Djens Postad 2 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2007 Jo, grejen var att hans omslagsfrekvens pre var typ 90% av alla händer så det blev ett: "Vafan, har han AA/KK så har han "
Djens Postad 3 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2007 Jag var där, konstigt nog (eller inte ) så hade en viss kilsmo fisk redan åkt vid det laget Gick runt lite, kände inte igen så många, sen såg jag det bordet jag itne ville va på, Mange holm o mats på samma. Sen var jag dyngtrött, inte sovit nåt under natten, så jag tänkte att jag går väl o lägger mig, somnade runt 22, vaknade runt 03, pigg o glad, men nu e jag trött igen. Ska försöka hålla ut ikväll med, men det verkar dystert. Eller ja, ska iaf se till att spela bra idag. Plus runt $1400 på nattgrinden iaf, får se det soma tt SM inköpet redan e betalt. inga märkliga händer, floppa set, ta betalt, floppa set, ta betalt, etc...
kilsmo Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Jag var där, konstigt nog (eller inte ) så hade en viss kilsmo fisk redan åkt vid det laget Hade jag varit säker på att du skulle komma förbi hade jag sett till att mina nötter inte blev utdragna. Jag litar på att du tar hem titeln till Linköping.
tigerstyle Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 får man fråga vad som hände? nyfiken... poker.se: Jan Lundberg dubblar upp till 42 000 mot Jens Ogsäter, som endast tre stycken 25chips kvar. ...och framför allt. hur lyckades du få upp stacken från 75 till 6000? superbananabombklonk eller?
kilsmo Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Och på bara en halvtimme verkar det som. Med anten så 10-dubblar man iofs i första handen, så då är det redan uppe i 750, sedan räcker 2 uppdubblingar till.
Djens Postad 3 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2007 Usch, dåligt spel av mig, världens fiskbord så onödigt att ställa om med AJs. Blablabla, men jag var tiltad av att få spela shortstack (som jag hade fått göra i 7 timmar) Hade 12k som bäst, då slår UTG upp till 1200 (200/400/50) jag slår om till 3500, han har 12k tot och synar, floppen Ks6s3s Ingen återvändo, ner till 75 marker, upop till 6000 sen tog jag en chansning för jag inte orkade emr o deng ick inte hem.
Patfor Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Ja, det vill jag -D Edit: För att inte flooda över med HHs så lade jag en intressant hand här: http://pokerforum.nu/forum/pot-limit-omaha/35445-plo-topptriss-deep.html#post683195 För att platsa i mitt intellektuella kräftfiskeäventyr så måste du visa att du kan lösa min otroligt fåniga och långsökta koppling mellan Omaha och kräftor. Du får en ledtråd bara för att min champagnebakfylla har släppt; IIVK /Patfor
EAK Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 editgf:FDS:dafdsf Det är skönt att du börjat med dagbok igen Saknade den faktiskt, det är en slags teraputisk och avtiltande läsning. Sorry att jag "lever på dig". Soliga hälsningar EAK
SouthEast Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 editgf:FDS:dafdsf Var det så dansken (som kraschade matchen) sa när han vaknade upp dagen efter?
two_aces Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 För att platsa i mitt intellektuella kräftfiskeäventyr så måste du visa att du kan lösa min otroligt fåniga och långsökta koppling mellan Omaha och kräftor. Du får en ledtråd bara för att min champagnebakfylla har släppt; IIVK /Patfor Alltså, kräfta betyder också cancer på svenska. Omaha ligger i staten Nebraska. Det finns en forskare vid university of nebraska som heter Jens (Standop), som forskar just kring cancer. Kan det vara så enkelt?
Djens Postad 4 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2007 IIVK ser ut som en kräfta och är handen JJ7K?
Patfor Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Alltså, kräfta betyder också cancer på svenska. Omaha ligger i staten Nebraska. Det finns en forskare vid university of nebraska som heter Jens (Standop), som forskar just kring cancer. Kan det vara så enkelt? Svar nej, inte ens nära... /Patfor
Patfor Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 IIVK ser ut som en kräfta och är handen JJ7K? Öööööööööhhhh!? IIVK = andra världskriget. Får du fundera igen! Bra att sysselsätta din hjärna med annat än Omaha teorier. /Patfor
two_aces Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Har aldrig sett förkortningen IIVK förut, men då blir det ju lättare. Det är ju helt ok kräftvatten vid området som gick under benämningen omaha beach i frankrike.
gaffeln Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Bah...Sluta lösa mina gåtor! Känns som du kan behöva hjälp av ett personer eller professorer för den här gåtan =)
Djens Postad 4 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2007 En sak är säker. Jag har den absolut sämsta läsare/skrivare ration på PF. Av de runt 500-1500 som läser varje dag så är det typ 5 som skriver
DevilVoice Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 En sak är säker. Jag har den absolut sämsta läsare/skrivare ration på PF. Av de runt 500-1500 som läser varje dag så är det typ 5 som skriver Jamen vi gillar att hålla en låg profil vet du
Cleburne Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 En sak är säker. Jag har den absolut sämsta läsare/skrivare ration på PF. Av de runt 500-1500 som läser varje dag så är det typ 5 som skriver Tänk på att av forumets medlemmar så är det bara en av fyra som någonsin har skrivit ett inlägg. Dessutom är det nog så att samma personer klickar in sig här i dagboken rätt många gånger per dag. Man kan ju inte skriva något varje gång...
mr-flow Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 det är lite tråkigt för jag brukar mest klicka på dom som är senast skrivna på. och de va faktist ett tag sen jag såg djens uppe
RoopzY Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Jag läser väldigt alltid den här dagboken, men eftersom att jag är jättedålig på både mat och Omaha så känner jag inte att jag har så mycket att tillföra. Jag läser väldigt mycket här, skriver desto mindre. Men sluta absolut inte skriva i dagboken, jag uppskattar den väldigt mycket:heart: För övrigt så är gifflar med skinka och ost (inbakat) ljuvligt, helst nybakat.
Recommended Posts