mahjar Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Hej, jag har börjat spela mycket SnGs nu, det går bra jag kan komma upp till tredje plats men sedan så brukar det va stopp där, jag spelar ungefär 70 procent av alla mina händer när vi bara är 3 st kvar, hur ska man spela vid sådan läge när man har både lite och mycket chips? Citera
aka_thn Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Plöjjer själv igenom massa info om SnG nu.. Kan rekomendera denna länk: http://pokerforum.nu/forum/forumets-baesta-inlaegg/22008-laenksamlingen-foer-oss-som-spelar-sngs.html Citera
TWHYESSON Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Tryck hela tiden. Är du big stack så pusha atc mot shortstack. Akta dig lite för mitten stacken. Är du shortstack så tryck först in mer eller mindre 100% keep it simple become rich! Citera
Gäst Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Tryck hela tiden. Är du big stack så pusha atc mot shortstack. Akta dig lite för mitten stacken. Är du shortstack så tryck först in mer eller mindre 100% keep it simple become rich! Nej. Som chipleader vill du hellre pusha mot mellanstacken eftersom han måste syna med en MYCKET snävare HD än shortstacken. Citera
TWHYESSON Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Mjo du har rätt! skriver sen då settet är över Citera
Recommended Posts