Gå till innehåll

Conspiracy - *LÅS PLZ!*


Gäst

Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?  

162 medlemmar har röstat

  1. 1. Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?

    • HU cashgame
      80
    • HU SnG
      28
    • 9-manna SnG
      45
    • Ingen video alls
      9


Recommended Posts

Ska försöka ta ett litet break från pokern nu. Tycker verkligen det är sjukt svårt (:shock: ) men jag tror det kan vara nyttigt. En vecka till att börja med vore nog bra.

 

Jag måste ha något att göra under tiden så om ni har några bra TV-serier att tipsa om så gör det gärna :). Helst nåt man kan köpa eftersom jag är för lat för att ladda ned :-P

 

 

Bra med break.

Kör på Dallas, då har du att göra ett bra tag. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska försöka ta ett litet break från pokern nu. Tycker verkligen det är sjukt svårt (:shock: ) men jag tror det kan vara nyttigt. En vecka till att börja med vore nog bra.

 

Jag måste ha något att göra under tiden så om ni har några bra TV-serier att tipsa om så gör det gärna :). Helst nåt man kan köpa eftersom jag är för lat för att ladda ned :-P

 

Vet inte hur uppdaterad du e på serier, men jag har gillat Rome väldigt mycket, men ska ärligt medge att jag inte sett säsong 2...

 

Annars e de ju inget som slår A-team!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hela twin peaks om du inte redan sett det.

 

Annars Spooks, Skins(vet inte om den kommit ut än), Shameless och Coupling.

 

Om du är sugen på en film så köp Severance.

 

GL med att hålla dig borta från pokern jag har försökt några gånger aldrig lyckats fullt ut.

 

Hmm, känner bara igen Twin Peaks av de du nämner :) Får ta mig en titt.

 

Bra med break.

Kör på Dallas, då har du att göra ett bra tag. :mrgreen:

 

Passar nog på Dallas :).

 

Vet inte hur uppdaterad du e på serier, men jag har gillat Rome väldigt mycket, men ska ärligt medge att jag inte sett säsong 2...

 

Annars e de ju inget som slår A-team!

 

Har faktiskt aldrig sett Rome. Tjejen har sett några avsnitt och tyckte det var dåligt. Kanske borde jag inte lyssna på henna? ;)

 

Dexter, sjukt skruvad men väldigt bra.

 

Dexter är sjukt bra, men då måste jag väl ladda ner isf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Entourage!

 

En av de serier jag inte har sett men som jag borde se :).

 

Har faktiskt inte sett Sopranos heller (:oops: ) men väntar nog tills det kommer nån stor box med alla säsonger.

 

Vad tycker ni om Vita Huset?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av de serier jag inte har sett men som jag borde se :).

 

Har faktiskt inte sett Sopranos heller (:oops: ) men väntar nog tills det kommer nån stor box med alla säsonger.

 

Vad tycker ni om Vita Huset?

Dexter går på 6an men är väl några avsnitt in i serien. Vet inte om heroes har kommit ut på box, annars lätt bästa serien imo serie.

Prison break S1 är ju bra den måste ju kommit ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow massor med tips här, tack :)

 

Dexter är riktigt bra och har sett de flesta avsnitten som visats i Sverige.

 

Prison Break såg jag första säsongen och sen bara sett några få avsnitt då och då.

 

Entourage har jag funderat på länge så inte omöjligt att jag köper ett par säsonger.

 

Heroes äger och har sett säsong 1 och några avsnitt av säsong 2, ska ladda ned resten.

 

Eureka känner jag igen men inte sett nåt av. Ska kolla upp.

 

Scrubs är katastrof.

 

Vita Huset har jag funderat på som sagt, nån som har sett?

 

House är en nötserie, sett första två säsongerna och en del från säsong 3. På Discshop står det att säsong 3 släpps på DVD imorgon, så det blir att inhandla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, serier kan jag :-P

 

1. Prison Break

2. Dexter

3. Entourage

4. Heroes

5. Californication

6. House

7. 24

8. Eureka

9. Scrubs

 

Sen finns ju alla animerade som är sjukt kul också :-D Family Guy och South park är ett måste.

HUR kan du ranka Prison Break högst? :x Det har ju verkligen tappat allt den här säsongen :(. Annars är din lista OK. Heroes säsong 2 förtjänar nog iofs inte en så hög placering. Men serier som Dexter, Entourage, Californication och House är ett måste. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HUR kan du ranka Prison Break högst? :x Det har ju verkligen tappat allt den här säsongen :(. Annars är din lista OK. Heroes säsong 2 förtjänar nog iofs inte en så hög placering. Men serier som Dexter, Entourage, Californication och House är ett måste. :)

 

Kanske borde skrivit att jag inte "rankade" serierna utan bara rabblade upp dem.. Även om jag nu inte rangordnade så skulle nog Prison break sitta högt där uppe iaf ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...