Gå till innehåll

Tiggtråd för Djens dagbok


Cleburne

Ska Djens öppna sin dagbok igen?  

82 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska Djens öppna sin dagbok igen?

    • Självklart, är du efterbliven eller?
    • Jag är pedofil


Recommended Posts

Självklart, är du efterbliven eller?

 

arsenalrulez, Bluwajt, Cleburne, DaPine87, Djens, ebisumaru, Hunden_Leif, jojje2k, jollan, Mogge13, Nick, okocha, pendse, sorenzo, SunTzu, XoteR

 

 

Jag är pedofil

brainslicer, deli, espinola, heltok, jello, Staahla, WingDing

 

starta upp den då :shock: =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja, nu vet man iaf vilka man ska gilla/inte på forumet, iofs, staahla har jag tyckt illa om i 4 år nu, så det är lugnt.

 

Jag ska prata med en av mina "Utvalda gnällpersoner" som shahin sa imorrn får vi se. Just nu är jag rätt vilsen och har torskat rätt stora summor senaste veckorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tråkigt att höra ja, men tror dom flesta röster där är "proteströster" mot utformandet av omröstningen,(jag vet då inget om dagboken, men kanske jag skulle tagit mig tid o läsa den, innan jag röstade om det varit mera seriös tråd)

 

första tanken: e de nå jäkel som försöker styra min röst?

andra tanken: är dagboken samma kvalite som omröstningen?

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tråkigt att höra ja, men tror dom flesta röster där är "proteströster" mot utformandet av omröstningen,(jag vet då inget om dagboken, men kanske jag skulle tagit mig tid o läsa den, innan jag röstade om det varit mera seriös tråd)

 

första tanken: e de nå jäkel som försöker styra min röst?

andra tanken: är dagboken samma kvalite som omröstningen?

:)

 

 

Går ju att låta bli att rösta också ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat:

Ursprungligen postat av brainslicer viewpost.gif

tråkigt att höra ja, men tror dom flesta röster där är "proteströster" mot utformandet av omröstningen,(jag vet då inget om dagboken, men kanske jag skulle tagit mig tid o läsa den, innan jag röstade om det varit mera seriös tråd)

 

första tanken: e de nå jäkel som försöker styra min röst?

andra tanken: är dagboken samma kvalite som omröstningen?

:smile:

 

 

Går ju att låta bli att rösta också ;-)

 

Nej, det går absolut inte när det är så uppenbart att det är meningen man inte ska rösta på ett alternativ, spelar ingen roll va det handlar om då. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det går absolut inte när det är så uppenbart att det är meningen man inte ska rösta på ett alternativ, spelar ingen roll va det handlar om då. :D

 

Jag tycker att du överreagerar en aning. Som det är nu så får man ju chansen att uppmana Djens att öppna dagboken - eller så får man chansen att erkänna för sig själv och för världen att man hänger på lekplatser och spanar in småbarn. Det var därför jag valde att utforma omröstningen så att alla kan se vad man röstade på. Jag uppmanar verkligen alla pedofiler där ute att ta itu med sina problem och söka hjälp - kemisk kastrering är ett alternativ. Annars är ju risken att de går ett steg längre och jag tror inte att någon här vill att barnen ska råka illa ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att du överreagerar en aning. Som det är nu så får man ju chansen att uppmana Djens att öppna dagboken - eller så får man chansen att erkänna för sig själv och för världen att man hänger på lekplatser och spanar in småbarn. Det var därför jag valde att utforma omröstningen så att alla kan se vad man röstade på. Jag uppmanar verkligen alla pedofiler där ute att ta itu med sina problem och söka hjälp - kemisk kastrering är ett alternativ. Annars är ju risken att de går ett steg längre och jag tror inte att någon här vill att barnen ska råka illa ut.

 

Ja, det är uppenbarligen bl.a. här man borde leta efter Madeleine.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...