Gå till innehåll

ecash - vart har man gett ut sina uppgifter?


bjoelle

Recommended Posts

Hej

 

har precis blivit godkänd av ecash för uttag i norden. Före man skicka in uppgifterna stod det att man skulle kontrollera sina uppgifter i ecash-delen på parbet så att kontouppgifterna var rätt. Jag har letat letat och letat, jag hittar inte, jag gjorde ett minimum-uttag ändå för att se vad som händer... men ja.. det vet jag inte än..

 

någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

faktum är att hela uttagsprocessen är bra mycket krångligare än vad som framgår. För faktum ärju att dom även ska ha kontouppgifter, vilket är KRÅNGLIGT; jag rpata nyss med engelsman som förutom clearing, kontonummer bank bankadress prata om några andra koder han skulle ha, och hur ska jag veta vad dessa är?

 

bara irriterad på alltihopa nu´

 

så david, kolla upp, skaffa utförligare info, kan väl bara inte vara jag som har problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta om du inte tycker infon är tillräckligt utförlig. De du antagligen måste komplettera med är IBAN och Bic som behövs vid betalningar mellan länder. Faktiskt har vi fått väldigt få klagomål och jag hoppas det ska lösa sig för dig också. Har du fortsatta problem så tveka inte att kontakta mig via PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...