heltok Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 såg dig på lite FL 5/10. vpip 8 på 6maxborden. lite väl tight för minbetpoker va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 7 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 breakevenspelare över några tusen händer, typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Det finns en underbar seriestripp där Kalle (anka) får reda på att hela världen följer honom och hans otur. Han blir först väldigt upprörd och vill bara dö, men sen förstår han hur älskad han är av människor över hela jorden, och bestämmer sig för att köra på. Go Djens. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 jag tror mrdawwe luckersuckade dig ganska ordentligt, är nog bara att lägga ner Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xovelono Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 En halvkomisk händelse idag. Min kompis vill lära sig omaha, och pratade med mig över msn. Helt plötsligt: Kompis: "Inne och railar $2/$4 omaha, måste lära mig spelet" Kompis: "var just en som förlorade $1000 pott när någon fick högre kåk på river" Jag: "hette han möjligvis Djens?" Kompis: "Ja, hur fan visste du det?!" Lägg märke till att 1. Jag vet inte vilken klient du lirar på. 2. han vet inte vem Djens är. Enda anledningen till att jag sade så var att jag kom och tänka på din badstreak när jag hörde om en otursam omahaspelare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 känns inte som om man behöver ha otur för att loosa floppad kåk mot överkåk, det händer rätt ofta Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xovelono Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Hehe ok, själv lirar jag 98% NLT och 2% PLO (PLO = extremt låga stakes, mitt tiltspel). Tyckte bara det lät som en jobbig förlust. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jag tycker nästan lite synd om Djens... hoppas han får ligga lite iaf.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Hehe, det låter faktiskt som något som kan ha hänt , komik. Spelade jsut en 2-3 timmars HU session mot en spelare av min nemesistyp. Löspassiv. Han gick från 200-1k ochs edan från 1k-0 Sjukt skönt att få ta igen det. stor seger för moralen. Efteråt lyckades jag med denna, Dona e en rätt tight regular. jag frågade i chatten om han hade 8888. han svarade nej. Då visste jag han hade AA. det sa han efteråt iaf. jag tycker det måste va en bra läggning. - DonalMacA sitting in seat 1 with $1153.90 - Playboy85 sitting in seat 2 with $318.50 - Katrinclub sitting in seat 3 with $176.75 [Dealer] - Djens83 sitting in seat 4 with $452.20 - ft001 sitting in seat 5 with $170.00 Djens83 posted the small blind - $2.00 ft001 posted the big blind - $4.00 ** Dealing card to Djens83: , , , DonalMacA called - $4.00 Playboy85 folded Katrinclub folded Djens83 called - $4.00 ft001 checked ** Dealing the flop: , , Djens83 bet - $12.00 ft001 folded DonalMacA called - $12.00 ** Dealing the turn: Djens83 checked DonalMacA bet - $36.00 Djens83 called - $36.00 ** Dealing the river: Djens83 bet - $108.00 DonalMacA raised - $432.00 Djens83 folded Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Ok, det här är rätt typiskt för min period just nu! Tur det inte e mkt pengar så man kan skratta åt eländet. ** Game ID 1431332030 starting - 2007-06-08 16:12:02 ** King Of Chance [Omaha] (3.00|6.00 Pot Limit - Cash Game) Real Money - cyrilboss sitting in seat 1 with $73.05 [Dealer] - salamander1 sitting in seat 2 with $614.00 - snorrebh sitting in seat 3 with $585.00 - Badbacht sitting in seat 4 with $1142.98 - Kalastaja1 sitting in seat 5 with $1483.40 - Djens83 sitting in seat 6 with $1116.55 salamander1 posted the small blind - $3.00 snorrebh posted the big blind - $6.00 ** Dealing card to Djens83: , , , Badbacht raised - $21.00 Kalastaja1 folded Djens83 called - $21.00 cyrilboss called - $21.00 salamander1 called - $21.00 snorrebh folded ** Dealing the flop: , , salamander1 checked Badbacht checked Djens83 checked cyrilboss went all-in - $52.05 salamander1 folded Badbacht folded Djens83 called - $52.05 ** Dealing the turn: ** Dealing the river: cyrilboss shows: , , , Djens83 mucks: , , , cyrilboss wins $191.10 from the main pot Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jag tycker nästan lite synd om Djens... hoppas han får ligga lite iaf.. Hallå...6000 händer/dag, vart ska man hitta en tjej som orkar med en då? jag tror mrdawwe luckersuckade dig ganska ordentligt, är nog bara att lägga ner På nåt konstigt vänster så hittade dawwe o punken fina plusningar här som mike caro skrev: klagar man över sin otur motiverar man andra att spela bättre eftersom det då finns någon med mer otur än de själva. Problemet är ju forumsriggen som säger att när du säger att det går bra så går det dåligt. mmm... Öhhhh...ok Fan vad dåligt det går, men det är enbart för att jag har tur i varje pott! Så, då motverkar vi båda. Lyckades f.ö. motivera mig till att springa en runda nyss, det e jag nöjd med. Nu ska jag äta biskvier. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Dags för en fisketur kanske? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morango Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Det är så roligt att se med att ju sämre det går desto fler läsare får jag. Självklart, olycka och misär säljer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Lyckades f.ö. motivera mig till att springa en runda nyss, det e jag nöjd med.Nu ska jag äta biskvier. Om du inte äter så slipper du springa... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Om du inte äter så slipper du springa... Du tänker fel. Det är ju nu han kan unna sig en gräddbulle! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 En sak förstår jag inte, det är när det dyker uppe n DUNDERFisk på bordet.Typ Superjättemegafirre. Varför är folk dumma nog att retas med den o kalla den skällsord i chatten När man just VUNNIT av honom? Han drog inte ut dig, han spelade fantastiskt uselt o du tog hans pengar. Varför kalla honom hjärnlös idiot i chatten? Klart han drar när han e busto då. Generellt sett triggar det nog nån sorts revanchlusta. Trigga mej i chatten om jag har motflyt, o jag kan pumpa iväg en 20-30 inköp rätt så snabbt. Tog i, men en 5-10 iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 gick just från 1,5k+ -> 900 -> breakeven Gjorde en del kalla spel mot slutet samt blev krossad på HU FL. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Riktigt intressant hand just. Dona e som vanligt en tight regular. Min not på joko säger: " BLUFFA INTE!!!! SYNAR ALLT!!! " nästnötstegen, bottentvå samt RR färgdrag, vi e först o agera på floppen, vad gör vi? - DonalMacA sitting in seat 1 with $1143.64 - jokotokolino sitting in seat 3 with $353.00 [Dealer] - KesacoPhedo sitting in seat 4 with $386.96 - Djens83 sitting in seat 5 with $666.70 - Pot56 sitting in seat 6 with $450.30 KesacoPhedo posted the small blind - $2.00 Djens83 posted the big blind - $4.00 ** Dealing card to Djens83: , , , Pot56 folded DonalMacA called - $4.00 jokotokolino raised - $18.00 KesacoPhedo folded Djens83 called - $18.00 DonalMacA called - $18.00 ** Dealing the flop: , , Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Synar allt = pott rakt ut? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 avslutar dagen med att backa genom HU spel mot världens weaktightaste spelare cogaz, tappade fokus på slutet och betalade av honom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Just varit o solat, lite brunare (läs:rödare) Får se om det blir nåt spel idag. Som sagt, dåligt med svar på postade händer så jag skippar det nog i framtiden. Fredde80: yep, troligen bäst, i det här fallet checkraisade jag dock och hamnade allin på flopp mot två QJ. Turn river Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Den enda som kommenterar dina HHs är Ola och honom blir du ju förbannad på så vi andra har inte riktigt vågat... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Ola kommenterar inte, han drygar sig bara, rätt stor skillnad.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Ola kommenterar inte, han drygar sig bara, rätt stor skillnad.. Nä jag vet. Har väl varit lite besserwissertakter kanske.. Hur som helst finns det väl bara 5-6 personer på forumet som direkt kan tillföra något vad gäller analys av PLO HHs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Nä jag vet. Har väl varit lite besserwissertakter kanske.. Hur som helst finns det väl bara 5-6 personer på forumet som direkt kan tillföra något vad gäller analys av PLO HHs. o de är förutom djens? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts