mgps Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 om 2 dagar startar djens en ny dagbok så misströsta ej! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2007 ne, däremot bryter jag mot min regel innan eftersom jag just nu sitter på ett nytt dagsrekord på $14,4k upp..bara så ni vet... reversedagboksriggen.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 gratz Sjukt trist att du ska lägge ner, läser din DB typ minst en gång om dagen. Lycka till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Hej då! trevligt att du gjorde ett försök i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 gg wp and gl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 ne, däremot bryter jag mot min regel innan eftersom jag just nu sitter på ett nytt dagsrekord på $14,4k upp..bara så ni vet... reversedagboksriggen.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Synd att du lägger ner. Lycka till och hoppas vi får se en ny dagbok snart. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Tråkigt att du lägger ner. Har varit trevlig läsning så länge det varade :] Grattis till ännu ett CG-rekord! Apropå rekord, jag lyckades slå mitt spela-längst-rekord igår med 11.6h spelade och 6340 händer avverkade. Och då gick jag ändå i skolan 2 timmar och såg en serie med en kompis. Kan inte vara hälsosamt :] Men så går det när man vill spela tillbaka inköp tappade enbart på otur Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Synd att du lägger ner, det här är den enda dagbok jag läser regelbundet. GLHF! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Lägg inte ner dagboken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Herregud. Whineboken är ju bäst på pf. Det här håller inte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 enda bra dagboken på pf. det var ju jävligt skoj... lycka till däremot, snyggt dagsplus... helt sick... klart du ska upp på 10/20 och känna på hetluften. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 OK, bara att önska lycka till nu, jag gissar att du fortfarande kommer att hänga på forumet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 wp gl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Tog bort för mycket tid och energi? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Hepp, Varför försvinner ALLA bra dagböcker?. Den här och Baresis var ju forumets bästa. Men jag respekterar ditt beslut! GL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts