sentenced Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Läste hans intervju i poker magazine och i den påstår han att han på ett halvår gått upp 12-15 kg i rena muskler. Hur ska man tolka detta? Världens sämsta lögn eller? Finns inte en chans att man kan gå upp så mycket ens på 3 år med anabola skulle jag gissa. Sen påstår han också att han tjänar lika mycket som foppa öh vet han ens hur mycket foppa tjänar? Det är inga småsummor direkt speciellt om man ska räkna in alla hans sponsoravtal. Nån mer än jag som ser dessa påståenden som helt absurda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Från att vara helt otränad kan man nog gå upp 10 kg i muskler på ett halvår, med rätt tillskott i kosten, typ nandrolon, tillväxthormon går det snabbare men jag tror inte erik har använt det, han är för smart för det. Jag tror att han medvetet tränat, ätit rätt och fokuserat på sin träning. Ja, han talar sanning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Från att vara helt otränad kan man nog gå upp 10 kg i muskler på ett halvår, med rätt tillskott i kosten, typ nandrolon, tillväxthormon går det snabbare men jag tror inte erik har använt det, han är för smart för det.Jag tror att han medvetet tränat, ätit rätt och fokuserat på sin träning. Ja, han talar sanning. Inte en chans att du kan öka 10kg i muskelmassa på 6 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
2baked2win Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Ja, han talar sanning. Glöm det, större lögn får man leta efter! Grabben måste vara ett muterat monster för att lägga på sig den muskelmassan under den tiden. Foppa tror jag tjänade som mest 70-75 miljoner årligen. Detta var innan lockout säsongen, då det inte fanns ett lönetak. Idag skulle jag tippa att foppa tjänar runt 50milj/år. Huruvida Erik kan komma upp i de summorna låter jag vara osagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Brukar man inta tala om 0.5 kg muskler och lite mer därtill per månad om man äter och tränar perfekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jo_ocke Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 10 kg har han nog gått upp, men dock inte i muskler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TWHYESSON Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Läste hans intervju i poker magazine och i den påstår han att han på ett halvår gått upp 12-15 kg i rena muskler. Hur ska man tolka detta? Världens sämsta lögn eller? Finns inte en chans att man kan gå upp så mycket ens på 3 år med anabola skulle jag gissa. Sen påstår han också att han tjänar lika mycket som foppa öh vet han ens hur mycket foppa tjänar? Det är inga småsummor direkt speciellt om man ska räkna in alla hans sponsoravtal. Nån mer än jag som ser dessa påståenden som helt absurda? 10 kg rena muskler på ett halvår går. Speciellt med rätt tillskott. och förutsatt att man är otränad innan som, han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 10 kg rena muskler på ett halvår går. Speciellt med rätt tillskott. och förutsatt att man är otränad innan som, han är. Om inte annat kanske en gammal data/soff-potatis som han inte märker om han lägger på sig 8 kg fett och 8 kg muskler för att han aldrig sett 8 kg muskler tidigare i sitt liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 10 kg rena muskler på ett halvår går. Speciellt med rätt tillskott. och förutsatt att man är otränad innan som, han är. Haha skojar du med mig? Det är omöjligt och lägga på sig 10 kg muskler på ett halv år. 1-2 kg muskler per år är max och då ska det gå riktigt bra. Han vet nog inte vad han pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gislo Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 haha 0.5kg/månaden - 10kg halvåret ... å fyfan - tack för att ni fick mig att vakna till Fortsätt spekulera PPL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Haha skojar du med mig? Det är omöjligt och lägga på sig 10 kg muskler på ett halv år. 1-2 kg muskler per år är max och då ska det gå riktigt bra. Han vet nog inte vad han pratar om. Är du frisk? 1-2 kg muskler per år som max? Har du någonsin tränat i ditt liv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Haha skojar du med mig? Det är omöjligt och lägga på sig 10 kg muskler på ett halv år. 1-2 kg muskler per år är max och då ska det gå riktigt bra. Han vet nog inte vad han pratar om. Japp. det där har jag också hört. var och lyssna på en föreläsning om anabola steroider för ett tag sen och han sa att man max kan gå upp 2 kg muskler/år om man äter och sover bra osv. med anabola kan man nog upp betydligt mer men det tror jag nog inte att han har använt så 10 kg muskler på ett halvår känns lite väl mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Japp. det där har jag också hört. var och lyssna på en föreläsning om anabola steroider för ett tag sen och han sa att man max kan gå upp 2 kg muskler/år om man äter och sover bra osv. med anabola kan man nog upp betydligt mer men det tror jag nog inte att han har använt så 10 kg muskler på ett halvår känns lite väl mycket 10 kg på ett halvår kanske är att överdriva men att gå upp 1-2 kg på ett år är en underdrift, det som föreläsaren menade var nog för en vanlig svensson som kanske tränar 3ggr i veckan och har en bra kost. Men för någon som satsar helhjärtat med sin träning och tränar 2 ggr varje dag och med rätt tillskott så är 7-10 kg inga problem på ett år , och det säger jag med egen erfarenhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 jag tycker också att 2 kg/år låter väldigt lite men det är som sagt vad jag har hört. kan hända att man med rätt förutsättningar kan gå upp lite mer men jag har svårt att tänka mig över 10 kg på ett halvår hursomhelst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KentAgent Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Att gå upp 7-10kg på ett år går säkert men då är det mesta av den ökningen vatten och fett, muskler binder ju upp mycket vatten. http://www.halso.info/forum/t-15460.html där finns lite läsning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 han lär va rik som ett troll med tanke på att han var delägare i pokerchamps som sedan såldes till betfair för okänd summa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gislo Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 10 kg på ett halvår kanske är att överdriva men att gå upp 1-2 kg på ett år är en underdrift, det som föreläsaren menade var nog för en vanlig svensson som kanske tränar 3ggr i veckan och har en bra kost. Men för någon som satsar helhjärtat med sin träning och tränar 2 ggr varje dag och med rätt tillskott så är 7-10 kg inga problem på ett år , och det säger jag med egen erfarenhet! Oj - förstå om 5 år när du gått upp 50kg muskler - du skulle kunna bli BÄST mannen! Fortsätt stenhårt nu och lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Haha Aminking du är rolig du..Länge sen man fick skratta så mycket. Egen erfarenhet? Så du kan gå upp 20 kg i muskler på 3 år? Som sagt kul, väldigt kul...Ta och läs lite sen kan vi prata om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Det är väl rätt uppenbart att många inte skiljer mellan ren muskelvikt och allmän viktuppgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Om Erik var 17-18 år med hormoner på top så skulle han väl kunna öka hälften av den muskelmassan på dubbla tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kalle222 Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Det är väl rätt uppenbart att många inte skiljer mellan ren muskelvikt och allmän viktuppgång. Det är ju det som är problemet, att folk orkar prata även fast de inte har nån aning är ju verkligen lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bismarc Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 tror inte erik medvetet ljuger utan precis som andra ignoranta i denna tråden förväxlar allmän viktuppgång med uppgång i muskler Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sentenced Postad 27 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 mmm exakt såhär står det ORDAGRANT " Jag har väl gått upp ungefär 12-15 kilo i rena muskler under det senaste halvåret" ......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 mmm exakt såhär står det ORDAGRANT " Jag har väl gått upp ungefär 12-15 kilo i rena muskler under det senaste halvåret" ......... Han ljuger nog inte utan vet bara inte bättre. Och att Foppa tjänar mer pengar än vad han får från sin klubb är väl rätt uppenbart, och hur mycket det rör sig om lär Erik inte veta. Eller foppa har kanske gjort alla reklamer vi har sett honom i gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Jag har gått upp 15kg på ett halvår från träning. Har dock inte en susning om hur mkt det innebär i rena muskler... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts