Musse Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1074278,00.html Citera
EAK Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Wow, etik och moral smittar tydligen av sig på sina vänner och bekanta. Vilket gäng. Citera
Portello Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 kanon, nu kommer man ha 14 nya sidor Kent-Lennart-skvaller att gotta sig med nasta gang man klickar in pa PF Ingen 1-outare att han e skyldig som fan enligt min mening.... Citera
Cleburne Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Har precis suttit och läst om Grebban samt en lång tråd på 2+2 om hur någon BoostedJ blåste någon stackare på $60k. Och nu det här... Man blir ju inte direkt förvånad, men det är tragiskt att folk är så ruggigt korkade samt att så många "förebilder" är moraliska kloakråttor som borde få en glödpåk uppstoppad i häcken fem-sex gånger. Citera
Verner18 Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 saknar redan hans krönika, hade ju alltid en spännande anekdot att bjuda på Citera
Steppwolf Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Bland häktade nyYuppies tycker jag det passar med en dokusåpastjärna och pokerlirare i gänget med Gordon Gekkowannabees.. Tycker dock han borde få ett kollt namn likt cevianmannen, elextroluxmannen och luxemburgmannen. Ankmannen kanske? KenMAnnen... Citera
Torsus Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Ingen 1-outare att han e skyldig som fan enligt min mening.... Det må vara hur som helst med den saken, men jag tycker i vilket fall som helst att detta svärtar ner pokern oerhört mycket. Det ger bara allmänheten vatten på sin kvarn att pokerspelare är oseriösa, rufflande personer som gärna tar en chans att fuska för att roffa åt sig extra fördelar... ger indirekt också de som har förutfattande meningar om pokern som turspel...: "Ja, se dessa så kallade pokerproffs...utan att fuska hade de inte kommit någon vart...." Citera
PianoPer Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 smarta saker." Precis så är det. Och tänk om dom har rätt.. Citera
Rocksven Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Oväntat att fuskar-ken blev anhållen. Enda han kan riktigt bra är ju fuska, bedra och skämma ut sig. Citera
Big Less Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Det må vara hur som helst med den saken, men jag tycker i vilket fall som helst att detta svärtar ner pokern oerhört mycket. Å andra sidan: det hade varit svårt att hitta någon som hade kunnat göra det jobbet bättre än Ken. Fuskar i poker, inblandad i insideraffärer, fotbollshuligan, polare med den där otäcka 35-åringen som satt häktad för mordet på Anna Lind etc. Han har många strängar på sin lyra, Fuskar-Kenta. Citera
bossbaver Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Å andra sidan: det hade varit svårt att hitta någon som hade kunnat göra det jobbet bättre än Ken. Fuskar i poker, inblandad i insideraffärer, fotbollshuligan, polare med den där otäcka 35-åringen som satt häktad för mordet på Anna Lind etc. Han har många strängar på sin lyra, Fuskar-Kenta. lol ja... känns som uttrycket all reklam är bra reklam, kommer till pass här. Citera
jezaja Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 http://dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=111044 Citera
Appel Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 jag tycker nog att Aftonbladet skulle hålla kvar Ken som krönikör. Tänk sådana bra anekdoter om fängelsepokern det skulle kunna bli. - idag vann jag alla tändstickor på block a. Imorgon räknar jag med att rensa block c på deras cigaretter. Citera
XoteR Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 jag tycker nog att Aftonbladet skulle hålla kvar Ken som krönikör. Tänk sådana bra anekdoter om fängelsepokern det skulle kunna bli.- idag vann jag alla tändstickor på block a. Imorgon räknar jag med att rensa block c på deras cigaretter. "Fan misslyckades att rensa block C då hålkortskamera 1 och 2 hade gått i sönder." Citera
Santa_Bege Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Fy f**n! Känns som om pokern aldrig kommer att bli förknippad med "trevligt, socialt och seriöst" i första hand. Helt otroligt vad en enda människa kan påverka den stora massan. //Jonas p.s. Saxat från Aftonbladet: Skadar gripandet av Lennaárd förtroendet för Aftonbladet? – Det hoppas jag det inte gör. Det är hans pokerkunskaper vi har använt oss av, och de är ju oomstridda. Citera
Appel Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Saxat från Aftonbladet: Skadar gripandet av Lennaárd förtroendet för Aftonbladet? – Det hoppas jag det inte gör. Det är hans pokerkunskaper vi har använt oss av, och de är ju oomstridda. Att han kan spela poker stämmer ju iof helt och hållet. Han ÄR en duktig pokerspelare. Däremot har han ju ingen som helst empati och mäniskokännedom. Citera
jw1700 Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Är det bara jag som reagerar över att han, enligt AB, under 2006 tjänade 5,6 miljoner? Den uppgiften måste ju gälla taxerad inkomst, har svårt att tro att dom fått tag på Ken under dessa omständigheter bara för att fråga hur mycket han drog in på pokern under förra året, Vad har han jobbat med föregående år? Krönikör i AB, kommentator på femmans poker. Något mer? Bra timlön i så fall... Citera
kimmo Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Är det bara jag som reagerar över att han, enligt AB, under 2006 tjänade 5,6 miljoner? Den uppgiften måste ju gälla taxerad inkomst, har svårt att tro att dom fått tag på Ken under dessa omständigheter bara för att fråga hur mycket han drog in på pokern under förra året, Vad har han jobbat med föregående år? Krönikör i AB, kommentator på femmans poker. Något mer? Bra timlön i så fall... Några miljoner i kapitalinkomst är väl ingen omöjlighet. Citera
F.Gump Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Glöm inte bort att han nog tjänade en del som konsult åt Svenska Spel. Men 5.7 miljoner i konsultarvode? Tveksamt Citera
jw1700 Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Sant, tänkte inte på SS, det var väl i och för sig en vädigt kort den av 2006 han var kvar där? Citera
jw1700 Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Några miljoner i kapitalinkomst är väl ingen omöjlighet. Nu skan man givetvis ta ALLT kvällspressen skriver med en stor nypa salt, men det står i artikeln att "han tjänade 5,7 miljoner 2006". Det låter inte som att kapitalinkomsten ligger med i det, men jag kanske har fel där? Citera
Santa_Bege Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Att han kan spela poker stämmer ju iof helt och hållet. Han ÄR en duktig pokerspelare. Däremot har han ju ingen som helst empati och mäniskokännedom. När jag läste att hans pokerkunskaper är oomstridda tänkte jag direkt att "jaha, Aftonbladet hänger inte på PF.nu...." Citera
back Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Namn: Ken Richard Douglas Lennaard Notering: Nej Taxeringsår: 2006 Inkomst av tjänst: 640 978 SEK (per månad: 53 415 SEK) Taxerad förvärvsinkomst: 640 900 SEK Sammanräknad inkomst: 5 719 255 SEK Citera
Macroman Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Några miljoner i kapitalinkomst är väl ingen omöjlighet. Glöm inte bort att han nog tjänade en del som konsult åt Svenska Spel.Men 5.7 miljoner i konsultarvode? Tveksamt Han vann väl en turnering i Vegas som gav några miljoner vilket nog ligger bakom den höga inkomsten. För övrigt gick jag samtidigt som Cevianmannen på HHS... Citera
JohnH Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Och här är det en mörkad bild på ett pokerproffs: http://di.se/Nyheter/ Citera
Recommended Posts