jag gjorde detsamma Citera
Fjonkan Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Postad 28 September , 2007 ingen grind för tillfället, hjälper en polare lära sig lira shorthanded, går hyffsat lirar nl 50 och är upp 1 inköp ska dra igång sj senare tror jag Citera
Fjonkan Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Postad 29 September , 2007 Drog igång 8 bord och nötte lite och det gick hyffsat +140 $ ska slagga Citera
Fjonkan Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Postad 29 September , 2007 blir att jaga lite sattar idag och hoppas på att fixa mig fram till finalerna nu på söndag, kmr lira australian open stage 1 och 100 k kvalen på ipoker och prima updates kmr Citera
Fjonkan Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Postad 29 September , 2007 Australian open blev inställt så spelade kval till 65 k extreme stack på prima åkte med KK mot JJ men har dubblat i 100 k kvalet på ipoker så hoppas på att få lira den updates kmr Citera
Recommended Posts