Albert Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Men är det inte just det här problemet som det ofta talas om? Män som tror att kvinnorna vill ha det som i porren, dvs hårda slag på stjärten, stenhård finesslös penetration med våldtäktsliknande undertoner... Jag spicade till vardagssexet med olika kommentarer som "Så... du har varit duktig i skolan idag? Kom till pappa så ska jag belöna dig" under penetrationen. Köra in ett finger i röven på tjejen under penetration är också fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Clean! Gratz to Goatse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Den största förnedringen är på morgonen då man riktigt ser hur fulragget ser ut och att man då ska fortsätta fast man typ spyr på henne:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lallaren Postad 14 Juni , 2007 Rapport Share Postad 14 Juni , 2007 Är det inte lite konstigt att det betraktas som såpass upprörande så att en tråd måste stängas när jag säger att män borde sluta våldta kvinnor, samtidigt som killar här öppet får skryta om hur de sätter på fula tjejer som de håller på att spy när de ser tills de blir blåa över hela kroppen och inte kan gå dagen efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 Juni , 2007 Rapport Share Postad 14 Juni , 2007 Bra att du påminde mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts