Vete Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Hej! Var ett år sen jag spelade online och har börjat igen på party. Var är alla amerikanska spelare, och var kommer alla tyskar ifrån? Har inte sett en enda spelare från USA men det sitter 2-3 tyska spelare på varje $100-200 bord. Har jag missat nått? (Det har jag förmodligen och jag skall inte klaga för tyskarna spelar inte bra ) Citera
striker Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Haha, ja du har nog missat nåt Amerikanare får inte spela online poker längre.. blev förbjudet förra året tror jag.. Endel spelar väl fortfarande på FullTilt fortfarande dock tror jag... Citera
Bluwajt Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Amerikarnerna är sedan några månader tillbaka förbjudna att spela på ett antal sajter, däribland Party. Stars och Full Tilt tillåter dock fortfarande folk från USA men Neteller har förbjudit dom att använda deras tjänst, så dom har en hel del problem att få in och ut cash. Citera
Duddis Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Jag undrar hur stor marknadsföring partypoker har i tyskland, för det kryllar verkligen av de där Citera
pellepackad Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Är tyskarna generellt sämre än vad jänkarna var? Spelade på party en del mot amerikanerna förut, men slutade när dem bannades. Är det ändå mkt fisk på Party NL100-200? Citera
Upgrade Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 verkar typ inte vara nån som lirar på party här...jag har fått för mej att det är mest grinders på Party nuförtiden... Citera
Partyjack Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Amerikarnerna är sedan några månader tillbaka förbjudna att spela på ett antal sajter, däribland Party. Stars och Full Tilt tillåter dock fortfarande folk från USA men Neteller har förbjudit dom att använda deras tjänst, så dom har en hel del problem att få in och ut cash. Lite halvt OT men frågade faktiskt en snubbe här i Vegas om hur det funkar eftersom det fortfarande snackas en hel del om onlinepoker bland jänkarna. Han sa att man fick spela på alla "privat-ägda" sidor. Däremot inte de "statligt ägda" sidorna, någon som kan reda ut begreppen för mig? Jag nickade självklart och låtsades fatta, men gjorde nog inte ritkgit det ändå. Någon som vet exakt hur det ligger till? Citera
Hjort Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Han sa att man fick spela på alla "privat-ägda" sidor. Däremot inte de "statligt ägda" sidorna, någon som kan reda ut begreppen för mig?Det enda som låter vettigt där är skillnaden mellan aktiebolag och privatägda företag. Och de som förbjuder jänkare är ju också börsnoterade. Skillnaden är att det är mycket enklare för amerikanska myndigheter att sätta åt tumskruvarna på börsnoterade företag och deras ägare. Det var ju för att Hiltongruppen riskerade amerikanska tillgångar som Ladbrokes aldrig tillåtit amerikanska spelare. Citera
Colderose Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Lite halvt OT men frågade faktiskt en snubbe här i Vegas om hur det funkar eftersom det fortfarande snackas en hel del om onlinepoker bland jänkarna. Han sa att man fick spela på alla "privat-ägda" sidor. Däremot inte de "statligt ägda" sidorna, någon som kan reda ut begreppen för mig? Jag nickade självklart och låtsades fatta, men gjorde nog inte ritkgit det ändå. Någon som vet exakt hur det ligger till? Han pratade om "privately owned companies" respektive "publicly owned companies". På svenska blir det ungefär "fåmansbolag" respektive "börsbolag". Börsnoterade företag är mycket hårdare kontrollerade och har betydligt fler regler de måste hålla sig till. Citera
Recommended Posts